Golf III 55 KW TD ei sure v?lja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Golf III 55 KW TD ei sure v?lja
Tuhlasin foorumis ringi ja ei leidnud, et kellelgi oleks sama masinaga sama anomaalia olnud. Igatahes autoks Golf III TD 55KW ja anomaalia seisneb selles, et alates eilsest ei taha auto enam v?lja surra:o K?ivitub ilusti, k?ib ka ilusti, aga kui s??te v?lja keerad ja v?tme v?lja v?tad siis ei juhtu midagi- auto k?ib endiselt ilusti edasi. Ka varem on seda paar korda juhtunud, kusjuures eriti soojemate imadega (mis ei pruugi siin mingit seost omada),kuid ?ldiselt aitas see kui talle k?ima j??des t??rtsu gaasipedaali andsid, siis suri ilusti iseenesest v?lja. Aga eile ei aidanud enam seegi ja kusiganes ma autot v?lja suretada tahtsin, seal j?i ta ikka k?ima. Egas poldki muud kui terve p?eva vanakooli diislimehi, et 5. k?ik sisse, pidur ja sidur, ja siis sidur lahti. Aga tahaks ikka asja korda saada, sest ega selline v?lja suretamine auto tervise seisukohalt vist k?ige m?ttekam ei ole.
Ise olen auto elektri ja toites?steemi koha pealt suht v?hik, on kellelgi aimu mis sellist jama p?hjustada v?ib? See mootor peaks ju v?ga lihtne ja labane olema..
Ise olen auto elektri ja toites?steemi koha pealt suht v?hik, on kellelgi aimu mis sellist jama p?hjustada v?ib? See mootor peaks ju v?ga lihtne ja labane olema..
Vanakooli diislitel oli pumba peal solenoid, mis voolu puudumisel etteande katkestas. Piilu kapoti alla igaks juhuks ja vaata, kui palju sul pumbale juhtmeid l?heb - kui ?ks ainumas, siis ilmselt selle solenoidiga ongi tegu. Vaata, kas vool tuleb peale, kui s??te sisse keerad ja kae perra, kas kaob ?ra, kui v?lja keerad. Kui elekter toimetab, siis on sul ilmselt miskit klapi vahel, et see ei sulgu ?ieti. Too k?is ?ige lihtsalt v?lja, et kontrollida.
See jutt ei pretendeeri absuluutselt t?ele, aga sul v?ib jopata, kui klassikaline pump peal.
See jutt ei pretendeeri absuluutselt t?ele, aga sul v?ib jopata, kui klassikaline pump peal.
sinu jutt vastab t?ele k?l...sellisel masinal solenoidklapp pumba peal seal kus pihustitele torud v?lja tulevad.Algselt postitas: uduuurija
Vanakooli diislitel oli pumba peal solenoid, mis voolu puudumisel etteande katkestas. Piilu kapoti alla igaks juhuks ja vaata, kui palju sul pumbale juhtmeid l?heb - kui ?ks ainumas, siis ilmselt selle solenoidiga ongi tegu. Vaata, kas vool tuleb peale, kui s??te sisse keerad ja kae perra, kas kaob ?ra, kui v?lja keerad. Kui elekter toimetab, siis on sul ilmselt miskit klapi vahel, et see ei sulgu ?ieti. Too k?is ?ige lihtsalt v?lja, et kontrollida.
See jutt ei pretendeeri absuluutselt t?ele, aga sul v?ib jopata, kui klassikaline pump peal.
kui s??te v?lja keerad kas pooltuled l?lituvad ?mber parktuledeks? kuna ?kki viga s??telukus hoopis.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Tuled l?lituvad vastavalt v?tme keeramisele t?pselt nii nagu peavad, ehk siis pargid j??vad p?lema kui autot nii?elda v?lja suretad. Aga mootor j??b k?ima. Kas see t?hendab siis, et s??telukus asi olla ei saa?
