K?simus selline, et ?kki on keegi kokku puutunud turbo r?hu kella paigaldamisega. On selle jaoks siis mingeid eraldi andurid ,kuhu k?ivad ja palju selline asi muidu maksab. ja pakkukus huvi veel see blow off et on sellest kasu kah peal selle susina.
ja sorry kui ma ei kasutanud otsingut v?i panin teema valesse kohta...
r?hukella paigaldamisel pole midagi rasket ,voolik vaja ?hendada sisselaske kollektori k?lge ja korras.'
blow off laseb ?leliigse ?hu v?lja ,mis turbole kasulik.
Vaadake, et te ikke ?igeid blow offe kasutate....s?ber pani liiga suure (tuning stuff) ja tulemuseks oli see, et kui kiirendades k?iku vahetas siis lasi r?hu liiga alla ja vahetus hetkel suri auto v?lja. Tuleb l?htud ikka kaalikast ka mis kapoti all puhub, et asi toimib, muidu on sellest kasu ka.
et diislile blow off panna tuleb leida mootoriga s?nkroonis vaakum et kui gaasi lahti lased siis see blow off avaneb. Audi clubis oli sellest juttu mingi aeg aga see plaan j?igi vist sellel audimehel tegemata
no aga see sama vaakum ei k?lba siis ve mis otse sisse laske kollest tuleb. aga siis keegi ei ole ise pannud tdi 81kw mootorile blow off-i jagaks kogemust et millist kasutda ..
K?igepealt tuleb selgeks teha endale blow offi t??p?him?te ja siis vaadata kas tasub tahata v?i on teda ?ldse vaja. osadel on bybas klapp juba turbos sees. Siis on see m?tetult raisatud energia.mis ?hku paisatakse.
Laias laastus on see performance jupp ehk siis neile kes kiirendavad ja muuks otstarbeks suht m?tetu.
no t?? p?him?tte on selge aga k?simus oli selles et kui raske seda panna on ja kas see ka k?tte kulu t?stab ning on ta turbole kahjulik . osadele k?simustele olen juba vastused saanud .. aga t?nud vastamast
turbole on bow v?i bypass kindlasti kasulik kuna v?hendab r?hu tagasi l??ki turbole,k?tusekulu vaevalt et t?useks mix peaks? peale k?iguvahetust v?ib puterdama l??a kuna ?hk on loetud ja selle v?rra antakse k?ttet(kui diislil on ?ldse?) ja natuke raskem vast kui segukella panna
Igasugu Offidega annab mootori t?? ka v?ga lihtsalt ?ra rikkuda. S?ber pani Audi 200 20V liialt vale ja suure "offi" ja tulemus oli see, et kiirendusel k?ikuvahetades tegi viuuu ja siis suri v?lja. Arvan, et insenerid tehastes on ikka kah m?elnud mis tasub k?lge kruttida ja mida mitte. Kui tahate h??lt kapotti alla aretage mingi vile siis l?dviku vahele siis vilisem kogu aeg mis kole:)
Kasu temast on suht v?he peale ?GEDA vilina mida tekitab. Nagu ma juba ?tlesin on asi performance jupp. Mtechil oli pandud subarule.
Asi on selle jaoks et hoida turbo p??rlemas teada on kui r?hk l?heb suureks siis pidurdab vastur?hk turbot selleks siis pannakse bow et turbo k?iguvahetusel j??ks p??rlema. Lisaks kasutatakse veel seda et pihustatakse v?ljalaske kolektorisse k?tet.
K?tusekulust: k?ik juba t??deldud ja survestatud ?hk mille v?lja lased on kulu. Palju k?ttekulu suureneb ei oska ?elda. Nagu ?eldud s?ltub bovi suurusest ja s?idustiilist ning sellest mis r?hul klapp avaneb.
Mina k?l sinu k?simustest pole aru saanud et sa tema t??p?him?tet taipaks. Kui sa isegi ei tea, et k?igil autodel on sisselaske kolektoris alar?hk mootori t??tades tyhik?igul ning laadides hakkab r?hk t?usma p??retega. R?hk s?ltub loomulikult laadimis hulgast ja selles kui palju mootor eest suudab ?ra tarbida. Ning ka seadistusest. Stock autodel on asjad enamv?hem balansis.
Mina arvan, et sinu diislit saab aidata palju rohkemate teiste asjadega kordi paremini liikuma kui see ?GE vilin. Suurem intercooler, suurem turbo, chip, korralik metallist turbo torustik.
ok t?nud samazik uurisin rooste vabast toruskiku assia ja n??d teine k?simus et kui palju v?ib seda sisselaske toru j?medamaks teha siis plaanis on teha roostevabast ?hupuhastist turbosse sealt soos intercoolerisse ja siis tagasi gaasi klappi juurde .....ekks ma siis teen pilte jah asia juurde
aga kas ma j?tan p?lver torudele alles v?i teks toru nattuke sirgemaks et ?hk paremini liiguks v?i siis toru v?imalikult l?hikeseks l?hemal tuleb rohkem toruga m?ngida nattukene pikkemal saab neid nurkasid ju nattuke siluda . Mida selle gaasi tagasilaske klapiga peaks tegema kas vahelt ?ra v?tta v?i on sinna midagi paremat panna asemele autoks siis 1,9 tdi 81kw
aga kas ma j?tan p?lver torudele alles v?i teks toru nattuke sirgemaks et ?hk paremini liiguks v?i siis toru v?imalikult l?hikeseks l?hemal tuleb rohkem toruga m?ngida nattukene pikkemal saab neid nurkasid ju nattuke siluda . Mida selle gaasi tagasilaske klapiga peaks tegema kas vahelt ?ra v?tta v?i on sinna midagi paremat panna asemele autoks siis 1,9 tdi 81kw