Viimase paari aastaga on 300 000 juhti valinud oma s?iduriistaks Touaregi.
USAs tegi Touareg ajalugu, olles esimene diiselmootoriga SUV millel oli standardvasrustuses k?bemefilter ja Jaapanis h??letati ta aasta parimaks SUV'ks.
Tšiilis vallutas Touareg maailma k?rgeima vulkaani tipu (6080 m), see on suurim k?rgus mis on saavutatud standard autoga.
Uuel Touaregil on rohkem kui 2300 uut detaili. V?limuses m?rkame suurimaid muutusi esiosas (uue kujuga esituled ja kroomitud iluv?re) aga ka uue disainiga veljed ning uued v?rvitoonid.
Esimese Volkswagenina saab uus Touareg oma kapoti alla V8 FSI (257 kW / 350 Hj / 440 Nm / tippkiirus 244 km/h). lisaks on bensiinimootoreist valikus V6 FSI (206 kW / 280 Hj). Teise poolaasta alguses saab uus Touareg oma mootorivalikusse ka W12 (331 kW / 450 Hj) mootori l?bi Volkswagen Individuali.
Diiselmootoritel on standardvarustuses k?bemefilter (DPF):
128 kW / 174 HP (R5 TDI)
165 kW / 225 HP (V6 TDI)
230 kW / 313 HP (V10 TDI)
K?igukastid on 6 k?igulised manuaal- v?i automaatk?igukastid (s?ltuvalt mootorist). Keskdiferentsiaalil on lukustus on standardis, tagasilla diferentsiaali lukustuse saab juurde tellida. Tavaolukorras on veojoud jaotatud 50:50, kuid vajadusel saab kogu veoj?u kanda ka vaid ?hele sillale. Elektrooniline diferentsiaalilikk (EDS) kontrollib iga ratast eraldi ja tegeleb j?u t?psema jaotamisega.
Varustuse poolelt on uudiseks:
* ABSplus. S?sttem mille eesm?rk on l?hendada pidurdusteekonda lahtisel pinnasel, eriti maastikul - pidurdus teekond peaks l?henema kuni 20%
* AUtomaatne p?sikiiruse hoidha (ACC). V?imaldab n??d autol ka t?ielikult seisma j??da kui seda teem eess?itev auto.
* Esiosa ?mbrust skanneeriv s?steem. (AWV). J?lgib ees ja k?lgedel s?itvaid autosid ja nende kaugust. Kui m?ni auto tuleb liiga l?hedale, siis hoiatab s?steem juhti kahe astmeliselt. Samaaegselt valmistatakse s?iduk ette v?imaliku ?kkpidurduse puhuks - pannes pidurid "valmis" l?hendades sellega v?imalikku pidurdusteekonda.
* Reavahetus assistent. S?steem j?lgi auto k?lgedel ja taga liikuvaid autosid ja hoiatab juhti v?imaliku kokkup?rke ohu eest hoiatustulega k?ljepeeglis.
* S?idud?naamika pakett koos k?lgkaldumise v?hendamisega. ?hkvedrustuse lisa, mis lisab manuaalse v?i automaatse ?hkvedrustuse "Sport" seadele j?igema vedrustuse seade. S?steem v?hendab auto kaldumist kurvides muutes elektrooniliselt kontrollitavate amortide j?ikust.
* Dynaudio Hi-Fi stereos?steem. 600W Taani spetsialistide loodud helis?steem.
* uus instrumendipaneel suurema multifunktsionaalse v?rvilise kuvariga.
M?ned pildid allj?rgnevalt, rohkem pilte ja suuremaid pilte saab SIIT


