K: Turbo h?dad -kraadidega???

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
SirWaltz
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08 Mai 2007, 22:39
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

K: Turbo h?dad -kraadidega???

Lugemata postitus Postitas SirWaltz »

Tere

Olen siin foorumis ringi kolanud ja pole otseselt vastust saanud... Kas keegi oskab n?u anda, et milles asi v?ib olla, et kui ?ues on jahedam (n?it. t?na -5 kraadi) siis turbo kadunud? Muidu on k?ik ok, aga just hommikul jama, kui kiirendust pole ja tekib tunne, et tee uks lahti ja tao jalaga hoogu juurde.

Auto siis Bora 1,9 TDI 85kw ?99

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

?kki probleem hoopis k?tuses!

SirWaltz
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08 Mai 2007, 22:39
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SirWaltz »

Algselt postitas: Sommu
?kki probleem hoopis k?tuses!
Ei ole, sest seda ennegi juhtunud. l?heb edasi, aga ilma turbota. Kui esimene kord nii oli sama probleem, siis kahtlustasin ka seda. Ei kogunud kiirust, j?udu polnud jne. Aga t?na hommikul kiirust nagu kogus, aga jah... l?bi piinade siiski...
Kui asi ongi k?tuses, siis tuleb STATOILiga asju ?iendama hakata. (Kasutan ?hte tanklat tavaliselt, harva kui mujalt v?tan)

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Ma kahtlustaks pigem, et k?ttes?steemis on kusagil vett (n?iteks k?tusefiltris). Miinus kraadidega vesi tavaliselt j??tub ja mootoril j??b hoopis k?tusest puudu :)

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Algselt postitas: SirWaltz
Kui asi ongi k?tuses, siis tuleb STATOILiga asju ?iendama hakata. (Kasutan ?hte tanklat tavaliselt, harva kui mujalt v?tan)
Kui su masinal on ka alt t?hjendatav filter, siis saad v?ga edukalt vaadata kas vett on filtris v?i mitte. Ja selle p?hjal ka otsustada oma tankla kvaliteedi ?le. Mina paar n?dalat tagasi lasin oma masinal filtri t?hjaks alt punnist ja peaks mainima, et oktoobri kuust saati eestis Statoili k?tust tarbinud auto filtris polnud tilkagi vett .. ja isegi mitte mingit paksemat kaupa.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

SirWaltz
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 08 Mai 2007, 22:39
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SirWaltz »

ait?hh vastuste eest. uurin vesiseid tingimusi kapoti alt :) Kui see korras, siis uurin edasi :P

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Just geomeetria j??b avatud asendisse kinni ja mina m?rkasin et 3 k?iguga kusagil 2700 p??rde peal tuleb turboi j?rgi eks siis k?tus ja v?rkk on ?ige ja gaaside hulk. Aga selle vastu aitab kui soojendada masinat ja ei tallu sest geomeetri j??b just avatud asendisse kinni. aga pmst soovitan uurida kuuli jaagu k?est mis teha saab ja turbo lasta ?le vaadata vajadusel puksid vahetada 3000.- on vist t??raha umbes.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “Diislid”