Diislii remont!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Diislii remont!
Millist remondikohta soovitate diisli remondiks.Oleks vaja kedagi ( Tallinn) , kes vaataks mootori ?le ja vahetaks vajalikud jupid...
Ette t?nades...!
Ette t?nades...!
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Mina saatsin t?na Karla-autosse sellise kirja
Tere ?le pika aja
Lugu siis j?rgmine;
Loodan, et m?letate meie autot
Hetkel isa Hillar Venek sellega veel Prantsusmaal, aga juba sinna s?idul Jaanuaris hakkasid esinema probleemid.
1. Peale auto k?ttesaamist Teie k?est s?itis masin ilusti kuni j?rgmise p?evani, siis hakkas mootor lonkama t?hik?igul.
2. Umbes peale 200km s?itmist kadus mootoril j?ud, st kui oli mingi t?us (kui j?rsk, seda ei oska ?elda, aga tavaliselt ei peaks sellisel t?usul k?iku vahetama, need siis isa s?nad) siis enam 5. K?iguga sealt ei tahtnud ?les minna.
3. Peale seda kui j?ud kadus hakkas vilkuma armatuuris eels??tek??nalde tuli, mis t?hendab, et mingi viga on mootoris.Siis hakkas ka mootor katkuma s?idu ajal.
4. Remonditud asjade nimekirjas on, et vahetatud on K?tusepumba tihendid, aga miks siis k?tusepump leemendab nagu mahlakask?
5. Peale remonti v?tab mootor 1000km peale ?le liitri ?li.
6. Arvel oli n?idatud, et mootoris ?li vahetatud, aga miks ?livarras j?rgmisel p?eval kontrollimisel n?itas alla miinimumi?
7. Jahutusvedelik ei old normis vaid alla miinimumi.
8. Peale remonti on k?tusekulu t?usnud, ennemalt sai s?ita paagit?iega 1000km, n??d hea, kui 800 venitab v?lja.
9. Salongi filter ei olnud korrektselt paigaldatd.
Minu ja isa ettepanek oleks, et kui isa j?uab autoga ?hest?kis tagasi Prantsusmaalt, siis toome auto Teie juurde ja vaatate asjad ?le.
See summa, mis arvele kirjutasite 33000.- selle raha eest peaks ikka mootor korras olema.
Lugupidamisega
T?nis Venek
AS Hekotek
Projektijuht
Tel +372 605 1424
Mob +372 53331514
tonis.venek@hekotek.ee
-----Original Message-----
From: Merike Kummel [mailto:merike@karla.ee]
Sent: 13. detsember 2007. a. 9:11
To: T?nis Venek
Subject: RE: VW TRANSPORTER 737AVV
Tere!
Leevendusrullik purunes kuna oli valesti paigaldatud. Pump on korras ja pumba tihendid on vahetatud.
Kui meie auto defekteerimiseks lahti v?tsime siis oli masinal gaasijaotus paigast ?ra (v?ntv?ll ja nukkv?ll). Nukkv?ll oli v?ntv?lli suhtes ?he hamba v?rra varasem ja sellest on ka tingitud esimese v?ljalaskeklapi ebatihedus (klapp ei pea). See selgus kompressiooni m??tmisel (peab olema 28-34 bar-i aga on 0 bar-i). Seda selgitati Teile ka telefoni teel.
Muidugi olema n?us antud auto s?idukorda tegema aga see n?uab veel lisakulutusi. Sain siin meistri jutust aru, et viite auto praeguses seisukorras minema. Saadan Teile seni tehtud t??de nimekirja. Palume antud summa tasuda nii siis kui tahate auto ?ra viia v?i ka siis kui j?tate auto siia edaspidiseks remondiks. Hea oleks kui otsustaksite kiiresti kuna oleme t??l veel ainult j?rgmise n?dala ja siis alustame uuesti 03 jaanuaril 2008 a.
a/a 221001156787 Hansapank
a/a 10002050790002 ?hispank
O? Karla Auto O.K.
