Diisli t?hik?igu reguleerimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Diisli t?hik?igu reguleerimine
Oskab keegi ?elda kas 55KW turbodiislil annab t?hik?iku kusagilt pumba juurest k?rgemaks keerata? Auto k?is Testremis m?rkide paika panemisel, mootori t?? l?ks paremaks,aga t?hik?iku k?rgemaks ei keeratud nagu palusin. hetkel on soojalt t?hik?ik u. 750-800 p??ret mis on selgelt v?he ja v?ljendub salongi ja auto ebameeldivas vibratsioonis. ei viitsi koguaeg jalaga gaasi ka peal hoida, et t?hik?ik k?rgem oleks kohapeal. ?ks kruvi seal pumba peal paistab, kuhu ja poole kui palju seda krutitakse?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Leidsin selle mutriga keermelati sealt pumba tagant ?les, aga keerata sunnikut ei saa, sest sinna ei p??se puhtf??siliselt mitte kuidagi mutriv?tmega ligi. Pihustitesse minevad k?tusetorud on ees. Peab mingi padruniga asjaga proovima millega saaks jupphaaval meelitada. Aga sinna gaasihoovastiku poole peab teda kruttima jah, ja kusjuures p?ris palju, ligi sentimeetri et midagi muutuks t?hik?igus, sest algul k?ib pedaal suht t?hja vist. Aga eks ma leiutan edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Oot-oot, n??d me r??gime erinevatest asjadest. Kasutaja 3way r??kis sellest pumba tahapoole pumba k?lge kinnitatud p?iki asetsevast keermelatist, mis piirab gaasihoova liikumist, ehk siis saab sealt ka p?him?tteliselt t?hik?iku t?sta.Algselt postitas: faller
mutriv?tmega pole seal asja,tavalise liht kruvikaga ?levalt alla p?rip?eva.
Aga millisest kruvist r??gid sina, ka see kruvi pakub huvi? Kahju, et pilti pole mootorist, veaks kohe ringid ?mber puust ja punasest. mida sinu nimetatud kruvi teeb muidu otseselt, reguleerib kuidagi k?tusekogust? Seal pumba k?ljes neid reguleerimiskruvisid p?ris palju, neid ei s?anda p?ris huupi kruttima hakata, kuulnud k?ll siin foorumis kuidas m?nel mehel p?rast asi hoopis hullemaks l?inud..
Nojah, kui mina seda kruttisin siis olid mul pihusti torud maas ja pumba kaas pealt ?raAlgselt postitas: tobimarg
Leidsin selle mutriga keermelati sealt pumba tagant ?les, aga keerata sunnikut ei saa, sest sinna ei p??se puhtf??siliselt mitte kuidagi mutriv?tmega ligi. Pihustitesse minevad k?tusetorud on ees. Peab mingi padruniga asjaga proovima millega saaks jupphaaval meelitada. Aga sinna gaasihoovastiku poole peab teda kruttima jah, ja kusjuures p?ris palju, ligi sentimeetri et midagi muutuks t?hik?igus, sest algul k?ib pedaal suht t?hja vist. Aga eks ma leiutan edasi.

Kui mina seda kruttisin siis ei andnud see midagi juurde ega v?tnud v?hemaks.Algselt postitas: faller
keerama pead nr. 7.t
Copy-paste sealt lehelt kust pildi sain: Readjust your Idle with its value of origin with the screw #7 (service idle adjuster) for those which do not have the conditioned air and the #8 (idle adjuster) for the lucky ones which have it.
IF Idle do not want to go down again or that when you release the pedal on the motorway and that the car does not seem "to compress" correctly, it is possible that you have to unscrew the screw #6 a little (residual fuel quantity adjuster).
edit: N??d kui uuesti ingliskeelse teksti ?le loen siis pean tunnistama, et kasutaja falleril v?ib isegi ?igus olla
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
V?ga hea pilt. Aga tekib siiski k?simus, et kas siis kruvi 7 otseselt m?jutab t?hik?igu p??rdeid ka, v?i m?ngib p??rdeid muutmata k?tusesegu koostisega t?hik?igul? Ok, ja siis see tekst ?tleb, et kui asi peale kruvi 7 n?ppimist p?ris ?ige ei tundu, siis tuleb ikka seda sama suurt gaasihoova piirajat kruttida. Et t?hik?iku taas madalamaks saada?
