Eeltöö enne värvimist?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
- Auto: Volkswagen Tiguan R-Line 2020
- Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 6 korda
Eeltöö enne värvimist?
hey... plaanis hakata oma autole tegema eelt??d. Leidsin ?he koha kus saab 2000.- auto lasta ?ra v?rvida aga selle hinna sisse ei kuulu eelt?? ja v?rv. Need asjad tuleb k?ik ise osta.
Et siis saaksite ?telda, millised pahtlid, kruntv?rvid, liivapaberid ja muud sellised asjad, mida l?heb eelt??ks vaja, on k?ige paremad?
Ise muidugi pole ennem kokkupuuteid auto v?rvimisega ega eelt??dega olnud ja n??d tuleb siis esimene kord.
Laseks eelt?? kah spetsialistidel ?ra teha aga siis l?heb hind juba suureks ja rahaline seis pole ju k?ige parem:(
A loodan et aitate ja saan asjaga hakkama:)
T?nud!
Et siis saaksite ?telda, millised pahtlid, kruntv?rvid, liivapaberid ja muud sellised asjad, mida l?heb eelt??ks vaja, on k?ige paremad?
Ise muidugi pole ennem kokkupuuteid auto v?rvimisega ega eelt??dega olnud ja n??d tuleb siis esimene kord.
Laseks eelt?? kah spetsialistidel ?ra teha aga siis l?heb hind juba suureks ja rahaline seis pole ju k?ige parem:(
A loodan et aitate ja saan asjaga hakkama:)
T?nud!
Viimati muutis argo, 12 Mär 2012, 18:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
Eelt?? enne v?rvimist ongi suurem/kallim/mahukam/aegan?udvam t?? kui auto v?rvimine. Peale selle, et auto tuleb matistada enne v?rvimist oleks soovitatav ka rooste t?rjuda kui tahad head tulemust. ?llatuste v?ltimiseks tasuks alustada sellest, et auto tuleks ?leni paljaks rookida, sisu v?lja, klaasid eest. Ise olen matistanud vesiliivapaberiga muidugi m?ista veega(ei ole l?bus t??). Pahtlite koha pealt, et mina autotarvete poodi, r??gi mure ?ra, oskavad Sind kindlasti aidata.
no kui rahaline seis pole hea siis osta seda universal pleki pahtlit kilone potsik maksab mingi 100.-
krundi valikul peab olema kindlasti selge mis firma v?rviga sa selle auto l?puks ?le v?rvid ...sest alati ei pruugi krunt ja p?hiv?rv kokku saobida .
Aga jh ...mis ma eelt??dest veel oskan r??kida
rooste maha, roostesurma peale pahtel, krunt ja v?rv selga. (Muidugi see p?ris nii kergesti ei k?i )
krundi valikul peab olema kindlasti selge mis firma v?rviga sa selle auto l?puks ?le v?rvid ...sest alati ei pruugi krunt ja p?hiv?rv kokku saobida .
Aga jh ...mis ma eelt??dest veel oskan r??kida

- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
mina kasutasin 4cr pahtleid, debeer t?iteekrunti ja pritspahtlit (Devori Kaubanduse AS). Ei oska ?htegi halba s?na nende kohta ?elda. Lihvimiseks pikk h??vel (maksab ~400.-) ja Mirka Abranet on v?ga hea, see selline lihvimisv?rk, ei t?mba t?is ja ei kulu nii kiiresti kui paber (saab http://www.rivor.ee" onclick="window.open(this.href);return false;). kasutasin pahtli lihvimiseks 180 ja Krundi jaoks 320nest.
M?ned p?hit?ed eelt?? kohta: k?ik kohad, kust metall v?ljas, tuleb enne pahteldamist ?le kruntida, pahtli lihvid 180paberiga siledaks, siis masinaga 180ga ?le lihvida. Siis pritspahtel peale. kui arvad et on k?llalt sile, pole pritspahtlit vaja panna, aga see eeldab v?ga head pahtlit??d. Pritspahtlit ei tohi ka oktse plekile lasta, ikka krunt alla (lihvimise k?igus ikka tuleb plekk kuskilt v?lja
). Siis pritspahtel siledaks lihvida (hingamismask kindlasti
) 180 v?i 320 k?sitsi. Siis t?itekrunt, mida v?id ka k?sitsi alguses ?rnalt 320ga lihvida (kui kardad, et on defekte), muidu masinaga 400 paberiga ?le, siis 500ga masinaga, kohad kuhu masinaga ligi ei p??se, teed k?sitsi 500se superfine'ga (liivapaber, mille tagumisel k?ljel on poroloon) ja siis k?ige l?puks vesilihv. Parim variant teha karukeelega. ise kasutasin musta (superfine) aga sobib ka tumehall.
Ei taha hirmutada, aga eelt?? v?rvimise juures k?ige t?htsam ja t??mahukam tegevus. Sellest s?ltub otseselt v?rvipinna kvaliteet.
See siis l?hidalt k?ik.
Lihtne ei saa see olema
Head t??indu
M?ned p?hit?ed eelt?? kohta: k?ik kohad, kust metall v?ljas, tuleb enne pahteldamist ?le kruntida, pahtli lihvid 180paberiga siledaks, siis masinaga 180ga ?le lihvida. Siis pritspahtel peale. kui arvad et on k?llalt sile, pole pritspahtlit vaja panna, aga see eeldab v?ga head pahtlit??d. Pritspahtlit ei tohi ka oktse plekile lasta, ikka krunt alla (lihvimise k?igus ikka tuleb plekk kuskilt v?lja


