vw golf3 1,9td. probleemid minekuga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
vw golf3 1,9td. probleemid minekuga.
tere
autoks on vw golf3 1,9td 55kw 91.aasta.probleem seisneb selles et autol j?ud kadund.turbo l?hima vaatluse juures toimib sest siin teemades sirvides seletati et turbo mitte funktsioneerimisel turbo l?dvikutes r?hku pole aga kui p??rdeid t?sta siis l?dvikut kokkusuruda ei j?ua.turbo taha v?tmist on ka esimese ja teise k?iguga tunda kuid ?lej??nud k?ikudega kogub nagu vana mees.nukv?lli,v?ntv?lli ja pumba m?rgid paigas.
oskab keegi ?kki aidata.
ette t?nades.
autoks on vw golf3 1,9td 55kw 91.aasta.probleem seisneb selles et autol j?ud kadund.turbo l?hima vaatluse juures toimib sest siin teemades sirvides seletati et turbo mitte funktsioneerimisel turbo l?dvikutes r?hku pole aga kui p??rdeid t?sta siis l?dvikut kokkusuruda ei j?ua.turbo taha v?tmist on ka esimese ja teise k?iguga tunda kuid ?lej??nud k?ikudega kogub nagu vana mees.nukv?lli,v?ntv?lli ja pumba m?rgid paigas.
oskab keegi ?kki aidata.
ette t?nades.
mootori h?redusele olen ka m?elnud aga kas see ei peaks m?jutama ka k?lmk?ivitust mis on v?ga hea iseenesest.
oskab ?kki keegi ?elda ka palju peab olema silindris surve?
kas pihustid ei m?juta siukest olukorda?pihustite peale tulin sellega et natu rohkem gaasi andes l??b musta sumbutajast mis on ka iseenesest pihustite alla k?iv teema.
vahetasin eile hammasrihma ja ka rullid ning panin m?rgid ?ieti sest olid nihkesse l?inud m?ni hammas.mootor l?ks erksamaks aga siuke tuimus on ikka s?ites v?rreldes tuttava sama t??pi golfiga.
kiirus j??b ka samas vajaka.tean et diislit pole viisakas piinata ja pole ka tervisele kasulik aga ?le 130 ei taha nagu kuidagi venitada kuigi peaks sellelt maalt see masin alles elama hakkama.
?kki on kellegil samad probleemid ette tulnud ning oskab soovidada mida n?ppida ja mille kallale asuda
ette t?nades.
oskab ?kki keegi ?elda ka palju peab olema silindris surve?
kas pihustid ei m?juta siukest olukorda?pihustite peale tulin sellega et natu rohkem gaasi andes l??b musta sumbutajast mis on ka iseenesest pihustite alla k?iv teema.
vahetasin eile hammasrihma ja ka rullid ning panin m?rgid ?ieti sest olid nihkesse l?inud m?ni hammas.mootor l?ks erksamaks aga siuke tuimus on ikka s?ites v?rreldes tuttava sama t??pi golfiga.
kiirus j??b ka samas vajaka.tean et diislit pole viisakas piinata ja pole ka tervisele kasulik aga ?le 130 ei taha nagu kuidagi venitada kuigi peaks sellelt maalt see masin alles elama hakkama.
?kki on kellegil samad probleemid ette tulnud ning oskab soovidada mida n?ppida ja mille kallale asuda
ette t?nades.
See on tavaline turbodiisel millel ei ole ?hulugejat ?nneks v?i kahjuks.Algselt postitas: mireck
soovitaks vaadata ka ?hulugeja ?le.Ehk see on peetis omadega.(oli omal selline probleem)
Mulle tundub ikka, et asi l?hnab turbo mittet?ieliku toimimise j?rgi. Samas v?ib ka pumbal ehk midagi paigast ?ra olla. Mul endal tahmab ka sama mootor, samas on v?ga h?sti kuulda ja tunda kuidas turbo t??d teeb ja auto liigub ka enam-v?hem tehaseandmetele vastavalt, kuigi l?ppkiiruses j??b vajaka. Kus asud muidu, Tallinnas v?id TestRemist l?bi astuda M?nniku teel, selle koha kohta on head kuulda old. See on lihtne mootor ja ?kski viga avastamata j??da k?ll ei tohiks. Enda sammud seangi varsti sinna pihusteid kontrollima..