Lugupidamisega
Merike Kummel
-----Original Message-----
From: T?nis Venek [mailto:tonis.venek@hekotek.ee]
Sent: Wednesday, December 12, 2007 7:23 PM
To: 'Merike Kummel'
Subject: RE: VW TRANSPORTER 737AVV
Tere siis ka Rootsimaalt.
Olen k?tte saanud teie poolt antud informatsioonist auto kohta.
Aga ikkagi oleksin t?nulik, kui teeksite bussi korda nii, et see ka p?rast s?idaks.
Kui rihm on ?he hamba v?rra ?le visanud, siis ei tohiks veel klapid vastu Kolbe k?inud olla.
Kas oleks v?imalik teie juures ?lem??ta silindrite surved, siis oleks kohe selge, kas klapid on k?verad v?ui mitte.
Samas on k?simus, millal see hammasrihm ?le viskas, sest laup?eval 1.12.2007 olid v?ntv?lli ja nukv?lli m?rgid t?pselt nii nagu peab ja sai k?tusepumba rihma rullik ?ra vahetatud.
Kas on v?imalik ka ?le kontrollida ka k?tusepump,et ta rohkem enam seda leevendusrullikut ei l?huks?
Lugupidamisega
T?nis Venek
-----Original Message-----
From: Merike Kummel [mailto:merike@karla.ee]
Sent: 6. detsember 2007. a. 11:45
To: tonis.venek@hekotek.ee
Subject: VW TRANSPORTER 737AVV
Tere!
VW Transporteri reg numbriga 737AVV pumba hammasrihma pinguti on katki.
Nukkv?lli hammasrihm on l?tv, pinguti on lahti. Rihm on hammasratta pealt ?le visanud ning klapid v?ivad olla vastu kolbe k?inud. See selgub siis kui k?ik rihmad on ?igesti paigaldatud ja autot saab hakata k?ivitama. V?ntv?lli otsa hammasratas on lahti ja v?ntv?lli ots deformeerunud. K?rgsurvepump lekib ja pumba tihendid vajavad vahetamist.
Ootame Teie vastust, et Te olete teadlik, et ka peale Teie poolt tellitud vajalikke remondit?id v?ib juhtuda, et auto ei k?ivitu kuna klapid on vastu kolbe k?inud.
Lugupidamisega
Merike Kummel
Tere ?le pika aja
Lugu siis j?rgmine;
Loodan, et m?letate meie autot

Hetkel isa Hillar Venek sellega veel Prantsusmaal, aga juba sinna s?idul Jaanuaris hakkasid esinema probleemid.
1. Peale auto k?ttesaamist Teie k?est s?itis masin ilusti kuni j?rgmise p?evani, siis hakkas mootor lonkama t?hik?igul.
2. Umbes peale 200km s?itmist kadus mootoril j?ud, st kui oli mingi t?us (kui j?rsk, seda ei oska ?elda, aga tavaliselt ei peaks sellisel t?usul k?iku vahetama, need siis isa s?nad) siis enam 5. K?iguga sealt ei tahtnud ?les minna.
3. Peale seda kui j?ud kadus hakkas vilkuma armatuuris eels??tek??nalde tuli, mis t?hendab, et mingi viga on mootoris.Siis hakkas ka mootor katkuma s?idu ajal.
4. Remonditud asjade nimekirjas on, et vahetatud on K?tusepumba tihendid, aga miks siis k?tusepump leemendab nagu mahlakask?
5. Peale remonti v?tab mootor 1000km peale ?le liitri ?li.
6. Arvel oli n?idatud, et mootoris ?li vahetatud, aga miks ?livarras j?rgmisel p?eval kontrollimisel n?itas alla miinimumi?
7. Jahutusvedelik ei old normis vaid alla miinimumi.
8. Peale remonti on k?tusekulu t?usnud, ennemalt sai s?ita paagit?iega 1000km, n??d hea, kui 800 venitab v?lja.
9. Salongi filter ei olnud korrektselt paigaldatd.
Minu ja isa ettepanek oleks, et kui isa j?uab autoga ?hest?kis tagasi Prantsusmaalt, siis toome auto Teie juurde ja vaatate asjad ?le.