Ei taha hirmutada, aga eelt?? v?rvimise juures k?ige t?htsam ja t??mahukam tegevus. Sellest s?ltub otseselt v?rvipinna kvaliteet.
See siis l?hidalt k?ik.
Lihtne ei saa see olema

Head t??indu

You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
mina kasutasin 4cr pahtleid, debeer t?iteekrunti ja pritspahtlit (Devori Kaubanduse AS). Ei oska ?htegi halba s?na nende kohta ?elda. Lihvimiseks pikk h??vel (maksab ~400.-) ja Mirka Abranet on v?ga hea, see selline lihvimisv?rk, ei t?mba t?is ja ei kulu nii kiiresti kui paber (saab http://www.rivor.ee" onclick="window.open(this.href);return false;). kasutasin pahtli lihvimiseks 180 ja Krundi jaoks 320nest.
M?ned p?hit?ed eelt?? kohta: k?ik kohad, kust metall v?ljas, tuleb enne pahteldamist ?le kruntida, pahtli lihvid 180paberiga siledaks, siis masinaga 180ga ?le lihvida. Siis pritspahtel peale. kui arvad et on k?llalt sile, pole pritspahtlit vaja panna, aga see eeldab v?ga head pahtlit??d. Pritspahtlit ei tohi ka oktse plekile lasta, ikka krunt alla (lihvimise k?igus ikka tuleb plekk kuskilt v?lja
). Siis pritspahtel siledaks lihvida (hingamismask kindlasti
) 180 v?i 320 k?sitsi. Siis t?itekrunt, mida v?id ka k?sitsi alguses ?rnalt 320ga lihvida (kui kardad, et on defekte), muidu masinaga 400 paberiga ?le, siis 500ga masinaga, kohad kuhu masinaga ligi ei p??se, teed k?sitsi 500se superfine'ga (liivapaber, mille tagumisel k?ljel on poroloon) ja siis k?ige l?puks vesilihv. Parim variant teha karukeelega. ise kasutasin musta (superfine) aga sobib ka tumehall.
Ei taha hirmutada, aga eelt?? v?rvimise juures k?ige t?htsam ja t??mahukam tegevus. Sellest s?ltub otseselt v?rvipinna kvaliteet.
See siis l?hidalt k?ik.
Lihtne ei saa see olema
Head t??indu
M?ned p?hit?ed eelt?? kohta: k?ik kohad, kust metall v?ljas, tuleb enne pahteldamist ?le kruntida, pahtli lihvid 180paberiga siledaks, siis masinaga 180ga ?le lihvida. Siis pritspahtel peale. kui arvad et on k?llalt sile, pole pritspahtlit vaja panna, aga see eeldab v?ga head pahtlit??d. Pritspahtlit ei tohi ka oktse plekile lasta, ikka krunt alla (lihvimise k?igus ikka tuleb plekk kuskilt v?lja


Ei taha hirmutada, aga eelt?? v?rvimise juures k?ige t?htsam ja t??mahukam tegevus. Sellest s?ltub otseselt v?rvipinna kvaliteet.
See siis l?hidalt k?ik.
Lihtne ei saa see olema

