-95 a.Passat 2.0 kooleb ?ra.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 01 Mai 2005, 16:26
- Telefon: 5182731
- Auto: Passat b5,5 1,9 96kw
- Asukoht: haapsalu ligi
-95 a.Passat 2.0 kooleb ?ra.
Passat kooleb ?ra suvalisel momendil,eriti sooja mootoriga ja t?hik?igul?Samas seisab paar minutit kuni pooltundi siis s?idab edasi,mootoriks AGG.K?lmalt k?ivitub normaalselt.
Kui su autol on aju/pritse toite relee (30 v?i 31 kirjaga. ei ole muidugi kindel.Igatahes releed, mis mootori t??tamise ajal ?lem??ra kuumaks l?hevad, ?le kontrollida), siis v?ta korra see lahti ja vaata, ega k?lmjooted lahti pole tulnud. See on ?ks asi, mis tavaliselt sellist k?itumist p?hjustab. Teiseks kui autol on tehase immo siis vaata, et seal "k?lmakaid" ei oleks.
hardstyler
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 23 Veebr 2008, 11:59
- Asukoht: JÕGEVA
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
oeh...otsingu kaudu leiaksid mustmiljon teemat halli anduri kohta...lihtaslt ?eldes, kui s ul on jagaja k?ljes pistik millel on kolm juhet k?ljes siis see andur on see jagajapoolne osa sellest jagaja sees, jagajakaas tuleb maha v?tta siis n?ed...seal on selline metallhammasratas ja selle ratta hambad jooksevad anduri kahe magneti vahelt l?bi... loodan et said aru
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
Ka p??rete andur v?ib sarnast k?itumist p?hjustada. K?ige lihtsam t?mba t??taval mootoril hallianduri pistik lahti ja vaata kas sureb v?lja. Kui ei siis proovi seda sama p??reteanduri pistikuga. Diagnosti kohapealt veel niipalju, et p??reteanduri viga (kui too jebib) ei j?? ajusse alles ka.
hardstyler
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
T?pselamt ?eldes on tegemist impulssanduriga, s?na halli andur tuli f??siku nime j?rgiAlgselt postitas: T6nis2
Seda nimetataks sel juhul elektron peaks. See loeb impulsse,ja mitta kahte vaid nelja impulssi.N??d ma sain vastuse k?simusele halli anduri nn. sl?ngikohta.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
Algselt postitas: darkraver
Ka p??rete andur v?ib sarnast k?itumist p?hjustada. K?ige lihtsam t?mba t??taval mootoril hallianduri pistik lahti ja vaata kas sureb v?lja. Kui ei siis proovi seda sama p??reteanduri pistikuga. Diagnosti kohapealt veel niipalju, et p??reteanduri viga (kui too jebib) ei j?? ajusse alles ka.
naljatilk oled!
jagaja hall-anduri pistikut t??taval mootoril lahti v?tta oleks lauslollus. mootor sureb v?lja, kui jagajal ei ole pistikut taga. sama kehtib ka PSA (p??rlemissagedus anduri) kohta. nendest kahest andurist saab ECU andmeid mootori t??tamise jaoks.
No ja siis! Point ongi v?lja selgitada kumma anduri signaali kadumisel mootor v?lja sureb. Ma ei v?ida, et sellel autol asi nii toimib aga umbes 96 ja mingi aeg edasi volkari mootorid t??tavad ka ilma hallianduri signaalita. Kaoata aga p??reteanduri signaal ?ra ja asi seisab ning k?ima enam ei l?he.Algselt postitas: urmet48Algselt postitas: darkraver
Ka p??rete andur v?ib sarnast k?itumist p?hjustada. K?ige lihtsam t?mba t??taval mootoril hallianduri pistik lahti ja vaata kas sureb v?lja. Kui ei siis proovi seda sama p??reteanduri pistikuga. Diagnosti kohapealt veel niipalju, et p??reteanduri viga (kui too jebib) ei j?? ajusse alles ka.
naljatilk oled!
jagaja hall-anduri pistikut t??taval mootoril lahti v?tta oleks lauslollus. mootor sureb v?lja, kui jagajal ei ole pistikut taga. sama kehtib ka PSA (p??rlemissagedus anduri) kohta. nendest kahest andurist saab ECU andmeid mootori t??tamise jaoks.
hardstyler
Mootori ajul on programmis ka enesediagnoosi osa. Kui too tuvastab rikke siis 80-90 aastal kasutati v?imaluse korral asendusarve, et saaks ikka remonti longata autoga. Sealt edasi tekkis aga targem plaan, et ?kki on v?imalik vigase anduri signaal arvutada teiste t??korras olevate andurite j?rgi. Sellest ka see olukord, et hallianduri signaali kadumisel t??tab mootor ilmselt siis p??rete anduri signaali abil edasi. Miks aga vastupidine variant ei t??ta on ilmselt Saksa inseneride vaimuvili. 98st aastast ja edasi masinad suudavad ka p??reteanduri signaali kadumisel edasi t??tada (k?ivitus on ainult maru pikk).
hardstyler
95 aasta passat on ju p?him?tteliselt sama auto, mida toodeti 88.93 aastatel. lihtsalt v?limus ja kerge modimine on toimunud. tolle mootori k?ljes v?ntv?lli asendiandur puudub. jagaja sees on hallandur, mida siin keegi soovitab usinasti lahti ?hendada, et siis mootor t??tab rahuga edasi. jagaja halli andur on jah selline naljakas asi, et jebib maru imelikult ja ?heselt ei ole tema viga tuvastatav. kui teema algataja kahtleb, siis proovigu m?nd teist jagajat laenuks ja vaadaku, kuidas viga ?ra kaob.
Ega ma ei vaidlegi vastu, et seda jama v?ib Halli andur p?hjustada. Lihtsalt aasta tundus selline kahtlne mulle, et ?kki tal juba v?he tegusama koodiga aju, mis suudab mootorit t??s hoida ilma Halli anduri signaalita (mulle v?hemalt on 2-3 sellist masinat ette sattunud). Nii t??tab mootor ainult niikaua kuni viga ajust ei kustuta. Kui viga kustutada ilma, et Halli andurit korda tehtaks, siis t?esti mootor enam k?ima ei l?he. Aga mulle tundub, et minu eelnev jutt k?ib siiski t?rts uuema volkari kohta.
hardstyler
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila