97 a 1,8 T passati mootori kl?bin

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

See haal kaob ara siis kui annab veits rohkem gaasi ja siis on moni aja parast tagasi ? Kui see on nii siis ma vist tean asjale lahendust. Siin tuleb vaga pikk jutt aga lyhidalt oeldes viga on olisurves! Selle korda tegemine on 1,5 kuni 3 kilo olenevalt sellest kui hasti too sujub ja asjad tulevad lahti.


Aleksei.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Eks ta h?drot?ukuri h??l ole.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

OK,, hetkel on veitc aega ,, proovin seletada.
VW/Audi turbo mootoritel ( ja mitte ainult) vale/ madala kvaalitediga ?li kasutamine, liiga pikkad hooldus v?lbad teeb seda et mootori seintele hakkab tekkima pigi/n?gi jne ( kes kuidas seda nimetab). Mingi aeg see hakkab pudenema maha ( eriti hea koht on klappikambrikaan) , see omakorda ummistab ?liv?tja toru ja ?lisurve j??b nigelaks, st ?lisurve tuld ta p?lema ei pane sest mootori alumisele osale ?lisurvest jatkub aga ?lesse plokikaane siise see ei j?ua t?ies mahus. Siit hakkabki tulema v?ike klappi kl?bin, kui annad gaasi - surve t?useb ja kaane sisse j?uab rohkem ?li, tiks kaob ara. Kogu seda asja teeb hullemaks mootori sisepesu.
Just paar p?eva tagasi sain valmis VR6 mille mootorit oligi tuksi keeranud mootori sisepesu( pooled kanalid ummistunud; ?lipump, nukkv?ll ja veel nippet n?ppet asju l?ks vahetusse).
Kui tahad enda probleemist jagu saamine : kiire ja suht odav- karter maha ja kogukupatus puhtaks ( kui tuleb lihtsalt maha siis 1,5 kilo kui peab ka kasti maha v?tma siis kuni 3 kilo).
Kallim ja parem variant: karter maha ja plokkikaan maha , k??rida m?lemad t?iesti puhtaks, tagasi kokku ja korralik ?li sisse. Selle t?? hind koos juppidega v?ik olla juba sinna 12-14 tuhande kanti.
Loodan et saad sellest abi.

Lugupidamisega Aleksei.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Oled sa ikkalahe sell :) Lasemonelpadeval inimesel yle vaadata koigepealt!! See oli minu esialgne teooria mis ei pruugi oige olla. Lasen paari tonni eest remonti teha j hiljem olen mina koiges syydi :D

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas TurboPassat »

Mul tiksub hommikul p?ris korralikult kui k?ima paned...kusagil 5 sek-i ja siis j??b vaikseks. Tean et h?drot?ukurid, aga ega see vist neile eriti head ei tee...Samas mootorit ka selle p?rast p?ris lahti kiskuda ei viitsi.
VW Passat 1.8T 97a 110kw

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Ok. ?ritan ?ks p?ev teha pilte sellest mis ootab teid ees, mul t??kojas vedelevad m?ned h?drot?ukurid ja nukkv?ll ;)

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas TurboPassat »

pole pilte veel ?
VW Passat 1.8T 97a 110kw

Lauripoiss
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:18
Auto: VW Passat 1.8T 02.a
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Lauripoiss »

Selline k?simus et kunagi juhtusin peale sellisele veale, et mootor t??tas korralikult (p??rded normaalsed ei k?ikunud, ?kski tuli armatuuris ei p?lenud, visuaalselt mitte midagi viga polnud) Aga mootor v?rises jubedalt... nii et salongist oli tunda. Samuti kui panid k?igu sisse siis kohapealt minek oli justkui selline, et on liiga k?rge k?ik liiga madalal p??rdel.

Viitab see samale veale v?i on seal asi midagi hullemat?
http://www.newtime.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas TurboPassat »

pole pilte veel ? :D
VW Passat 1.8T 97a 110kw

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Aega l?ks aga asja vist sai.
?ritan n??d pildid ka ?les panna.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Selle tsirkuse p?hjustas ?lisurve puudumine, otseselt oli k?ll ?ks teine p?hjus aga l?pptulemus n?eb ikkagi nii v?lja.
Mis on k?ige huvitavam, kliendile pakkuti vahetada : turbo, pihustid ja vist veel midagi. Polnud minekut , hing oli nagu kinni. Aga see et hull kl?bin on ?leval ei pane keegi t?hele.
Igaljuhul , korda ta sai, s?idab, s?rab ja on ?nnelik:D

Lugupidamisega Aleksei.

edit:
Piltide ?lespanek ei ?nnestunud, kes tahab vaadata siis copy-paste.

[Muudetud: 30-6-2008 Monah]

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Stollu »

ma nagu liigutasin seda tik-tik-tik , elektri s?rinaks , hommikuti tiba s?riseb aga t?mbab ?lid ?lesse , k?ik korras.

Vasta

Mine “Mootor”