Touran radika ventilaator ei j?? seisma
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Touran radika ventilaator ei j?? seisma
?kki keegi kokku puutunud probleemiga, milles viga v?ib olla? T?na oli isegi aku juhe ??sel pealt maas, aga ikka hakkas kohe t??le kui klemmi tagasi ?hendasin. Niipalju on asja uuritud, et radika ventilaatorite juhtplokk peaks asuma suurema ventilaatorimootori k?ljes, aga kas ta ka seal on ja mida annaks sellega ise ette v?tta, et selline anomaalia kaoks. Uut mootorit ei tahaks esialgu osta, sest mootor tegelikult t??tab, aga viga peab olema juhtplokis.
-
- Huviline
- Postitusi: 136
- Liitunud: 27 Okt 2007, 09:18
- Auto: VW Touran 2.0 TDI "05
- Asukoht: Tallinn
Soovitaksin ikkagi ennem mitte ise hakata n?ppima siit-ja-sealt.
Ennem ikkagi arvuti j?rgi ja tavaliselt peaks sellest piisama et teada kust viga edasi otsida. Kui eelnevalt on m?tetul juppe lahti-kokku lahataud siis v?ivad need kajastuda ka vigade loetelus ja rikkuda yldpildi tegelikust probleemist.
Ventika aju jah ventika enda sees (suuremal) ja see sama juhib ka v?ikest ventikat. Kas ventikad ei j?? seisma ka peale syyte v?lja keeramist?
Igatahes v?imalikke vigu tasuks otsida kas vigasest temperatuuri andurist v?i siis kliima poole pealt kliima r?huandurist (n?iteks).
Ikkagi soovitan p??rduda eriala spetsialisti poole - kuna see auto ei ole enam releede peale ylesse ehitatud - vaid iga s?lme jaoks on juba eraldi juhtplokk.
Ja ise n?ppides v?ib l?pptulemuseks olla suurem remondi summa kui arvata oskaksidki.
Ennem ikkagi arvuti j?rgi ja tavaliselt peaks sellest piisama et teada kust viga edasi otsida. Kui eelnevalt on m?tetul juppe lahti-kokku lahataud siis v?ivad need kajastuda ka vigade loetelus ja rikkuda yldpildi tegelikust probleemist.
Ventika aju jah ventika enda sees (suuremal) ja see sama juhib ka v?ikest ventikat. Kas ventikad ei j?? seisma ka peale syyte v?lja keeramist?
Igatahes v?imalikke vigu tasuks otsida kas vigasest temperatuuri andurist v?i siis kliima poole pealt kliima r?huandurist (n?iteks).
Ikkagi soovitan p??rduda eriala spetsialisti poole - kuna see auto ei ole enam releede peale ylesse ehitatud - vaid iga s?lme jaoks on juba eraldi juhtplokk.
Ja ise n?ppides v?ib l?pptulemuseks olla suurem remondi summa kui arvata oskaksidki.
Tegelikult n?itab veaks, et mootor kinni/k?ib raskelt, a see ligund k?ib ju koguaeg. Jah anduri pealt pole pistikut maha v?tta saanud, kuna see sellise tr......d koha peal, et isegi minusuguse lapsek?ed ei mahu vahele. Ega ilmselt muud kui tuleb alla v?lja ventikad v?tta ja naabrimehe k?tte viia kes on s?ndinud arvuti s?les ja tinutuskolb k?es, siiani on k?ik korda saanud.Algselt postitas: Viplala
Soovitaksin ikkagi ennem mitte ise hakata n?ppima siit-ja-sealt.
Ennem ikkagi arvuti j?rgi ja tavaliselt peaks sellest piisama et teada kust viga edasi otsida. Kui eelnevalt on m?tetul juppe lahti-kokku lahataud siis v?ivad need kajastuda ka vigade loetelus ja rikkuda yldpildi tegelikust probleemist.
Ventika aju jah ventika enda sees (suuremal) ja see sama juhib ka v?ikest ventikat. Kas ventikad ei j?? seisma ka peale syyte v?lja keeramist?
Igatahes v?imalikke vigu tasuks otsida kas vigasest temperatuuri andurist v?i siis kliima poole pealt kliima r?huandurist (n?iteks).
Ikkagi soovitan p??rduda eriala spetsialisti poole - kuna see auto ei ole enam releede peale ylesse ehitatud - vaid iga s?lme jaoks on juba eraldi juhtplokk.
Ja ise n?ppides v?ib l?pptulemuseks olla suurem remondi summa kui arvata oskaksidki.
-
- Huviline
- Postitusi: 136
- Liitunud: 27 Okt 2007, 09:18
- Auto: VW Touran 2.0 TDI "05
- Asukoht: Tallinn
tegelt on nii et see n? ventika kinnikiilumise v?i raskesti k?imise viga on levinud ja isegi on selle vastu rohtu leidnud saksa insenerid - nimelt on v?imalik tellida uuema varuosakoodiga varuosa (ventikas) mis asjadest l?htuvalt tuleb koos v?ikese ventikaga koos - loomulikult maksab see palju raha - aga v?hemalt on pikemas persketiivis see osa autost korras:D