1,9 TDI k?tusepump

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Heiki855
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Veebr 2008, 00:18
Auto: GolfIV TDI, Opel Astra
Asukoht: Tartu

1,9 TDI k?tusepump

Lugemata postitus Postitas Heiki855 »

Sooviks siin abi sellises asjas: S?idan 1,9 TDI Golfiga 66Kw ja hakkas selline asi vaikselt s?venema, et sooja mootoriga n?uab pikemat k?ivitamist, sai k?idud diagnostikas ja ei miskit viga ei n?idanud, soovitati vaid ?hte asja proovida, et jahutada maha pump s?idust tulles ja proovida siis k?ivitada, kui m?jub siis pidavat etteande pump olema seest kulunud ja laseb k?tust tagasi... samas kui sooja mootoriga seisma j??b ja ?ra jahtub siis ikkagi l?heb kiirelt k?ima, miks see k?tus siis tagasi pole jooksnud? kas saab vahetada ka mingit moodi sees olevaid juppe remondikomplektiga v?i tuleb sel juhul terves t?kis pump v?lja vahetada? Ehk teab keegi mingit asjalikku lahendust sellele veale.

razza
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 06 Dets 2007, 22:20
Asukoht: saaremaa

Lugemata postitus Postitas razza »

Mul on pealkirja autoriga sama probleem. Oman 1,9 td 55 kw Passatit 92 a. Sooja mootoriga (kui eels??det ei anna) tahab pikka k?ivitamist nii umbes kolm- neli ring . Samast k?lma mootoriga l?heb kohe esimesest matsust. Ise arvan, et mootor pisut "h?re", aga mine v?ta kinni mis seda jama tekitab.

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

ei ole teil mootorid h?redad.
pump on h?re, k?lmalt on natuke tihedam sellep?rast k?ivitub paremini
aga soe pump on paisunud ja seega ei saa nii ruttu pihusti t??ks vajalikku survet ?les
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

Heiki855
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Veebr 2008, 00:18
Auto: GolfIV TDI, Opel Astra
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Heiki855 »

Seda n??d k?ll jah et pump h?re, aga kas saab ka seal remonti teha nii et tervet pumpa ei peaks vahetama? Ja kas on sel rahalislt suuremat m?tet kui panna teine pump?

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

kle mis aasta auto sul on ja mis on mootori t?hed
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

Heiki855
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Veebr 2008, 00:18
Auto: GolfIV TDI, Opel Astra
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Heiki855 »

98 a. masin aga mootori t?hti pean uurima.

jrrr
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 17 Jaan 2005, 22:12
Asukoht:

k?rgsurvepump

Lugemata postitus Postitas jrrr »

mul on korralikke pumpasid pakkuda paar t?kki.5000.- tk
garantii.tel.5270124

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

Algselt postitas: kirka
Pole p?ris kindel ,et aso pumba kulumises. Tahaks veel arvamusi kuulda.
T?nud.
oled sa oma masinal lasknud kontrollida kas s??de ?ige?
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

thunder1
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 05 Apr 2006, 19:38
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas thunder1 »

Omal ka sarnane probleem l?bi elatud ja igast variante proovitud.
Igatahes pull selline, et kontrolli ?le pumba rihmaseibi v?lli tihend, ehk siis selle v?lli tihend, mis vasakult poolt pumbast v?lja tuleb. See selline koht, kust lekkimist ei pruugi n?hagi olla, aga ?hku ikka kisub vahele. Minul hakkas sealt l?pupoole ka k?tust v?lja immitsema ja geneka rihm oli ka selline ?line/diisline. :) Ja muidugi k?tusetorudes olid jooksvad ?humullid ka n?ha. Nimelt mingi osa ju pealevoolul ja tagasivoolul l?bipaistev plasttoru.

?hes?naga, selle probleemiga Tartu diislikeskuse poole p??rdudes ?eldi, et v?ivad ?ra teha k?ll, aga alates 6000 l?heb remondihind ja koos kontrollimisega, mis on samuti kohustuslik, v?ib minna 7000-8000 krooni.
Endal ei olnud tahtmist aga sellist summat v?lja k?ia ja s?itsin m?nda aega niisama edasi, kuni ?hel ?htul asja ise k?sile v?tsin.
Hammasrihm maha, pumba rihmaseib k?ljest, vana tihend millegi teravaga v?lja koukida, kusagilt poest samas m??dus sk tihend asemele, asjad kokku tagasi ja kui h?sti l?heb, siis valma. :)
Muidugi tuleb vaadata, et s??te hiljem m?rkide j?rgi tagasi paika saab ja kui pumba rihmaseib k?vasti kinni j??nud, siis on t?mmitsat ka tarvis. Minul kulus 3 haaratsiga t?mmits marjaks ?ra. Ja enne tagasi panemist sai sk tihendi ja korpuse vahele veel igaks juhuks ?likindlat hermeetikut ka pandud, aga sellel ehk poleks tarvidustki v?ga olnud, aga igaks juhuks v?is seda teha k?ll. :)
Tihend ise aga maksis mul kui ma ei eksi, siis kas 22 v?i 29 krooni tihenditega kauplevas varuosade poes. Pt?i-pt?i-pt?i ja praeguseks saab mai teisel n?dalal aasta t?is ja k?ivitub igati kenasti. :)

Ahjaa!! Ainuke vahe, et minul oli tavaline 1.9 td pump, aga usun, et tasub siiski see asi ?le vaadata. :)

Edu!! :)

[Muudetud: 25-4-2008 thunder1]

Heiki855
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Veebr 2008, 00:18
Auto: GolfIV TDI, Opel Astra
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Heiki855 »

n??d siis ka l?bi proovitud v?imalikud variandid ja tulemusi andis ?ks ja viimane. Filter ja filtripealne klapp said originaalid, k??nalde relee kontrollitud ja paagis olevad klapid puhastatud kuid ei olnud muutusi. Viimane variant oli Volksu esindus ja seal peale uurimist selgus et Turu Autos peale rihma vahetust oli s??de valeks j??nud, s?titi paika ja korras.

Edu! :)

Vasta

Mine “Diislid”