Head t??indu

You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
-
- Veteran
- Postitusi: 694
- Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
- Telefon: 5177458
- Auto: BMW
- Asukoht: [ Tallinn ]
puhtalt v?rvi peale laskmise eest 2000 on t?iesti tavaline hind
seda enam kui tegu on v?ikse autoga nagu g2
eelt?? ongi k?ige t?htsam ja aegan?udvam osa, mille eest tglt raha k?sitaksegi v?rvimise juures
kui kehvasti eelt??d teed, siis v?id h?sti v?rvida, aga tulemus j??b ikkagi alla igasugust arvestust
kui sa nii v?hik oled sellel teemal, siis soovitan soojalt mitte ise tegema hakata seda
v?i v?hemalt mitte ?ksinda, ilma kellegi kogenenud v?rvija juuresolekuta
a eks ise tead, kuidas oma auto pe*se keerad
?le v?rvimine on 2x raskem
seda enam kui tegu on v?ikse autoga nagu g2
eelt?? ongi k?ige t?htsam ja aegan?udvam osa, mille eest tglt raha k?sitaksegi v?rvimise juures
kui kehvasti eelt??d teed, siis v?id h?sti v?rvida, aga tulemus j??b ikkagi alla igasugust arvestust
kui sa nii v?hik oled sellel teemal, siis soovitan soojalt mitte ise tegema hakata seda
v?i v?hemalt mitte ?ksinda, ilma kellegi kogenenud v?rvija juuresolekuta
a eks ise tead, kuidas oma auto pe*se keerad

