passat b3 tahomeeter

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

passat b3 tahomeeter

Lugemata postitus Postitas mclx »

tere. autoks siis b3 kerega passat aastast 88. mootoriks 1,8 79kw. probleem selles, et soojalt tahomeeter t?mbleb p?ris k?vasti umbes 2000 p??ret n?itab edasi-tagasi ja kui gaas j?rsku p?hja vajutada l?heb praktiliselt teisele ringile tahokas :). k?lmalt seda trikki ei tee, k?lmalt on k?ik p??rded ?iged ja mingit t?mblemist ei ole. kompu n?itab k?tusekulu k?lmalt, kui tahokas ka ?ieti n?itab, ?ieti, nii 8 ja alla selle, aga nii kui tahokas t?mblema hakkab viskab kompu j?rgi k?tusekulu ka ?les nii 12 kuni 14 peale. milles v?ib probleem olla?

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Tolle ajaj?rgu bensakatel v?etakse tahho juhtimine reeglina s??tepooli miinusotsalt - sealt saab ilmselt ka ?lej??nud s?steem infot mootori p??rete kohta. Kas sa oled veendunud, et sul mootor soojast peast ilusti k?ib?

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

enamv?hem k?ib ilusti jah, aga mitte p?ris, gaasi vajutades korraks nagu turtsub ja sis l?heb p??rdesse, aga s?idu ajal mingeid j?nksutamisi ega midagi pole. kompu on mul ise peale pandud ja ?li temp. andur puudu, kas sellest ei v?iks midagi m?juda?

[Muudetud: 9-7-2008 mclx]

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

PAlju sul reaalne kulu siis tuleb? normaalne?
Mina vaataks v?imalusel ossilloskoobiga neid pagana impulsse halliandurist kommutaatorisse ja kommutaatorist s??tepooli. Siis on n?ha, kas k?lmast ja soojast peast on signaali kuju erinev. Miskil p?hjusel tekkib, sinu jutu p?hjal, tunne, et saaks nagu topelt signaali peale. V?i on ehk signaal ebakindel ja kompu ning tahho ei saas sellest p?ris h?sti sotti.

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

k?tuse n?idiku j?rgi arvestades on kulu normaalne, nii nagu olema peaks enam-v?hem. ?ritan need signaalid ?ra m??ta esimesel v?imalusel. v?ib see olla halli anduri v?i kommuka viga siis?

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

tahhoka t?mblemine on hallika viga, olen ise l?bi elanud selle, vahetasin hallika ?ra ja polnu denam k?ivitamise probleeme ega tahhoka t?mblemist
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

nii, sai siis halliandur vahetatud, aga veast lahti ei saanud. endiselt tahokas t?mbleb ja kompu n?itab utoopilist k?tusekulu. kust taho oma signaali saab, kas s??tepoolilt v?i genekast?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Bensu moti tahho saab impulsi jagaja s??te impulsside vahest.

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

ei ole rohkem ideid, miks taho t?mbleb kui mootor soe?

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Mitmelt poolt anti sulle ?sna konkreetset n?u - ahel koosneb: Halli andur -> Kommutaator->Kelladeplokk. Sul soovitati raha kokku hoiu huvides vaadata, mis juhtub kelladesse mineva signaaliga k?lmast ja soojast peast. Selle l?bi oleks sa teada saanud, kas viga on s??te poolel v?i kellad sassis. Mida sina tegid? vahetasid huupi Halli anduri ja k?sid m?tteid. Paljast m?tlemisest pole veel ?kski auto korda saanud. Huupi pulkade vahetusest saab su rahakott aga ?ige varsti t?hjaks.

Vasta

Mine “Elektroonika”