Ökoraider
Jep Td ja Tdi suurim vahes selles seisnebki , et ?hulugejat pole vaja, seega ?ks asi v?hem remontida/osta;). Mul passatil sammuti teemaks see, et turbo puhub...ka h??lt kuulda aga edasi minna ei taha peale 2 k?iku. Filtrid sammuti vahetatud. Ainuke v?imalus on pihustid kuid kus neid saaks kontrollida lasta peale selle m?nniku koha. Tasku kohase hinnaga muidugi.
ise asun setumaal p?ris aga tartust saab alati l?bi k?ia. kus tartus parem koht diagnostikaks? ei julge p?ris iga t??koja hoovipeale ka sisse s?itta.
k?simus veel suurele ringile et mis asi on sellise mootorit??biga (1,9 td 55kw) pumba ees olev mingi elektriline kas klapp v?i mingi taoline sistem :/ ? igatahes sellelt juhtme ?rav?tmisel ei muutu midagi ja testriga m??tes l?heb sinna vool s?ltuvalt p??retest.maks oli kuskil 8 volti. s?bra golfil millel sama mootor aga selline aretis puudus.
oskab ka ?kki keegi ?elga mis vahe on siis tavalisel td`l ja gtd`l?
ette t?nades.
k?simus veel suurele ringile et mis asi on sellise mootorit??biga (1,9 td 55kw) pumba ees olev mingi elektriline kas klapp v?i mingi taoline sistem :/ ? igatahes sellelt juhtme ?rav?tmisel ei muutu midagi ja testriga m??tes l?heb sinna vool s?ltuvalt p??retest.maks oli kuskil 8 volti. s?bra golfil millel sama mootor aga selline aretis puudus.
oskab ka ?kki keegi ?elga mis vahe on siis tavalisel td`l ja gtd`l?
ette t?nades.
gtd peaksid olema taga ketaspidurid, selle elektrilise klapi kohta ei oska midagi ?elda, ?kki paned pildi v?i midagi. Endal ka td mootoriga passat, liigub nagu diisel ikka, kahjuks pole v?rdlusmomenti v?tta. V?ibolla on su s?bral natuke pumbast peale keeratud, mul arvutis pikk jutt kuidas ja mismoodi td mootorit n?ppida.
v?in praegu huupi pakkuda ja oma lolli loogikaga "v?ssa panna" aga kas td mootoril pole midagi taolist et turbo reguleerib pealeandmist millegi abil, et esimese k?iguga kui vedu pole suur ei pea ta t?is koormust r?huga peale lajatama mootorile ning mida k?ik ?lespoole seda rohkem ta oma tootlikust mootorile suurendab.vabandan kui m?ne targema inimese oma loogikaga kukalt s?gama ajasin aga tahaks kaaluda k?ikki variante l?bi enne kui v?tan turbo luubi alla sest selle remont pole just odav ning kahtlused selle isendi puhul ei taha laskuda turbole.
http://www.home.earthlink.net/~rps1976/" onclick="window.open(this.href);return false; ... 410470.jpg
see on taolise mootori pilt. oleks soov teada mis kalpp v?i mingi taoline elektriline seadeldis asub number nelja all. sinna sisse tulev vool oleneb p??retest. sain testriga max voolu umbes 8 volti.
oskab keegi targem ?kki selle t??p?him?tet seletada
ette t?nades.
see on taolise mootori pilt. oleks soov teada mis kalpp v?i mingi taoline elektriline seadeldis asub number nelja all. sinna sisse tulev vool oleneb p??retest. sain testriga max voolu umbes 8 volti.
oskab keegi targem ?kki selle t??p?him?tet seletada
ette t?nades.
-
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 06 Mai 2007, 21:59
- Auto: Passat 1,9 tdi 96 kw 2001
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Mida sellest arvad;D http://www.diislikeskus.ee/firma1.html" onclick="window.open(this.href);return false;Algselt postitas: riio
Jep Td ja Tdi suurim vahes selles seisnebki , et ?hulugejat pole vaja, seega ?ks asi v?hem remontida/osta;). Mul passatil sammuti teemaks see, et turbo puhub...ka h??lt kuulda aga edasi minna ei taha peale 2 k?iku. Filtrid sammuti vahetatud. Ainuke v?imalus on pihustid kuid kus neid saaks kontrollida lasta peale selle m?nniku koha. Tasku kohase hinnaga muidugi.
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 19 Okt 2006, 20:07
- Asukoht: tallinn
Mul nimelt enam v?hem sama probleem. et algul on turbo taga kuid maanteel m??das?idul nagu pole. K?isin t?na TestRemis sealt ?eldi et see pidavat mingi tyypviga olema. Mehaanikutel on endal seat toledod ja m?lemil mingi pool aastat juba sama h?da, kuid kinksepp k?ib ju ikka palja jalu. Niisis nemad arvasid, (kuid kindlad polnud) et viga on ?hes v?ikses vidinas (ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nime ei m?leta) sinna l?heb 3 k?rgsurve pumba voolikut ja ?ks elektri pistik, golf 4 asub ta kapiti all kohe klaasipuhastite ees. ja testremi meestega sai kokku lepitud et nad ostavad yhe vidina ?ra ja proovivad oma auto peal. nende seatidel ja minu golf 4 on need indentsed vidinad. Kui toimib siis peaks see anduri vahetus idee poolest ka minu masina korda tegema. diagnostika tegid kah selle j?rgi on kuskil turbo systeemis kala sees, et turbo lykkab end mingil ajal lihtsalt v?lja. kuid samas turbo ikka funkab sellep?rast nad arvasid et viga selles anduris, kuid kindlalt nad ei julgend v?ita vidin ise maksab forssis 631 eeq Homme helistan Testremi eks siis kuulen.