See summa, mis arvele kirjutasite 33000.- selle raha eest peaks ikka mootor korras olema.
Lugupidamisega
T?nis Venek
AS Hekotek
Projektijuht
Tel +372 605 1424
Mob +372 53331514
tonis.venek@hekotek.ee
-----Original Message-----
From: Merike Kummel [mailto:merike@karla.ee]
Sent: 13. detsember 2007. a. 9:11
To: T?nis Venek
Subject: RE: VW TRANSPORTER 737AVV
Tere!
Leevendusrullik purunes kuna oli valesti paigaldatud. Pump on korras ja pumba tihendid on vahetatud.
Kui meie auto defekteerimiseks lahti v?tsime siis oli masinal gaasijaotus paigast ?ra (v?ntv?ll ja nukkv?ll). Nukkv?ll oli v?ntv?lli suhtes ?he hamba v?rra varasem ja sellest on ka tingitud esimese v?ljalaskeklapi ebatihedus (klapp ei pea). See selgus kompressiooni m??tmisel (peab olema 28-34 bar-i aga on 0 bar-i). Seda selgitati Teile ka telefoni teel.
Muidugi olema n?us antud auto s?idukorda tegema aga see n?uab veel lisakulutusi. Sain siin meistri jutust aru, et viite auto praeguses seisukorras minema. Saadan Teile seni tehtud t??de nimekirja. Palume antud summa tasuda nii siis kui tahate auto ?ra viia v?i ka siis kui j?tate auto siia edaspidiseks remondiks. Hea oleks kui otsustaksite kiiresti kuna oleme t??l veel ainult j?rgmise n?dala ja siis alustame uuesti 03 jaanuaril 2008 a.
a/a 221001156787 Hansapank
a/a 10002050790002 ?hispank
O? Karla Auto O.K.
Lugupidamisega
Merike Kummel
-----Original Message-----
From: T?nis Venek [mailto:tonis.venek@hekotek.ee]
Sent: Wednesday, December 12, 2007 7:23 PM
To: 'Merike Kummel'
Subject: RE: VW TRANSPORTER 737AVV
Tere siis ka Rootsimaalt.
Olen k?tte saanud teie poolt antud informatsioonist auto kohta.
Aga ikkagi oleksin t?nulik, kui teeksite bussi korda nii, et see ka p?rast s?idaks.
Kui rihm on ?he hamba v?rra ?le visanud, siis ei tohiks veel klapid vastu Kolbe k?inud olla.
Kas oleks v?imalik teie juures ?lem??ta silindrite surved, siis oleks kohe selge, kas klapid on k?verad v?ui mitte.
Samas on k?simus, millal see hammasrihm ?le viskas, sest laup?eval 1.12.2007 olid v?ntv?lli ja nukv?lli m?rgid t?pselt nii nagu peab ja sai k?tusepumba rihma rullik ?ra vahetatud.
Kas on v?imalik ka ?le kontrollida ka k?tusepump,et ta rohkem enam seda leevendusrullikut ei l?huks?
Lugupidamisega
T?nis Venek
-----Original Message-----
From: Merike Kummel [mailto:merike@karla.ee]
Sent: 6. detsember 2007. a. 11:45
To: tonis.venek@hekotek.ee
Subject: VW TRANSPORTER 737AVV
Tere!
VW Transporteri reg numbriga 737AVV pumba hammasrihma pinguti on katki.
Nukkv?lli hammasrihm on l?tv, pinguti on lahti. Rihm on hammasratta pealt ?le visanud ning klapid v?ivad olla vastu kolbe k?inud. See selgub siis kui k?ik rihmad on ?igesti paigaldatud ja autot saab hakata k?ivitama. V?ntv?lli otsa hammasratas on lahti ja v?ntv?lli ots deformeerunud. K?rgsurvepump lekib ja pumba tihendid vajavad vahetamist.
Ootame Teie vastust, et Te olete teadlik, et ka peale Teie poolt tellitud vajalikke remondit?id v?ib juhtuda, et auto ei k?ivitu kuna klapid on vastu kolbe k?inud.
Lugupidamisega
Merike Kummel