Jahutusvedeliku leke EGR vahejahuti kaudu?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Jahutusvedeliku leke EGR vahejahuti kaudu?

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Hei,

Jutt siis 2004.a. TDI PD 96kW mootorist. ?ht?kki on hakanud jahutusvedelik vaikselt ?ra kaduma. Ilmselgeid lekkeid esialgu ei ole tuvastanud. Salongi radikas on ilmselt OK - ?hk ei haise. Kuskilt mootorisse vedelik ka ilmselt ei jookse - paisupaak OK v?limusega, ?li OK v?limuse ja kogusega ja mootori k?ivitus on laitmatu.

N?dalavahetusel ootab ilmselt ees suurem lekke otsimine. V?hemalt on G12 vedelik nii kavalalt valmis tehtud, et see peaks lekke kohtadesse j?tma paksu "siirupilise" katte ja isegi kooriku. Aga see selleks ....

P?hi k?simus on selles, et kuna mootoril on selline tore asi nagu EGR ja sellel omakorda vahejahuti, millest jahutusvedelik l?bi k?ib, siis v?ib toosama jahuti lekkida ja jahutusvedelik puhutakse vaikselt mootorisse. Leket tuvastada ilmselt kuramuse raske :( Et kui kellegil kogemusi selle vahejahutiga seonduvate leketega siis v?iks pajatada sellest.

Ja veel .. TDI mootorite maagiliste jahutusvedeliku kadude kohta uurides selgus, et USAs ja Kanadas kutsuti 2004-2005 aasta Golfid ja Jettad tagasi just sedasama EGR vahajahutit vahetama. Euroopa poolepealt pole midagi sarnast kuskilt leida. V?ibolla m?ni teab?
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Algselt postitas: 4ratast
Jutt siis 2004.a. TDI PD 96kW mootorist.
T?psemalt, 2004 on juba Golf V keret??p ka sellele ei olnud 96kW diislit. Oli see n?rgem 1.9 TDI (77kW) ja 2.0 TDI (103kW). Aga k?simust see muidugi ei lahenda.
EDIT: Passati puhul on 96kW TDI kasutusel veel 2004. Postituse allosas on juttu Golfidest-Jettadest - selles ka minu kommentaar.
PS! Kas see on minu interneti?henduse viga v?i mis, aga pidevalt ei juhtu m?ne klikkimise peale mitte midagi (peale liivakella). Klikid veel korra - ja hetkega on pilt ees. Nagu ei l?heks p?ringud kohe l?bi v?i mis. Tegin jube enne edit - see j?igi ?hku rippuma.

[Muudetud: 19-2-2008 Garfield]

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Algselt postitas: Garfield
Algselt postitas: 4ratast
Jutt siis 2004.a. TDI PD 96kW mootorist.
T?psemalt, 2004 on juba Golf V keret??p ka sellele ei olnud 96kW diislit. Oli see n?rgem 1.9 TDI (77kW) ja 2.0 TDI (103kW). Aga k?simust see muidugi ei lahenda.
EDIT: Passati puhul on 96kW TDI kasutusel veel 2004. Postituse allosas on juttu Golfidest-Jettadest - selles ka minu kommentaar.
PS! Kas see on minu interneti?henduse viga v?i mis, aga pidevalt ei juhtu m?ne klikkimise peale mitte midagi (peale liivakella). Klikid veel korra - ja hetkega on pilt ees. Nagu ei l?heks p?ringud kohe l?bi v?i mis. Tegin jube enne edit - see j?igi ?hku rippuma.

[Muudetud: 19-2-2008 Garfield]
Jutt on jahh 2004.a septembris tehasest v?lja veerenud Passatist. Peab vist esindusest k?sima minema, ega euroopas pole sama asja p?rast TDI PD mootorite EGR vahejahuteid tagasi kutsutud.

Kuramuse vin koodi dekooder mis siin kunagi levis ei t??ta enam, seal olid mootorite andmed :( ?ki mu AWX koodiga mootoril polegi vahejahutit EGR'il :o

PS. See foorum siin on jahh panges ja koomas aegajalt :P
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

autodata pakub selle masina teadaolevaks probleemiks jahutus vedeliku voolikud(voolikute sisemised vigastused)
lahenduseks pakub jahutus s?steemi survestamist millega peaks vigane koht end k?tte n?itama
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Algselt postitas: Vader
autodata pakub selle masina teadaolevaks probleemiks jahutus vedeliku voolikud(voolikute sisemised vigastused)
lahenduseks pakub jahutus s?steemi survestamist millega peaks vigane koht end k?tte n?itama
Kaldub vist jahh voolikute poole ?nneks. T?na leidsin auto alt ka v?ikse loigukese (arvestades et v?ljas olid miinuskraadid kuid loik oli niiske mitte j??s, siis ilmselt jahutusvedelik), j?relikult sisemise lekkega tegemist ei ole (kaasa arvatud EGR)

Peab vaatama minema mis VW esindus selle survestamise ja otsimise/likvideerimise eest saada tahab.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Karmo19
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 01 Juul 2006, 14:19
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Karmo19 »

Hetkel ise sama jamaga m?rades oli saksa auto pakkumine veepump, aga ?ks teine remondi koht seda ei pakkund. Peab ka sellega t?siselt tegelema hakkama, hiljem v?ivad tagaj?rjed kehvad olla.
Aga kui midagi teada saad upita siia ?lesse.

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Noniisiis ... auto mul praegu Aasta Auto Plussis. Leke leiti ?les ca. 15 minutiga. Jahutusradiaatori plastik vann kutu vms. igatahes radiaatorist pidi lekkima. Lahendus -> kahe tunni p?rast on mu masinal ees uus radikas. A-varuosa neil polnud ja seega l?heb ette B-varuosa ;D

Rahaliselt oleks ikka m?nda vooliku leket lootnud .... :P:P:P

EGR'st oli ?hes?naga asi v?ga kaugel.

[Muudetud: 21-2-2008 4ratast]
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Vasta

Mine “Diislid”