?le v?rvimine on 2x raskem

-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
otsingust selline teema: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid169180
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 317
- Liitunud: 07 Veebr 2005, 15:39
- Telefon: 5224363
- Auto: VW Bora V5 98, Caravelle 1,9TD 96, Multivan 2,5 TDI 98
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
Minu soovitus on samuti lasta teha.
Kallis ta on aga isegi mittu korda seda ?le elanud.
Esiteks l?heb ise tehes igavik aega.
Teiseks ei saa ise ealeski nii head eelt??d tehtud et ise rahule j??ks.
Kolmandaks v?in ?elda nii palju et ise sa vaatad k?ll et n??d on valmis ja las l?heb v?rvimisse, aga tegelt v?rvituna leiad piisavalt kohti mis tegelt (oskamatusest) n?gemata j??gad.
Hetkel k?ll hakkaks uue ringiga juba pihta kuna vahepeal on suti teadmisi tulnud, kuid parem ikka maksa see raha ?ra ja saad hea tulemuse.
HOIATUS: ?ra ole odavates kohtades kindel. ( Esimesel kordal pidingi ?he jobu tehtud t?? ?le tegema kuna autolt tuli v?rv maha maalri teibiga:D. Alt oli karestus t?ielikult puudu) Ma loodan, et sul nii ei l?he.
Edu ja ise otsusta.
Armin
Kallis ta on aga isegi mittu korda seda ?le elanud.
Esiteks l?heb ise tehes igavik aega.
Teiseks ei saa ise ealeski nii head eelt??d tehtud et ise rahule j??ks.
Kolmandaks v?in ?elda nii palju et ise sa vaatad k?ll et n??d on valmis ja las l?heb v?rvimisse, aga tegelt v?rvituna leiad piisavalt kohti mis tegelt (oskamatusest) n?gemata j??gad.
Hetkel k?ll hakkaks uue ringiga juba pihta kuna vahepeal on suti teadmisi tulnud, kuid parem ikka maksa see raha ?ra ja saad hea tulemuse.
HOIATUS: ?ra ole odavates kohtades kindel. ( Esimesel kordal pidingi ?he jobu tehtud t?? ?le tegema kuna autolt tuli v?rv maha maalri teibiga:D. Alt oli karestus t?ielikult puudu) Ma loodan, et sul nii ei l?he.
Edu ja ise otsusta.
Armin
Armin, VW lojaalne austaja. Minu tegemised siis http://www.haaker.planet.ee/http://web.zone.ee/haaker1
N?ustun, et 10000kr eest ei saa korralikku t??d! Kuna ise tegelen keret??dega, siis julgen v?ita, et korralikult tehes l?heb ?he v?iksema auto nagu g2 tegemiseks v?hemalt kuu aega k?va t??d. Paljud ei tea mida k?ike teha tuleb et ?ks auto uue korraliku v?rvkatte saaks ja imestavad 20k ligidale kippuvate summade ?le(maaler tahab ka palka?). Aeg ju maksab.
Hind s?ltub ju tegelikult ka autost endast. Ainult v?rvivahetus oleks ju lihtne kui eelt?? ainult matistamist sisaldaks? N?iteks vanade autode tegemine on juba sellep?rast kallim, et roostet jne v?ib igal sammul kohata ja avariivaba vana autot annab otsida:(
Ja odavad vennikesed, kes inimesi lollitavad oma 1000kr/det:( Njh kui iga kevad v?rvimist vajab asi siis ei ole ju odav! Ja tasub s?gavalt m?elda, kas ikka on m?tet lasta nii vana autot ?leni korralikult teha??kki saaks juba korralikuma auto selle raha eest....
Hind s?ltub ju tegelikult ka autost endast. Ainult v?rvivahetus oleks ju lihtne kui eelt?? ainult matistamist sisaldaks? N?iteks vanade autode tegemine on juba sellep?rast kallim, et roostet jne v?ib igal sammul kohata ja avariivaba vana autot annab otsida:(
Ja odavad vennikesed, kes inimesi lollitavad oma 1000kr/det:( Njh kui iga kevad v?rvimist vajab asi siis ei ole ju odav! Ja tasub s?gavalt m?elda, kas ikka on m?tet lasta nii vana autot ?leni korralikult teha??kki saaks juba korralikuma auto selle raha eest....
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;
ise soovitan ja kasutan dinitrol pahtlit, roberllo v?i dyna krunti(need odavamad, kuid kvaliteet on veel tagatud), k?ikksugu abrasiivid kas 3M v?i siis mirka....Kindlasti ei soovita kasutada indesa abrasiive, nad k?ll odavamad, kuid nende kvaliteet ja vastupidavus annab soovida k?vasti...
kui ise teha arvesta ka korraliku ruumi, kopressoriga, ja korralike krundi v?rvi ja laki p?ssiga....300 kr p?ssist lihtsalt ei saa kvaliteeti....
v?rvi soovitan hetkel samuti debeer tootjat, hinna ja kvaliteedi suhe on suht hea, lakk on juba su enda valik, nende valik on tohutu....peaksid valima vastavalt otstarbe j?rgi.
10000 ?he auto, seda isegi nagu g2 v?rvimise eest on ikka v?he....sellest juba materjal ?letab poolt summat, sinna juurde arvuta veel elekter; (rent), t??raha....jne...ala kui sellest 10 000 j??ks maalrile 3 k k?tte, siis ma saadaks k?ll kuu peale
See on v?hemalt ala n?dalane t??...m?tle kas sa ise teeksid sellise raha eest sellist t??d n?dal aega? ja kui maaler tahab rohkem kasu saada, siis m?tle ise mille arvelt see tuleb
eelt?? ja materjali arvelt....ma v?in kah pakkuda sulle mingit leedu lakki ala 150 kr l ja v?rvi mis on j??kidest kokku keeratud...samuti mingi 150-200 kr liiter... samuti need eelt?? materjalid nagu pahtlid(100 kr), krundid (140 kr) jne jne (arvesta et need ?he liitr v?i kilo hinnad)
ahjaa, ?levalmainitud debeeri v?rv on veel lahusti baasil (base), kui aga ostad veebaasil v?rvi siis arvesta v?rvikiloks 1000-1500kr jka sinna juurde veel ?hukahur pluss eraldi p?ss v?rvile :S
v?iksin siin vist j??dagi r??kima...samas kui k?ed k?ljes ja liivapaber k?est ?ra ei kuku ning enamv?hem ruum olemas siis v?id ju muidugi ise proovida...ja nagu eelpool mainiti detaili kaupa...tuleb v?lja on hea, lased edasi, l?heb tuksi, kogud raha ja viid maalrile
kui k?simusi siis aiatan hea meelega
kui ise teha arvesta ka korraliku ruumi, kopressoriga, ja korralike krundi v?rvi ja laki p?ssiga....300 kr p?ssist lihtsalt ei saa kvaliteeti....
v?rvi soovitan hetkel samuti debeer tootjat, hinna ja kvaliteedi suhe on suht hea, lakk on juba su enda valik, nende valik on tohutu....peaksid valima vastavalt otstarbe j?rgi.
10000 ?he auto, seda isegi nagu g2 v?rvimise eest on ikka v?he....sellest juba materjal ?letab poolt summat, sinna juurde arvuta veel elekter; (rent), t??raha....jne...ala kui sellest 10 000 j??ks maalrile 3 k k?tte, siis ma saadaks k?ll kuu peale


ahjaa, ?levalmainitud debeeri v?rv on veel lahusti baasil (base), kui aga ostad veebaasil v?rvi siis arvesta v?rvikiloks 1000-1500kr jka sinna juurde veel ?hukahur pluss eraldi p?ss v?rvile :S
v?iksin siin vist j??dagi r??kima...samas kui k?ed k?ljes ja liivapaber k?est ?ra ei kuku ning enamv?hem ruum olemas siis v?id ju muidugi ise proovida...ja nagu eelpool mainiti detaili kaupa...tuleb v?lja on hea, lased edasi, l?heb tuksi, kogud raha ja viid maalrile

kui k?simusi siis aiatan hea meelega

minu töö ongi teiste õpetamine