PS. pumbale tuleb k?lge 2 pistikut, ?ks peale ja teine ette radiaatoripoolsesse k?lge.
[Muudetud: 28-6-2008 tobimarg]
PS. pumbale tuleb k?lge 2 pistikut, ?ks peale ja teine ette radiaatoripoolsesse k?lge.
[Muudetud: 28-6-2008 tobimarg]
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Kuidas selle solenoidklapi sealt k?tte saab ka?Algselt postitas: uduuurija
Vanakooli diislitel oli pumba peal solenoid, mis voolu puudumisel etteande katkestas. Piilu kapoti alla igaks juhuks ja vaata, kui palju sul pumbale juhtmeid l?heb - kui ?ks ainumas, siis ilmselt selle solenoidiga ongi tegu. Vaata, kas vool tuleb peale, kui s??te sisse keerad ja kae perra, kas kaob ?ra, kui v?lja keerad. Kui elekter toimetab, siis on sul ilmselt miskit klapi vahel, et see ei sulgu ?ieti. Too k?is ?ige lihtsalt v?lja, et kontrollida.
See jutt ei pretendeeri absuluutselt t?ele, aga sul v?ib jopata, kui klassikaline pump peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
V?tsin pumba pealt solenoidklapi (vist on selline asi seal) pistiku lahti ja auto v?lja ei surnud, j?relikult ei ole asi s??telukus, vaid hoopis solenoidklapp on j??nud avatud asendisse ja k?tuse pealevool ei katke kui ma ?igesti aru saan.
J?rgmine k?simus: kui ma selle solenoidklapi sealt pumba pealt mutriv?tmega maha keeran, siis mis mind seal sees ootab? Ega sealt midagi v?lja ei lenda kohe, a?la vedrud ja v?rgid?
J?rgmine k?simus: kui ma selle solenoidklapi sealt pumba pealt mutriv?tmega maha keeran, siis mis mind seal sees ootab? Ega sealt midagi v?lja ei lenda kohe, a?la vedrud ja v?rgid?
Nendel, mida omal ajal lammutatud sai, tuli m?his koos korpusega ?ra ja klapp koos vedruga eraldus omaette ?hikuteks. Pauguga pilbasteks ei lennanud midagi.Algselt postitas: tobimarg
V?tsin pumba pealt solenoidklapi (vist on selline asi seal) pistiku lahti ja auto v?lja ei surnud, j?relikult ei ole asi s??telukus, vaid hoopis solenoidklapp on j??nud avatud asendisse ja k?tuse pealevool ei katke kui ma ?igesti aru saan.
J?rgmine k?simus: kui ma selle solenoidklapi sealt pumba pealt mutriv?tmega maha keeran, siis mis mind seal sees ootab? Ega sealt midagi v?lja ei lenda kohe, a?la vedrud ja v?rgid?
solenoid ongi elektomagnetklapp - ?ra n?ri t?hti.
sry ei ole eriti tehnilise s?navaraga tuttavAlgselt postitas: uduuurijaAlgselt postitas: tobimarg
V?tsin pumba pealt solenoidklapi (vist on selline asi seal) pistiku lahti ja auto v?lja ei surnud, j?relikult ei ole asi s??telukus, vaid hoopis solenoidklapp on j??nud avatud asendisse ja k?tuse pealevool ei katke kui ma ?igesti aru saan.
J?rgmine k?simus: kui ma selle solenoidklapi sealt pumba pealt mutriv?tmega maha keeran, siis mis mind seal sees ootab? Ega sealt midagi v?lja ei lenda kohe, a?la vedrud ja v?rgid?
Nendel, mida omal ajal lammutatud sai, tuli m?his koos korpusega ?ra ja klapp koos vedruga eraldus omaette ?hikuteks. Pauguga pilbasteks ei lennanud midagi.
solenoid ongi elektomagnetklapp - ?ra n?ri t?hti.

[Muudetud: 28-6-2008 3way]