Katal?saator- originaal v?i universaalne?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
qwerin
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Nov 2006, 15:45
Asukoht:

Katal?saator- originaal v?i universaalne?

Lugemata postitus Postitas qwerin »

K?simus siis j?rgmine- et kas originaal v?i lasta torude vahele m?ni universaalne keevitada.
Orika hind teadup?rast kr?be, keevitatud asjade kohta j?llegi...
Seega, kes kuidas ja kaua kestnud.

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

osta t??tav kasutatud vana
k?ige m?istlikum imo

p?ris paljud v?tavad endal kati alt ?ra, t?iesti t??tava kati (nagu ka mina tegin)
ja siis see vedeleb kuskil ja antakse mingi m?tetu summa eest ?ra

aftermarket on saast (universaalne), ja orig on kirves

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Minul all universaalkat, ja t??tanud juba 1,5 aastat
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

''Suure raha eest alla panna'' - maksimum 1h t??d ja materjali ei kulu, arvan et selle eest k?sitakse mingi 300 eek max ?

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

daqqeriga ?hel n?ul...
pooldaks sammuti kasutatud kat-i...peaasi et on korras auto pealt p?rit, mis pole liigselt ?li p?letamisega tegelenud.
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

qwerin
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Nov 2006, 15:45
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Njahh, n??d aga k?simus, kust saada korras kasuttud katti New Beetlele?

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

v?id proovida romulaid, ehk neil on pakkuda korras katti
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

qwerin
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Nov 2006, 15:45
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Oskab keegi ?elda, kas Golf IV ja New Beetle v?ljalaskes?steem on ?hepikkune oma juppide poolest?
Esimest kaarikut on kordades lihtsam leida :-D

termiit
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Dets 2004, 20:38
Asukoht: Tallinna lähedal

Lugemata postitus Postitas termiit »

Katal?saatori sees olev kraamika v?i metalliline struktuur on see, mis t??d teeb.Millise auto pealt ta p?rit on, ei oma ?ldse t?htsust.P?hiline, et kerel olevale kohale ?ra mahub.
Kui n??d teoorias p?ris t?pseks minna, siis t??tab katt ka resonaatorina, kuna toru ristl?ike pindala muutub katis.Resonaator peaks olema ?ige mahuga, et oleks tagatud mootorile sobiv gaaside kokkupressimise-tagasisurve ruum.Praktikas visatakse katt tihti minema ja mootor t??tab edasi.
Oletan, et sellel biitlil on 2,0 mootor vahel.Kui ma ei eksi, siis oli selle kati keraamika kaal 0,9 kg.Natuke erineva kaaluga v?ib olla.Pigem ?les, kui alla.Kui on palju v?iksem, siis ei pruugi gaasiga toime tulla ja, kui on suurem, siis soojeneb t??soojaks kauem.Rolli m?ngib muidugi ka see, millises p??retevahemikus mootor t??d teeb.Selles m?ttes, et kui asi tehases koostati, siis arvestatakse karakteristikute alusel keskmine p??retevahemik.Sama kubatuuri juures on gaaside l?biaetavad kogused v?ga erinevad.Katte on keraamilise elemendiga ja ka metallilise elemendiga.T?? teevad m?lemad ?ra, lihtsalt ma ei tea t?pselt, millist sel kasutati, aga kui oli metall, v?ib panna keraamikat ja vastupidi.
Seega paneks ma mida iganes millise originaalkati sinna alla ja oleks probleem lahendatud.Kui keevitamisega ei taheta tegeleda, siis ma oletan, et m?ned golfid, passatid, skodad, audid v?ivad ?ks-?hele samu katte omada.Esimene asi on mootori kubatuur, mille j?rgi nende seast otsida.
Kui keevitada, siis v?ib mingi suvalise peugeoti v?i maserati kati v?tta ja ?hendusotsad ringi keevitada.St enda katilt otsad maha ja valele katile k?lge.J?lgi ainult, et alla ?ra mahuks.Ja kubatuuri.Maserati peaks v?iksema modraga olema.Isegi v mootori pool on liiga suur.
Keevitamisel peaks elemendi n?iteks klaasvillaga kinni katma, et s?demed elemendi sisse ei p?leks.
Vuffel kat ei sisalda seda segu, mis on originaalkatis.Ma ei tea, kuidas ta t??tab.Alguses nad pidid ka t??tama, aga saavad ruttu otsa.Ma tahaks n?ha seda 1,5a kestnud vuffel kati taga olevat CO2 n?itu.Kui see on normis, siis tuleb rist teha plangule.Kui n??d see, vuffel katt vahelt maha v?tta ja CO n?itu uuesti m??ta ja kui ta ei suurenenud, siis tuleb veel kaks risti plangule teha.

Ma olen kindlasti ?le paarisaja kasutatud kati kokkuostu m??nud.Aga sellest ei ole mul selget ettekujutust, kuidas saab v?ita seda, et kat ei ole enam hea.Kui p?ris tahmunud on, siis saan aru, aga on katte, mille keraamika n?eb kabe v?lja, aga enam ei t??ta.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Sama siin...kat t??tab ilusti mis selelst et universaal...?levaatusel ?teldi, et v?ga ilus co n?it...kui paberi ?les leian siis saan isegi nr kirjutada mis see oli. Asjadesse peab usku olema: D
Vabandan risu p?rast!
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Vasta

Mine “Mootor”