2.4D mootor asendada millegi muuga.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
pritsumees112
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
Asukoht: Tallinn

2.4D mootor asendada millegi muuga.

Lugemata postitus Postitas pritsumees112 »

Mure selles et ei leia kuskilt 2,4d (92a,57kw) mootorit kas oleks v?imalik panna mingi ?teise volkari dislat,ette t?nades.
66665

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

ilmselt peaks sobima 2,0 r5, aga see sama haruldane n?htus, muidu s??rane turbokas astus audi 100 c3 vahel edasi k?ll.

Edit: see 2,4 on ju sama mis paljudel volvodel peal on.

[Muudetud: 17-1-2008 viiul]

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Volvodel on levinud R6 2.4L mootorid, kuid Audid/Volksud kasutasid R5 2.4L mootorit (sarnane 2.0D/TD-le ja 2.5TDI-le). Olen samas n?inud ka R6-ga Audi 100 Eestis m??gil. Samuti olen Eestis n?inud ?hel B2 Passatil/Santanal peal viiesilindrilist 2.0 diislit ;D.
Aga eks sellise Volvode R6 mahutamine T4 kapoti alla saaks olema vist ?ks paras k***, kuigi p?ris v?imatu kindlasti mitte. Mis sel T4 mootoril h?da on, et uut vaja ja vana remontida ei saa? Neid 2.5TDI mootoreid on vast rohkem saada kui 2.4 mootoreid, kuigi m?lema korraliku eest k?sitakse p?ris korralikku hinda.

pritsumees112
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas pritsumees112 »

?ra kulunud
66665

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Algselt postitas: pritsumees112
?ra kulunud
Sel juhul l?? kokku v?imalikud remondikulud. Raipeid saab t?esti odavalt, kuid korralikud R5 diislid maksavad reeglina alates 10K ?lespoole. T?si, 2.0D mootoreid leiab l?hiriikidest ka tunduvalt odavamalt, kuid 2.4 ja 2.5 seevastu veel kordades kallimad... iseasi, et ka raipega on v?imalik s?ita, aga selline asi Sul vist juba on seal aiste vahel.

Igaks juhuks k?sin, kui kindel see kulumise asi on? Ei k?ivitu? Kompressioon? Klapid kontrolliti? H??lestus? Isegi sellised diislid, mis nii h?redad, et surve karteris nagu kompressoril, suudavad ?ige h??lestuse korral k?ivituda normaalselt kusagil -10 kraadini ega s?? hirmsasti ?ligi (klapis??retihendid sellele sagedasem p?hjus kui r?ngad). See mu jutt muidugi ei v?lista, et Sul mootor t?esti kulunud, aga olen ise palju selliseid autosid varem kokku ostnud, kus m??akse kapremonti vajava mootoriga diislit imeodavalt, aga tegelikult piisab ainult mootori h??lestamisest ja pihustite vahetusest. Samuti m??rivad diislikeskused korras autodele kapremonte p?he, eeldades et klient on neist rumalam ning usub ja maksab k?ik mis vaja.

pritsumees112
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas pritsumees112 »

Kompresioon 2 silindris v?ga madal.ning ?li s??b 1l 1ooo km,peale
66665

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Algselt postitas: pritsumees112
Kompresioon 2 silindris v?ga madal.ning ?li s??b 1l 1ooo km,peale
Kas klapid kah kontrolliti, et surve neis kahes silindris klappide kaudu v?lja ei l?he (levinum viga)? St kas kahe m??tmise vahel valati ?li pihustiaugu kaudu kolvi peale v?i mitte? ?lis??mist v?iks seletada ka vanad klapis??retihendid, mis annab suuremagi ?likulu kui liiter tuhande kohta. See k?ik ei v?lista muidugi mootori kulumist, aga need odavamad ja t?hisemad vead tasuks v?listada enne mootori vahetamist v?i suuremat remonti. Mul endal ?ritati n?iteks just sel moel ?hel diislil mootori kapremonti "v?lja pressida" (Laagris asuv diislikeskus).

pritsumees112
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas pritsumees112 »

Klapis??re tihendid on hiljuti vahetatud aga surve m??tmise kohta ei oska midagi kosta sest see tehti teeniduses aga kuidas see j??b muidugi nende otsustada,tuleb vist yldse maha m??a sest kap remont l?heb kalliks ja ega see keregi k?ige paremas olukorras pole aga t?nud sulle info eest.
66665

pritsumees112
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas pritsumees112 »

Aga lugesin siin foorumis ja tekkis yks m?te kui vahetada ainult saaled ja r?ngad,et oleks v?imalikult odav,t?nud

[Muudetud: 28-1-2008 pritsumees112]

[Muudetud: 28-1-2008 pritsumees112]
66665

Vasta

Mine “Diislid”