Mootori ?likork valge vahukihiga kaetud!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
esimene tark lause selle teema juures!Originally posted by insche
?kki on plokikaane tihend n?ssus? Kas vett on karteris ka (niuke piimjas ollus ?livardal reedab seda)?
Kontrolli ?le ega tosooli ei kao. Ja kui palju seda valget ollust on?
Kui ?livarda v?lja t?mbad kas siis ?li ka valge ?
[Edited on 16/1/2008 by Martti]
Jooge piima!
See viimane v?ide on v??r.
Sellel mootoril on karteri -
tuulutuse k?lmumine t?esti t??pviga. Mootori t??tamine alatemperatuuriga soodustab seda asja. Termostaadi vahetusel tuleb vahetada ka jahutusvedelik kui seda pole just ?sja tehtud. Papit?kke pole m?tet toppida radiaatori ette korras termostaadiga.
Sellel mootoril on karteri -
tuulutuse k?lmumine t?esti t??pviga. Mootori t??tamine alatemperatuuriga soodustab seda asja. Termostaadi vahetusel tuleb vahetada ka jahutusvedelik kui seda pole just ?sja tehtud. Papit?kke pole m?tet toppida radiaatori ette korras termostaadiga.
VAG autode remont Tartus
509 7478
509 7478
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 700
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Kuna endal kahtlus,et miskit on m?da ja see v?ib kah tihenditega seoses olla,siis k?sin siin teemas. Sorry,kui algataja teemat natuke solgin.
2002 aasta, 2.0, manuaaliga passat ja v?tab ?li nagu natuke palju. Kui auto ostsin,tehti esinduses hooldus ja pandi uus ?li ja filter ja k?ik v?rk. Umbkaudu 2 kuu p?rast l?ks ?lituli p?lema ja pidin liitri juurde valama. N??d taas umbes peale 2 kuud j?lle sama jama ja liiter sisse. Esimene kord sai k?situd ka tuttava automehhaaniku k?est,kellel on vanem audi 100, ja ta v?itis,et tema auto manualis kirjas,et peabki v?tma ?li,kui tugevamat s?itu teha.Et nii umbes liiter 3000km peale. Minul ta k?ib ka sinnakanti, kuid ma ei s?ida v?ga agressiivselt,igaljuhul mitte koguaeg piinates jne.
Pikk ja keeruline jutt aga mida siis asjast arvata? Ega see tihendivahetus ju odav/lihtne t?? pole.
[Muudetud: 17-1-2008 mts]
[Muudetud: 17-1-2008 mts]
[Muudetud: 17-1-2008 mts]
2002 aasta, 2.0, manuaaliga passat ja v?tab ?li nagu natuke palju. Kui auto ostsin,tehti esinduses hooldus ja pandi uus ?li ja filter ja k?ik v?rk. Umbkaudu 2 kuu p?rast l?ks ?lituli p?lema ja pidin liitri juurde valama. N??d taas umbes peale 2 kuud j?lle sama jama ja liiter sisse. Esimene kord sai k?situd ka tuttava automehhaaniku k?est,kellel on vanem audi 100, ja ta v?itis,et tema auto manualis kirjas,et peabki v?tma ?li,kui tugevamat s?itu teha.Et nii umbes liiter 3000km peale. Minul ta k?ib ka sinnakanti, kuid ma ei s?ida v?ga agressiivselt,igaljuhul mitte koguaeg piinates jne.
Pikk ja keeruline jutt aga mida siis asjast arvata? Ega see tihendivahetus ju odav/lihtne t?? pole.
[Muudetud: 17-1-2008 mts]
[Muudetud: 17-1-2008 mts]
[Muudetud: 17-1-2008 mts]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Kasutajajuhendis v?ib jah mingi lubatud ?likulu sees olla (sellega ju hea end tootjal v?lja vabandada) aga rusikareegel on et korras auto ?li ikka ei tohiks v?tta, saati siis 2002 a. auto. Klapis??re tihendite vahetuse hind ei tohiks kedagi puupaljaks k?ll teha - ise l?htun p?him?ttest: jaksasid auto osta, jaksa seda ka pidada.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Tavaliselt on l?hikesi ja k?lmi linnaotsi s?itnud autole vaja ?hte korralikku maanteetretti mis mootori soojaks (lahti) s?idaks ning kogunenud valge ''majonees'' (kui teda on n?. m?istuse piires ja tuulutustorud k?ivad ikka veel l?bi) peaks iseenesest vaikselt ?ra kaduma (v?hemalt endal kogemused paari autoga sellised).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
?ige ta on jah, et vahest tahab auto korralikult "lahti k?himist". L?hikesed otsad ja madalad p??rded mootorile head ei tee.Algselt postitas: GTI
Tavaliselt on l?hikesi ja k?lmi linnaotsi s?itnud autole vaja ?hte korralikku maanteetretti mis mootori soojaks (lahti) s?idaks ning kogunenud valge ''majonees'' (kui teda on n?. m?istuse piires ja tuulutustorud k?ivad ikka veel l?bi) peaks iseenesest vaikselt ?ra kaduma (v?hemalt endal kogemused paari autoga sellised).
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
2ssitan siin vana teema yles. Mul oli siin paar kuud tagasi jahutusvedelikuga jama..radikas jooksis nurgast ja tosoolipaak pikalt tyhi(l2hemalt selles teemas http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=38752" onclick="window.open(this.href);return false; sry, arvuti ei lase linki teha). Nyyd siis juhtus selline asi et 6li vahutab just yleval korgi juures, varda juurest on puhas.Muidu 6li ei v6ta. Lyhikesi otsi ma ei s6ida, t66le mingi edasi-tgsi 70km. T2na hommikul kontrollisin 6litaset ja ysna v2he oli ja nii ma selle avastasin. p2eva jooksul s6itsin 300km ja ikka vahune..tosooli pole m2rgataval hulgal kadunud ja t6mbel ka midagi viga ei ole. Kas ma nyyd teen 6ige otsuse, kui vahetan plokikaane tihendi 2ra? Ja mis veel koos sellega vahetada?(peale tihendi, 6li ja filtri veel midagi?) Mootoriks sama 1.6 74kw AFT
[Muudetud: 5-3-2009 reigo130]
[Muudetud: 5-3-2009 reigo130]
säästad või saastad?
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Dets 2007, 12:18
- Asukoht: Tallinn/Nõmme/Männiku