Diisli t?hik?igu reguleerimine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Diisli t?hik?igu reguleerimine

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Oskab keegi ?elda kas 55KW turbodiislil annab t?hik?iku kusagilt pumba juurest k?rgemaks keerata? Auto k?is Testremis m?rkide paika panemisel, mootori t?? l?ks paremaks,aga t?hik?iku k?rgemaks ei keeratud nagu palusin. hetkel on soojalt t?hik?ik u. 750-800 p??ret mis on selgelt v?he ja v?ljendub salongi ja auto ebameeldivas vibratsioonis. ei viitsi koguaeg jalaga gaasi ka peal hoida, et t?hik?ik k?rgem oleks kohapeal. ?ks kruvi seal pumba peal paistab, kuhu ja poole kui palju seda krutitakse?

romeoD

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Golf2-l on mingi kruvi, mis selle trossi juures on, et toda peab keerama ikka sinnapoole, et tross rohkem pingul oleks, aga kui palkju, pane mootor k?ima ja kuula:) Ei tea, kas g3-l sama asi:) vai mis ta sul ongi

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Golf III jah. Hmm, ma seda trossi varjanti ei olegi kuuld, m?tsin, et see ikka sellest pumba k?ljes olevast "kruvist" k?is.

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas 3way »

Pumba tagant mootoriploki poolt saad t?hik?iku reguleerida. Seal ?ks polt(tegelt on v?iksem keermelatt v?i midagi sellist) mis toetud otsapidi vastu gaasihoovastikku. Ise vaatad kummale poole keerad. Pilti pole hetkel pakkuda, aga ehk saad aimu kuidas asi k?ib.

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas 3way »

V?id seda kruvi ka keerata mis paistab aga see annab hoopis k?tet rohkem peale. See on nn segukruvi.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Leidsin selle mutriga keermelati sealt pumba tagant ?les, aga keerata sunnikut ei saa, sest sinna ei p??se puhtf??siliselt mitte kuidagi mutriv?tmega ligi. Pihustitesse minevad k?tusetorud on ees. Peab mingi padruniga asjaga proovima millega saaks jupphaaval meelitada. Aga sinna gaasihoovastiku poole peab teda kruttima jah, ja kusjuures p?ris palju, ligi sentimeetri et midagi muutuks t?hik?igus, sest algul k?ib pedaal suht t?hja vist. Aga eks ma leiutan edasi.

faller
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

mutriv?tmega pole seal asja,tavalise liht kruvikaga ?levalt alla p?rip?eva.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Algselt postitas: faller
mutriv?tmega pole seal asja,tavalise liht kruvikaga ?levalt alla p?rip?eva.
Oot-oot, n??d me r??gime erinevatest asjadest. Kasutaja 3way r??kis sellest pumba tahapoole pumba k?lge kinnitatud p?iki asetsevast keermelatist, mis piirab gaasihoova liikumist, ehk siis saab sealt ka p?him?tteliselt t?hik?iku t?sta.
Aga millisest kruvist r??gid sina, ka see kruvi pakub huvi? Kahju, et pilti pole mootorist, veaks kohe ringid ?mber puust ja punasest. mida sinu nimetatud kruvi teeb muidu otseselt, reguleerib kuidagi k?tusekogust? Seal pumba k?ljes neid reguleerimiskruvisid p?ris palju, neid ei s?anda p?ris huupi kruttima hakata, kuulnud k?ll siin foorumis kuidas m?nel mehel p?rast asi hoopis hullemaks l?inud..

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas 3way »

Et siis see keermelatikene mida mina soovitasin keerata (pildil kollase kasti sees)
Pilt

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas 3way »

Algselt postitas: tobimarg
Leidsin selle mutriga keermelati sealt pumba tagant ?les, aga keerata sunnikut ei saa, sest sinna ei p??se puhtf??siliselt mitte kuidagi mutriv?tmega ligi. Pihustitesse minevad k?tusetorud on ees. Peab mingi padruniga asjaga proovima millega saaks jupphaaval meelitada. Aga sinna gaasihoovastiku poole peab teda kruttima jah, ja kusjuures p?ris palju, ligi sentimeetri et midagi muutuks t?hik?igus, sest algul k?ib pedaal suht t?hja vist. Aga eks ma leiutan edasi.
Nojah, kui mina seda kruttisin siis olid mul pihusti torud maas ja pumba kaas pealt ?ra :)

faller
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

keerama pead nr. 7.t

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas 3way »

Algselt postitas: faller
keerama pead nr. 7.t
Kui mina seda kruttisin siis ei andnud see midagi juurde ega v?tnud v?hemaks.
Copy-paste sealt lehelt kust pildi sain: Readjust your Idle with its value of origin with the screw #7 (service idle adjuster) for those which do not have the conditioned air and the #8 (idle adjuster) for the lucky ones which have it.

