Mootori probleemid. Uus h?da
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mootori probleemid. Uus h?da
Tere
Juhtus t?na selline probleem, et s?idupealt hakkas ?lituli p?lema, s?itsin siis max 1 km ja j?in seisma, kuna ennem polnud v?imalust.
Tundub, et kuskilt andis m?ni tihend j?rgi. ?li lisamise ava oli ?line, kaasistuja poolne mootori ja salongi vaheline sein oli ?li t?is, lisaks veel tekkis mootori alla ?liloik. Rohkem ma masinat ei k?ivitanud. Tekib k?simus, mis tihend v?is j?rgi anda ning kas on suur kartus, et mootor kokku j?udis joosta? 1.4 bens, klobinat ega veidraid helisid mootorist ei kostnud.
[Muudetud: 15-3-2009 sk699]
Juhtus t?na selline probleem, et s?idupealt hakkas ?lituli p?lema, s?itsin siis max 1 km ja j?in seisma, kuna ennem polnud v?imalust.
Tundub, et kuskilt andis m?ni tihend j?rgi. ?li lisamise ava oli ?line, kaasistuja poolne mootori ja salongi vaheline sein oli ?li t?is, lisaks veel tekkis mootori alla ?liloik. Rohkem ma masinat ei k?ivitanud. Tekib k?simus, mis tihend v?is j?rgi anda ning kas on suur kartus, et mootor kokku j?udis joosta? 1.4 bens, klobinat ega veidraid helisid mootorist ei kostnud.
[Muudetud: 15-3-2009 sk699]
otsi koht ?lesse ,kus ?li v?lja tuli ,kas siis tihend ,v?i muu selline ,
Kui karteri tuulutus kinni k?lmub ,l??b surve karterisse ja siis tavaliselt surub v?nda otsa simmeri v?lja ,kontrolli seda ka .
seda kas mootor haiget sai ja kui palju n?ed/kuuled siis kui , olilekke koht k?rvaldatud ja uue ?li sisse paned ja k?ima saad.
Kui karteri tuulutus kinni k?lmub ,l??b surve karterisse ja siis tavaliselt surub v?nda otsa simmeri v?lja ,kontrolli seda ka .
seda kas mootor haiget sai ja kui palju n?ed/kuuled siis kui , olilekke koht k?rvaldatud ja uue ?li sisse paned ja k?ima saad.
Eks homme hakkab asjaga tegelema. Karteri tuulutuse tihendid ( kas neid on ?ks v?i mitu?) tuleb nii v?i naa ?ra vahetada, kuna eelnevalt oli sealt teada v?ike leke. Plaanis oli seda teha sellel n?dalavahetusel. Kui juurde tekkis veel jama v?ndaotsaga, kas siis t?otab tulla mootori kapremont?
Tekkis veel m?te, et ehk oli ?livahetus selle s??, kuna sai pandud t?iss?nt ?li ( kas mitte pole see vedelam ). Masin oli ennem ostu pikemalt seisnud. Ehk olid tihendid hapraks l?inud...
Vabandan ette rumalatena n?ivate k?simuste p?rast
Tekkis veel m?te, et ehk oli ?livahetus selle s??, kuna sai pandud t?iss?nt ?li ( kas mitte pole see vedelam ). Masin oli ennem ostu pikemalt seisnud. Ehk olid tihendid hapraks l?inud...
Vabandan ette rumalatena n?ivate k?simuste p?rast
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Karteri tuulutus mootori tagak?ljel (selline plastist must karp) k?lmus ?ra - t??piline 1,4-mootorite viga millegip?rast. Seal sees on lab?rint mida l?bivad ?liaurud, kuhu sadestub ?li karterigaasidest ja kui sinna satub niiskust siis see paneb kanalid kinni ja ongi jama majas. Konsulteeri ka esindusega kas neil on mingi lahendus v?lja pakkuda - ka v?iksid klubilised kes esinduses t??tavad sel teemal oma arvamust avaldada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kapremondiks nimetatakse juba seda kui l?heb plokk puurimisse ja remont m??dus kolvid sisse.Algselt postitas: sk699
Eks homme hakkab asjaga tegelema. Karteri tuulutuse tihendid ( kas neid on ?ks v?i mitu?) tuleb nii v?i naa ?ra vahetada, kuna eelnevalt oli sealt teada v?ike leke. Plaanis oli seda teha sellel n?dalavahetusel. Kui juurde tekkis veel jama v?ndaotsaga, kas siis t?otab tulla mootori kapremont?
Tekkis veel m?te, et ehk oli ?livahetus selle s??, kuna sai pandud t?iss?nt ?li ( kas mitte pole see vedelam ). Masin oli ennem ostu pikemalt seisnud. Ehk olid tihendid hapraks l?inud...
Vabandan ette rumalatena n?ivate k?simuste p?rast
Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300
Tel:58258300
Mina kaldun arvama ,et kui juba liiter 1000 km kohta ,siis v?ib tegu olla juba ?lir?ngastega .
vw /audi uuematel mootoritel on ?lir?ngad juba "?rnemad", lased korra ,v?i kaks mootori keema ja ?lir?ngad j??vad kinni .
Muidugi klapis??re tihendite vahetus ei maksa eriti midagi ,nii et v?id k?igepealt seda proovida
vw /audi uuematel mootoritel on ?lir?ngad juba "?rnemad", lased korra ,v?i kaks mootori keema ja ?lir?ngad j??vad kinni .
Muidugi klapis??re tihendite vahetus ei maksa eriti midagi ,nii et v?id k?igepealt seda proovida
Siiski siiski oleks tarvis teha remonti.
Hing ei anna rahu, kui k?ik muu t??tab h?sti, aga mootor s??b ?li
SEEGA
Kas keegi oskab soovitada, kus Tallinnas v?imalikult soodsa hinna eest tehtaks G4 1.4 16V mootorile klapis??retihendite vahetus Oleks tore, kui antud kohas v?etakse kogu asi lahti ja pannakse samas kokku ka.
Hing ei anna rahu, kui k?ik muu t??tab h?sti, aga mootor s??b ?li
SEEGA
Kas keegi oskab soovitada, kus Tallinnas v?imalikult soodsa hinna eest tehtaks G4 1.4 16V mootorile klapis??retihendite vahetus Oleks tore, kui antud kohas v?etakse kogu asi lahti ja pannakse samas kokku ka.
Viimati muutis sk699, 08 Mai 2010, 18:59, muudetud 1 kord kokku.
Niisiis, masin liigub normaalselt, muidu k?ik tipp topp aga on tekkinud v?ike probleem ( tegelikult koguaeg see asi olemas old), nimelt sooja mootoriga t?hik?igul ei ole p??rded stabiilsed, tahhoka j?rgi on seal 800 kandis. Selline ?rn vibra k?ib iga nelja viie sekundi tagant l?bi, just nagu p??rded vajuksid alla ja siis kohe j?lle ?lesse .
K?ima l?heb p??rdest. K??nlad ja bensufilter on vahetatud.
K?ima l?heb p??rdest. K??nlad ja bensufilter on vahetatud.