
passat b3 tahomeeter
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
passat b3 tahomeeter
tere. autoks siis b3 kerega passat aastast 88. mootoriks 1,8 79kw. probleem selles, et soojalt tahomeeter t?mbleb p?ris k?vasti umbes 2000 p??ret n?itab edasi-tagasi ja kui gaas j?rsku p?hja vajutada l?heb praktiliselt teisele ringile tahokas
. k?lmalt seda trikki ei tee, k?lmalt on k?ik p??rded ?iged ja mingit t?mblemist ei ole. kompu n?itab k?tusekulu k?lmalt, kui tahokas ka ?ieti n?itab, ?ieti, nii 8 ja alla selle, aga nii kui tahokas t?mblema hakkab viskab kompu j?rgi k?tusekulu ka ?les nii 12 kuni 14 peale. milles v?ib probleem olla?

PAlju sul reaalne kulu siis tuleb? normaalne?
Mina vaataks v?imalusel ossilloskoobiga neid pagana impulsse halliandurist kommutaatorisse ja kommutaatorist s??tepooli. Siis on n?ha, kas k?lmast ja soojast peast on signaali kuju erinev. Miskil p?hjusel tekkib, sinu jutu p?hjal, tunne, et saaks nagu topelt signaali peale. V?i on ehk signaal ebakindel ja kompu ning tahho ei saas sellest p?ris h?sti sotti.
Mina vaataks v?imalusel ossilloskoobiga neid pagana impulsse halliandurist kommutaatorisse ja kommutaatorist s??tepooli. Siis on n?ha, kas k?lmast ja soojast peast on signaali kuju erinev. Miskil p?hjusel tekkib, sinu jutu p?hjal, tunne, et saaks nagu topelt signaali peale. V?i on ehk signaal ebakindel ja kompu ning tahho ei saas sellest p?ris h?sti sotti.
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Mitmelt poolt anti sulle ?sna konkreetset n?u - ahel koosneb: Halli andur -> Kommutaator->Kelladeplokk. Sul soovitati raha kokku hoiu huvides vaadata, mis juhtub kelladesse mineva signaaliga k?lmast ja soojast peast. Selle l?bi oleks sa teada saanud, kas viga on s??te poolel v?i kellad sassis. Mida sina tegid? vahetasid huupi Halli anduri ja k?sid m?tteid. Paljast m?tlemisest pole veel ?kski auto korda saanud. Huupi pulkade vahetusest saab su rahakott aga ?ige varsti t?hjaks.