IF Idle do not want to go down again or that when you release the pedal on the motorway and that the car does not seem "to compress" correctly, it is possible that you have to unscrew the screw #6 a little (residual fuel quantity adjuster).

edit: N??d kui uuesti ingliskeelse teksti ?le loen siis pean tunnistama, et kasutaja falleril v?ib isegi ?igus olla

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

V?ga hea pilt. Aga tekib siiski k?simus, et kas siis kruvi 7 otseselt m?jutab t?hik?igu p??rdeid ka, v?i m?ngib p??rdeid muutmata k?tusesegu koostisega t?hik?igul? Ok, ja siis see tekst ?tleb, et kui asi peale kruvi 7 n?ppimist p?ris ?ige ei tundu, siis tuleb ikka seda sama suurt gaasihoova piirajat kruttida. Et t?hik?iku taas madalamaks saada?
Kas sa faller oled ise selle asja reaalselt l?bi teinud ja viitsid ehk paari s?naga pajatada kuidas protsess reaalselt v?lja n?gi ja kas said vaid selle 7. kruvi abil asja paika.
Mul hetkel kohati t?hik u. 750p/min, soojalt vaevu 800p/min, tehase andmetel peaks ikka seal 940p/min kandis k?ima t?hik?igul. Mul siis iseenesestm?istetavalt tekitab see liigset vibratsiooni kogu keres ja salongis, et ta nii madalalt k?ib. V?imalik, et ka esimene mootoripadi on omadega ?htul ja ka see lisab veel enam vibratsiooni, kuigi padi alles 30k km tagasi vahetati.

[Muudetud: 5-8-2008 tobimarg]

faller
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

asi nii,kui pump on lolli aruga n?ppimata ,siis kruvid 5,6 ja l?pp p??rete piiraja on plommitud.ise olen kogenud ,et kruvi 5 keeramisel hakkab regulaator soojast peast m?ngima.Esmalt tuleb pump stendis paika panna,siis saab kruvi 7 ga ise p??ret timmida.Kui liigutada k?ega gaasihooba ,siis kruvi5 ja gaasihoova vahele peab j??ma 4-5 mm,ennem kui p??rded t?usma hakkavad.see on nn. vabak?ik .

faller
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

sorri ,tegelt on 5 l?pp piiraja ,mida ma arvan on pildilt v?ljas teiselpool pumpa,aga m?te on sama.

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas 3way »

Algselt postitas: faller
sorri ,tegelt on 5 l?pp piiraja ,mida ma arvan on pildilt v?ljas teiselpool pumpa,aga m?te on sama.
ma arvan, et antud pildil on 5-da all m?eldud ikka nn segukruvi. See l?pp piiraja on jah pumba eespool. P?him?tteliselt on tegu mehaanilise p??retepiirajaga.

faller
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

Sul on ?igus, v?ljendasin veits valesti.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Nii, keerasin pildil numbriga 7 t?histatud pikka ridva otsas olevat kruvi, aga mitte midagi ei muutunud, p??rded j?id ikka madalaks. Keerasin kruvi katsetamise m?ttes m?lemale poole ja ainult ?he t?isringi jagu, sest rohkem ei julgenud n?ppida. Siit k?simus: palju teda t?en?oliselt keerama peab, et p??rded muutuks, kas ikka mitmeid p??rdeid?

faller
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
Asukoht: Rapla
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas faller »

keera,keera.

volksvento
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 17 Dets 2007, 15:33
Asukoht: järvamaa-harjumaa

Lugemata postitus Postitas volksvento »

?he t?isringiga t?esti seal midagi ei juhtu.Endal ka alles reguleerisin p??rdeid nr.7-st.Peab mitu ringi keerama.Ja sai v?ga hea.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Algselt postitas: volksvento
?he t?isringiga t?esti seal midagi ei juhtu.Endal ka alles reguleerisin p??rdeid nr.7-st.Peab mitu ringi keerama.Ja sai v?ga hea.
Aga see, et kas keerata kruvi p?rip?eva v?i vastup?eva peab selguma katseeksitusmeetodil? Ja kui ?hte pidi keerates t?hik?ik t?useb, siis kas v?ib eeldada, et ta teisele poole keerates langeb?

volksvento
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 17 Dets 2007, 15:33
Asukoht: järvamaa-harjumaa

Lugemata postitus Postitas volksvento »

kui ?htepidi p??re t?useb siis teistpidi jah langeb.Proovi.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Teadmiseks siis k?igile kellel on vaja t?hik?iku s?ttida, et pildil numbriga 7 t?histatud kruvist seda t?epoolest teha saab. P??rete t?stmiseks keerata kruvi p?rip?eva, langetamiseks vastup?eva. Endal keerasin t?pselt 4 t?isp??retp??ret ja p??rded t?usid 800 pealt u. 950rpm, nii nagu tehas n?uab. Kruttides tasub muidugi alati meeles pidada kuhu poole ja mitu p??ret juba p??ratud on, et p?rast algse seisu taastada saaks kui soovitud tulemust ei saavuta.

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

kakun teema ?lesse

kus siis TDI ventol seda t?hik?iku regullida?
kas on sama kruvi olemas nagu pildil nr 7 v?i on miski muu nipp

see kollases kastis asi on vist gaasi hoovastik vms

sellel tdil millest jutt sellel pole trossi vaid elektrooniline gaas.
viljandi mölamies

spooker
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 15 Sept 2008, 09:57
Auto: Touareg 2,5 128kw
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas spooker »

Asi hakka mullegi huvi pakkuma, kas 99a TDI passatil saab ka kuskilt otsast tuuri juurde keerata???
mul sama lugu, et raputab ebameeldivalt ja p??rded kahekasasaja juures..

Vasta

Mine “Diislid”