auto pidurdades v?biseb
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 23:27
- Asukoht: Viljadi
auto pidurdades v?biseb
Tere autoks on Golf IV 1,9 tdi 81kw mure selline ,et kiiruselt nii umbes 50km/h hakkan pidurdama vaikselt siis hakkab nagu auto mootor v?bisema v?i midagi sellist kuni seisma j??miseni. Nii sidur lahutatuna kui ka k?ik v?ljas ja sees igatepidi kuid koguaeg ei tee tundub ka et sooja mootoriga hakkab rohkem tegema justkui mootor l?heks r?tmist v?lja piduri pedaal ei v?bise. On kellegil sama viga olnud v?i oskab aidata? Ettet?nades!!
-
- Huviline
- Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Okt 2006, 12:54
- Auto: Vw Bora Highline, (Black Magic Pearl Effect)
- Asukoht: Norra, Ørnes
ma arvan ka sama asja..Algselt postitas: alts20
pidurikettad k?verad
teema antud probleemi kohta on ka olemas: KLIKI SIIA
2.0 nämma! :)
-BoraH Lady-
-BoraH Lady-
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 23:27
- Asukoht: Viljadi
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 17 Mai 2007, 20:28
- Auto: G4
- Asukoht: Harjumaa
Tutikad kettad saab vale paigaldusega k?veralt panna ja seel?bi kohe uued k?veraks lasta.Rummu see pind, kuhu ketas peale l?heb, tuleb metall korralikult puhastada.Vahest on seal kohutavad roostepuru , jne sisse s??binud hunnikud.Ja, kui neid k?iki l?plikult maha ei roogi, siis j??b ketas kiiva.Keskel olev 0,2 mm kakat, painutab ketta serva pealt palju tsentrist v?lja.Kui n??d sellist ketast pidurdada, siis hakkabki vibrama.Ja kangutab selle ketta k?veramaks teise suunda.J?ud, millega klotsi surutakse vastu ketast, on tohutu.Nii v?iksed nelja ketta ja klotsi omavaheline puutepind peavad ?le tonnist kiiresti liikuvat rauahunnikut ju seisma panema.
Eelmises postis mainitud sportlik s?idustiil ei aja ketast k?veraks.Kui tuline ketas vett ei saa, siis ta k?veraks ei l?he.Aga vett saades t?mbab k?ll k?veraks.
Eelmises postis mainitud sportlik s?idustiil ei aja ketast k?veraks.Kui tuline ketas vett ei saa, siis ta k?veraks ei l?he.Aga vett saades t?mbab k?ll k?veraks.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 23:27
- Asukoht: Viljadi
T?nks k?igile heade soovituste eest kuid asi n??d korras!
Viga oli siis selline,et sai lastud vahetada hammasrihm m?ned kuud peale seda se viga tekkis.Sai siis uuritud siit sealt keegi midagi v?lja ei m?elnud ja l?puks l?ks asi aina hullemaks. N??d siis sain teada kui j?in autoga teele ?hes?naga hammasrihma ja rullikute vahetamiseks tuli ?ra kruvida kolme poldiga ploki k?lljes olev kandur millele mootori padi kinnitab need poldid olid arvatavasti j?etud lahti ja mootor hakkas vibrama. Aru sain asjast siis kui mootor vastu maad vajus s?isuajal ja edasi s?ita ei saanud siis sain ?hest talust jupi toru ja rihmaga sidusin mootori ?les sai koju ?ra s?ita.Lahtiv?ttes siis avastasin, et ?ks polt oli ?ra kasunud ja kaks olis sisse ?ra murdunud siuke se vida siis oligi:) N??d ei julgegi kuhugi enam autot rem.viiagi teen parem ise siis ten kuidas ja mis teen.
Viga oli siis selline,et sai lastud vahetada hammasrihm m?ned kuud peale seda se viga tekkis.Sai siis uuritud siit sealt keegi midagi v?lja ei m?elnud ja l?puks l?ks asi aina hullemaks. N??d siis sain teada kui j?in autoga teele ?hes?naga hammasrihma ja rullikute vahetamiseks tuli ?ra kruvida kolme poldiga ploki k?lljes olev kandur millele mootori padi kinnitab need poldid olid arvatavasti j?etud lahti ja mootor hakkas vibrama. Aru sain asjast siis kui mootor vastu maad vajus s?isuajal ja edasi s?ita ei saanud siis sain ?hest talust jupi toru ja rihmaga sidusin mootori ?les sai koju ?ra s?ita.Lahtiv?ttes siis avastasin, et ?ks polt oli ?ra kasunud ja kaks olis sisse ?ra murdunud siuke se vida siis oligi:) N??d ei julgegi kuhugi enam autot rem.viiagi teen parem ise siis ten kuidas ja mis teen.