2.4D mootor asendada millegi muuga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
- Asukoht: Tallinn
2.4D mootor asendada millegi muuga.
Mure selles et ei leia kuskilt 2,4d (92a,57kw) mootorit kas oleks v?imalik panna mingi ?teise volkari dislat,ette t?nades.
66665
Volvodel on levinud R6 2.4L mootorid, kuid Audid/Volksud kasutasid R5 2.4L mootorit (sarnane 2.0D/TD-le ja 2.5TDI-le). Olen samas n?inud ka R6-ga Audi 100 Eestis m??gil. Samuti olen Eestis n?inud ?hel B2 Passatil/Santanal peal viiesilindrilist 2.0 diislit ;D.
Aga eks sellise Volvode R6 mahutamine T4 kapoti alla saaks olema vist ?ks paras k***, kuigi p?ris v?imatu kindlasti mitte. Mis sel T4 mootoril h?da on, et uut vaja ja vana remontida ei saa? Neid 2.5TDI mootoreid on vast rohkem saada kui 2.4 mootoreid, kuigi m?lema korraliku eest k?sitakse p?ris korralikku hinda.
Aga eks sellise Volvode R6 mahutamine T4 kapoti alla saaks olema vist ?ks paras k***, kuigi p?ris v?imatu kindlasti mitte. Mis sel T4 mootoril h?da on, et uut vaja ja vana remontida ei saa? Neid 2.5TDI mootoreid on vast rohkem saada kui 2.4 mootoreid, kuigi m?lema korraliku eest k?sitakse p?ris korralikku hinda.
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
- Asukoht: Tallinn
Sel juhul l?? kokku v?imalikud remondikulud. Raipeid saab t?esti odavalt, kuid korralikud R5 diislid maksavad reeglina alates 10K ?lespoole. T?si, 2.0D mootoreid leiab l?hiriikidest ka tunduvalt odavamalt, kuid 2.4 ja 2.5 seevastu veel kordades kallimad... iseasi, et ka raipega on v?imalik s?ita, aga selline asi Sul vist juba on seal aiste vahel.Algselt postitas: pritsumees112
?ra kulunud
Igaks juhuks k?sin, kui kindel see kulumise asi on? Ei k?ivitu? Kompressioon? Klapid kontrolliti? H??lestus? Isegi sellised diislid, mis nii h?redad, et surve karteris nagu kompressoril, suudavad ?ige h??lestuse korral k?ivituda normaalselt kusagil -10 kraadini ega s?? hirmsasti ?ligi (klapis??retihendid sellele sagedasem p?hjus kui r?ngad). See mu jutt muidugi ei v?lista, et Sul mootor t?esti kulunud, aga olen ise palju selliseid autosid varem kokku ostnud, kus m??akse kapremonti vajava mootoriga diislit imeodavalt, aga tegelikult piisab ainult mootori h??lestamisest ja pihustite vahetusest. Samuti m??rivad diislikeskused korras autodele kapremonte p?he, eeldades et klient on neist rumalam ning usub ja maksab k?ik mis vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
- Asukoht: Tallinn
Kas klapid kah kontrolliti, et surve neis kahes silindris klappide kaudu v?lja ei l?he (levinum viga)? St kas kahe m??tmise vahel valati ?li pihustiaugu kaudu kolvi peale v?i mitte? ?lis??mist v?iks seletada ka vanad klapis??retihendid, mis annab suuremagi ?likulu kui liiter tuhande kohta. See k?ik ei v?lista muidugi mootori kulumist, aga need odavamad ja t?hisemad vead tasuks v?listada enne mootori vahetamist v?i suuremat remonti. Mul endal ?ritati n?iteks just sel moel ?hel diislil mootori kapremonti "v?lja pressida" (Laagris asuv diislikeskus).Algselt postitas: pritsumees112
Kompresioon 2 silindris v?ga madal.ning ?li s??b 1l 1ooo km,peale
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
- Asukoht: Tallinn