Autoks 2000. aasta Passat. Piduriklotsid said vahetatud aga hoiatustuli armatuuris j?i p?lema. Kuidas seda nullida? V?i on k?simus esimeste klotside andurites-kontaktides?
Aku 15 minutiks lahti?hendamine tulemust ei andnud.
BMWdel vahetatakse klotse koos anduritega, sest andurid kuluvad samamoodi nagu klotsid et reaalselt teada anda millal ?ra hakkavad kuluma. Aga ?henduses v?ib kaa asi olla, sest andur v?ib olla millegiga pihta saanud v?i kontakt lahti. Ehk on VWl samamoodi sellega.
Andurid ju v?ivad korras olla , viga v?ib olla hoopis neis juhtmetes , mis pistikust auto poole j??vad , ehk siis sealt kuskilt juhe katki ja annab signaali , nagu oleks klotsid l?bi . Nullida ei saagi , sest see lihtsalt ?ks vooluahel , millel kas on signaal v?i ei ole , kogu lugu
Algselt postitas: coupe924
On v?imalik ka n?idiku plokist maha kodeerida;)
Kindlasti on , ei vaidle vastu , samamoodi on v?imalik ka see pirn lihtsalt v?lja keerata :dd: . Aga k?simus lihtsalt selles , et paljukest ikka neid on , kes oskavad seda kodeerida ja kui pikad j?rjekorrad on teenindustes , tasub ikka enne lihtsamaid variante uurida , ma arvan v?hemalt nii .
J??n alati n?u v?lgu kui tegemist masinatega , millel k?ik s?steemid jooksevad l?bi kompuutri.(kompuuter nullida,installeerida,mine diagnostikasse jne.) Vana kool ?tleb et kui katkestus siis lamp p?leb. Pistik klotsi juhtme vastas tavaliselt k?ige kehvemas olukorras. Ta ju autoga sama vana. Praeguseks k?ik.