55KW TD pikaldane k?ivitus soojalt ja suits
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
55KW TD pikaldane k?ivitus soojalt ja suits
On kellelgi ehk aimu mis v?ib olla p?hjuseks, et auto (Golf III, 55kw TD-tavaline turbodiisel) viskab igal k?ivitusel v?ikse pahmaka musta suitsu summutist (mitte k?ll palju kuid siiski silman?htavalt). Seda nii soojalt kui k?lmalt, vahet ei ole. Ja soojalt k?ivitub ka alles peale paari mootorip??ret, aga seda mitte iga kord- vahest l?heb ka poolest p??rdest. K?lmalt k?ivitub koguaeg kenasti poolest p??rdest. Ja huvitav on see, et kui mootor on t?iesti s?idusoe ja siis t?mmata v?lja see k?ivitusklapp mis pritsenurka varasemaks toob ning seej?rel k?ivitada siis l?heb kohe poolest p??rdest k?ima. Ilma selle klapita aga kohe ei l?he. Umbes 10 000 km tagasi vahetati hammasrihm, kuid kui ma ?igesti m?letan k?itus auto ka enne rihmavahetust selliselt. Mida v?ib siin kahtlustada: pumpa v?i pihusteid v?i hoopis midagi muud? Suitsu p?hjuseks turbo olla ei tohiks, sest ?li ei v?ta mootor ?livahetuste vahepeal pea ?ldse.
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=10569
sellest peaks abi olema, ennem kui lahti keerad siis soovitav oleks pumba rihmaratas ?ra fikseerida, nii nagu seda tehakse rihma vahetuse korral. ?ige s??tepositsiooni leidmiseks oleks kindalsti vaja indikaatorkella aga endal tegin katse-eksitusmeetodil. Keerasin pumpa ?helepoole, tegin katse s?idu ja siis keerasin pumpa teiselepoole ning k?isin uuel tiirul proovimas. Auto liikus paremini kui olin keeranud pumpa mootori poole, mitte v?ljapoole.
Samas v?ib sul olla ?ks eels??tek??nal ka l?bi. Endal on vahel kiiruga k?ima pannes nii, et ei lase piisavalt kaua soojeneda eels??tek??naldel ja tagaj?rjeks on mitu-mitu korda ringi k?iv starter ja summutist v?ljuv suitsu (v?i tahma) pilv.
sellest peaks abi olema, ennem kui lahti keerad siis soovitav oleks pumba rihmaratas ?ra fikseerida, nii nagu seda tehakse rihma vahetuse korral. ?ige s??tepositsiooni leidmiseks oleks kindalsti vaja indikaatorkella aga endal tegin katse-eksitusmeetodil. Keerasin pumpa ?helepoole, tegin katse s?idu ja siis keerasin pumpa teiselepoole ning k?isin uuel tiirul proovimas. Auto liikus paremini kui olin keeranud pumpa mootori poole, mitte v?ljapoole.
Samas v?ib sul olla ?ks eels??tek??nal ka l?bi. Endal on vahel kiiruga k?ima pannes nii, et ei lase piisavalt kaua soojeneda eels??tek??naldel ja tagaj?rjeks on mitu-mitu korda ringi k?iv starter ja summutist v?ljuv suitsu (v?i tahma) pilv.