Kas sa faller oled ise selle asja reaalselt l?bi teinud ja viitsid ehk paari s?naga pajatada kuidas protsess reaalselt v?lja n?gi ja kas said vaid selle 7. kruvi abil asja paika.
Mul hetkel kohati t?hik u. 750p/min, soojalt vaevu 800p/min, tehase andmetel peaks ikka seal 940p/min kandis k?ima t?hik?igul. Mul siis iseenesestm?istetavalt tekitab see liigset vibratsiooni kogu keres ja salongis, et ta nii madalalt k?ib. V?imalik, et ka esimene mootoripadi on omadega ?htul ja ka see lisab veel enam vibratsiooni, kuigi padi alles 30k km tagasi vahetati.
[Muudetud: 5-8-2008 tobimarg]
Kas sa faller oled ise selle asja reaalselt l?bi teinud ja viitsid ehk paari s?naga pajatada kuidas protsess reaalselt v?lja n?gi ja kas said vaid selle 7. kruvi abil asja paika.
Mul hetkel kohati t?hik u. 750p/min, soojalt vaevu 800p/min, tehase andmetel peaks ikka seal 940p/min kandis k?ima t?hik?igul. Mul siis iseenesestm?istetavalt tekitab see liigset vibratsiooni kogu keres ja salongis, et ta nii madalalt k?ib. V?imalik, et ka esimene mootoripadi on omadega ?htul ja ka see lisab veel enam vibratsiooni, kuigi padi alles 30k km tagasi vahetati.
[Muudetud: 5-8-2008 tobimarg]
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 04 Veebr 2006, 20:54
- Auto: VW Golf 7 Highline Variant 2,0 TDI 2019, VW Golf 7 1,4 TSI 2018
- Asukoht: Rapla
- Tänatud: 1 kord
asi nii,kui pump on lolli aruga n?ppimata ,siis kruvid 5,6 ja l?pp p??rete piiraja on plommitud.ise olen kogenud ,et kruvi 5 keeramisel hakkab regulaator soojast peast m?ngima.Esmalt tuleb pump stendis paika panna,siis saab kruvi 7 ga ise p??ret timmida.Kui liigutada k?ega gaasihooba ,siis kruvi5 ja gaasihoova vahele peab j??ma 4-5 mm,ennem kui p??rded t?usma hakkavad.see on nn. vabak?ik .
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Nii, keerasin pildil numbriga 7 t?histatud pikka ridva otsas olevat kruvi, aga mitte midagi ei muutunud, p??rded j?id ikka madalaks. Keerasin kruvi katsetamise m?ttes m?lemale poole ja ainult ?he t?isringi jagu, sest rohkem ei julgenud n?ppida. Siit k?simus: palju teda t?en?oliselt keerama peab, et p??rded muutuks, kas ikka mitmeid p??rdeid?
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 17 Dets 2007, 15:33
- Asukoht: järvamaa-harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Aga see, et kas keerata kruvi p?rip?eva v?i vastup?eva peab selguma katseeksitusmeetodil? Ja kui ?hte pidi keerates t?hik?ik t?useb, siis kas v?ib eeldada, et ta teisele poole keerates langeb?Algselt postitas: volksvento
?he t?isringiga t?esti seal midagi ei juhtu.Endal ka alles reguleerisin p??rdeid nr.7-st.Peab mitu ringi keerama.Ja sai v?ga hea.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 17 Dets 2007, 15:33
- Asukoht: järvamaa-harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Teadmiseks siis k?igile kellel on vaja t?hik?iku s?ttida, et pildil numbriga 7 t?histatud kruvist seda t?epoolest teha saab. P??rete t?stmiseks keerata kruvi p?rip?eva, langetamiseks vastup?eva. Endal keerasin t?pselt 4 t?isp??retp??ret ja p??rded t?usid 800 pealt u. 950rpm, nii nagu tehas n?uab. Kruttides tasub muidugi alati meeles pidada kuhu poole ja mitu p??ret juba p??ratud on, et p?rast algse seisu taastada saaks kui soovitud tulemust ei saavuta.