Kui kellegil on veel selline jama olnud, et turbo kaob k?rgetel k?ikudel ?ra, siis r??kige.
Kui kellegil on veel selline jama olnud, et turbo kaob k?rgetel k?ikudel ?ra, siis r??kige.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Algselt postitas: Zorgilaator
Mul nimelt enam v?hem sama probleem. et algul on turbo taga kuid maanteel m??das?idul nagu pole. K?isin t?na TestRemis sealt ?eldi et see pidavat mingi tyypviga olema. Mehaanikutel on endal seat toledod ja m?lemil mingi pool aastat juba sama h?da, kuid kinksepp k?ib ju ikka palja jalu. Niisis nemad arvasid, (kuid kindlad polnud) et viga on ?hes v?ikses vidinas (ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nime ei m?leta) sinna l?heb 3 k?rgsurve pumba voolikut ja ?ks elektri pistik, golf 4 asub ta kapiti all kohe klaasipuhastite ees. ja testremi meestega sai kokku lepitud et nad ostavad yhe vidina ?ra ja proovivad oma auto peal. nende seatidel ja minu golf 4 on need indentsed vidinad. Kui toimib siis peaks see anduri vahetus idee poolest ka minu masina korda tegema. diagnostika tegid kah selle j?rgi on kuskil turbo systeemis kala sees, et turbo lykkab end mingil ajal lihtsalt v?lja. kuid samas turbo ikka funkab sellep?rast nad arvasid et viga selles anduris, kuid kindlalt nad ei julgend v?ita vidin ise maksab forssis 631 eeq Homme helistan Testremi eks siis kuulen.
Kui kellegil on veel selline jama olnud, et turbo kaob k?rgetel k?ikudel ?ra, siis r??kige.
Antud teema ja ?le?ldiselt tavalise TD mootori puhul on sellest jutust muidugi v?he abi, sest seal on enamus nodi mehhaaniline. TDI-ga hoopis teised lood..
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
hm mul on sama jama, et ei taha neljanada ja viiendada enam h?sti edasi t?mmata ja m?ni kord nigu p??rded 3000 j?uab siis k?ib nigu mingi pl?ks l?bi ja enam k?ik mitte grammi rohkem edasi ei l?he nigu s??te valja keerad siis nigu k?ik ok . kolmandaga vajutad siis l?heb ilusti p??rde aga neljas viised on juba probleem just vahetasin alt rihma k?ib ?ra s??de sai ?ige turbo k?ib ilusti kuulda kui v?ttab j?rgi ekks annan teada siis kui diagnost ?ra on olnud ise arvan et l?bi on kas ?hu lugea v?i turbo r?hu andur mis teisd arvavad mida veel vaja kontrollida ...
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 19 Okt 2006, 20:07
- Asukoht: tallinn
ma ei tea kas mul on TD v?i TDi 99aasta masin ja 85 kw.Algselt postitas: tobimargAlgselt postitas: Zorgilaator
Mul nimelt enam v?hem sama probleem. et algul on turbo taga kuid maanteel m??das?idul nagu pole. K?isin t?na TestRemis sealt ?eldi et see pidavat mingi tyypviga olema. Mehaanikutel on endal seat toledod ja m?lemil mingi pool aastat juba sama h?da, kuid kinksepp k?ib ju ikka palja jalu. Niisis nemad arvasid, (kuid kindlad polnud) et viga on ?hes v?ikses vidinas (ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nime ei m?leta) sinna l?heb 3 k?rgsurve pumba voolikut ja ?ks elektri pistik, golf 4 asub ta kapiti all kohe klaasipuhastite ees. ja testremi meestega sai kokku lepitud et nad ostavad yhe vidina ?ra ja proovivad oma auto peal. nende seatidel ja minu golf 4 on need indentsed vidinad. Kui toimib siis peaks see anduri vahetus idee poolest ka minu masina korda tegema. diagnostika tegid kah selle j?rgi on kuskil turbo systeemis kala sees, et turbo lykkab end mingil ajal lihtsalt v?lja. kuid samas turbo ikka funkab sellep?rast nad arvasid et viga selles anduris, kuid kindlalt nad ei julgend v?ita vidin ise maksab forssis 631 eeq Homme helistan Testremi eks siis kuulen.
Kui kellegil on veel selline jama olnud, et turbo kaob k?rgetel k?ikudel ?ra, siis r??kige.
Antud teema ja ?le?ldiselt tavalise TD mootori puhul on sellest jutust muidugi v?he abi, sest seal on enamus nodi mehhaaniline. TDI-ga hoopis teised lood..
helistasin t?na TestRemi sealt ?eldi et selle juppi vahetus nende autodel midagi ei muutnud ning nende m?istus on otsas, andsid ?he turboremontia numbri. eks kui rohkem saan teada siis kirjutan ka siia.