Katal?saator- originaal v?i universaalne?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Katal?saator- originaal v?i universaalne?
K?simus siis j?rgmine- et kas originaal v?i lasta torude vahele m?ni universaalne keevitada.
Orika hind teadup?rast kr?be, keevitatud asjade kohta j?llegi...
Seega, kes kuidas ja kaua kestnud.
Orika hind teadup?rast kr?be, keevitatud asjade kohta j?llegi...
Seega, kes kuidas ja kaua kestnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Katal?saatori sees olev kraamika v?i metalliline struktuur on see, mis t??d teeb.Millise auto pealt ta p?rit on, ei oma ?ldse t?htsust.P?hiline, et kerel olevale kohale ?ra mahub.
Kui n??d teoorias p?ris t?pseks minna, siis t??tab katt ka resonaatorina, kuna toru ristl?ike pindala muutub katis.Resonaator peaks olema ?ige mahuga, et oleks tagatud mootorile sobiv gaaside kokkupressimise-tagasisurve ruum.Praktikas visatakse katt tihti minema ja mootor t??tab edasi.
Oletan, et sellel biitlil on 2,0 mootor vahel.Kui ma ei eksi, siis oli selle kati keraamika kaal 0,9 kg.Natuke erineva kaaluga v?ib olla.Pigem ?les, kui alla.Kui on palju v?iksem, siis ei pruugi gaasiga toime tulla ja, kui on suurem, siis soojeneb t??soojaks kauem.Rolli m?ngib muidugi ka see, millises p??retevahemikus mootor t??d teeb.Selles m?ttes, et kui asi tehases koostati, siis arvestatakse karakteristikute alusel keskmine p??retevahemik.Sama kubatuuri juures on gaaside l?biaetavad kogused v?ga erinevad.Katte on keraamilise elemendiga ja ka metallilise elemendiga.T?? teevad m?lemad ?ra, lihtsalt ma ei tea t?pselt, millist sel kasutati, aga kui oli metall, v?ib panna keraamikat ja vastupidi.
Seega paneks ma mida iganes millise originaalkati sinna alla ja oleks probleem lahendatud.Kui keevitamisega ei taheta tegeleda, siis ma oletan, et m?ned golfid, passatid, skodad, audid v?ivad ?ks-?hele samu katte omada.Esimene asi on mootori kubatuur, mille j?rgi nende seast otsida.
Kui keevitada, siis v?ib mingi suvalise peugeoti v?i maserati kati v?tta ja ?hendusotsad ringi keevitada.St enda katilt otsad maha ja valele katile k?lge.J?lgi ainult, et alla ?ra mahuks.Ja kubatuuri.Maserati peaks v?iksema modraga olema.Isegi v mootori pool on liiga suur.
Keevitamisel peaks elemendi n?iteks klaasvillaga kinni katma, et s?demed elemendi sisse ei p?leks.
Vuffel kat ei sisalda seda segu, mis on originaalkatis.Ma ei tea, kuidas ta t??tab.Alguses nad pidid ka t??tama, aga saavad ruttu otsa.Ma tahaks n?ha seda 1,5a kestnud vuffel kati taga olevat CO2 n?itu.Kui see on normis, siis tuleb rist teha plangule.Kui n??d see, vuffel katt vahelt maha v?tta ja CO n?itu uuesti m??ta ja kui ta ei suurenenud, siis tuleb veel kaks risti plangule teha.
Ma olen kindlasti ?le paarisaja kasutatud kati kokkuostu m??nud.Aga sellest ei ole mul selget ettekujutust, kuidas saab v?ita seda, et kat ei ole enam hea.Kui p?ris tahmunud on, siis saan aru, aga on katte, mille keraamika n?eb kabe v?lja, aga enam ei t??ta.
Kui n??d teoorias p?ris t?pseks minna, siis t??tab katt ka resonaatorina, kuna toru ristl?ike pindala muutub katis.Resonaator peaks olema ?ige mahuga, et oleks tagatud mootorile sobiv gaaside kokkupressimise-tagasisurve ruum.Praktikas visatakse katt tihti minema ja mootor t??tab edasi.
Oletan, et sellel biitlil on 2,0 mootor vahel.Kui ma ei eksi, siis oli selle kati keraamika kaal 0,9 kg.Natuke erineva kaaluga v?ib olla.Pigem ?les, kui alla.Kui on palju v?iksem, siis ei pruugi gaasiga toime tulla ja, kui on suurem, siis soojeneb t??soojaks kauem.Rolli m?ngib muidugi ka see, millises p??retevahemikus mootor t??d teeb.Selles m?ttes, et kui asi tehases koostati, siis arvestatakse karakteristikute alusel keskmine p??retevahemik.Sama kubatuuri juures on gaaside l?biaetavad kogused v?ga erinevad.Katte on keraamilise elemendiga ja ka metallilise elemendiga.T?? teevad m?lemad ?ra, lihtsalt ma ei tea t?pselt, millist sel kasutati, aga kui oli metall, v?ib panna keraamikat ja vastupidi.
Seega paneks ma mida iganes millise originaalkati sinna alla ja oleks probleem lahendatud.Kui keevitamisega ei taheta tegeleda, siis ma oletan, et m?ned golfid, passatid, skodad, audid v?ivad ?ks-?hele samu katte omada.Esimene asi on mootori kubatuur, mille j?rgi nende seast otsida.
Kui keevitada, siis v?ib mingi suvalise peugeoti v?i maserati kati v?tta ja ?hendusotsad ringi keevitada.St enda katilt otsad maha ja valele katile k?lge.J?lgi ainult, et alla ?ra mahuks.Ja kubatuuri.Maserati peaks v?iksema modraga olema.Isegi v mootori pool on liiga suur.
Keevitamisel peaks elemendi n?iteks klaasvillaga kinni katma, et s?demed elemendi sisse ei p?leks.
Vuffel kat ei sisalda seda segu, mis on originaalkatis.Ma ei tea, kuidas ta t??tab.Alguses nad pidid ka t??tama, aga saavad ruttu otsa.Ma tahaks n?ha seda 1,5a kestnud vuffel kati taga olevat CO2 n?itu.Kui see on normis, siis tuleb rist teha plangule.Kui n??d see, vuffel katt vahelt maha v?tta ja CO n?itu uuesti m??ta ja kui ta ei suurenenud, siis tuleb veel kaks risti plangule teha.
Ma olen kindlasti ?le paarisaja kasutatud kati kokkuostu m??nud.Aga sellest ei ole mul selget ettekujutust, kuidas saab v?ita seda, et kat ei ole enam hea.Kui p?ris tahmunud on, siis saan aru, aga on katte, mille keraamika n?eb kabe v?lja, aga enam ei t??ta.
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila