Mure k?ivitamisega - Passat 2002, 1,9 TDI, 96kW
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- marco
- Huviline
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 19 korda
Mul kunagi ka k?lmk?ivitus raske. Viga oli selles, et eels??te k??nalde kaitse oli l?bi p?lenud, kuigi armatuuris tuli n?itas, et eels??de l?ks korraks taha, aga realselt tegelt mitte. Samas oleks diagnostika seda n?idanud. Muidugi m?ngib diislil olulist rolli ka ?hufilter. Kas seda oled vahetanud?
Loodan, et oli abi!!
[Muudetud: 21-8-2008 marco]
Loodan, et oli abi!!
[Muudetud: 21-8-2008 marco]
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=35121" onclick="window.open(this.href);return false;
T?pselt sama teema ja ka pumpd??s mootor, aga kas sa sealt erilist abi saad on iseasi, aga miks ka mitte..
T?pselt sama teema ja ka pumpd??s mootor, aga kas sa sealt erilist abi saad on iseasi, aga miks ka mitte..
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
- Auto: Cupra, Kodiaq, NewBeetle Cabrio, Intruder
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Mittek?ivitumisel v?ib mitu p?hjust olla.
Esiteks v?ib mootori temp andur aegajalt "segast peksta"
Teiseks v?ib olla k?tuse s?steemis v?ike ?huleke olla.
Kolmandaks tuleks kontrollida eels??te k??nlaid.
Diagnost on siin kindlasti abiks. Isegi siis kui Saksa Auto seda ei tuvastanud siis teistkordne kontrollimine ei tee ka paha.
Esiteks v?ib mootori temp andur aegajalt "segast peksta"
Teiseks v?ib olla k?tuse s?steemis v?ike ?huleke olla.
Kolmandaks tuleks kontrollida eels??te k??nlaid.
Diagnost on siin kindlasti abiks. Isegi siis kui Saksa Auto seda ei tuvastanud siis teistkordne kontrollimine ei tee ka paha.
Omal oli t?pselt analoogne jama, mitte just igal hommikul aga paar korda n?dalas tuli ette, et tahtis hommiku pikemat k?iamist ning siis l?ks eba?htlaselt k?ima. Tundus kohe, et ?hk sees v?i k?tus alla vajunud.
Kuna kuu aega tagasi sai vahetatud k?tuse filter siis kahtlustasin kohe, et ilmselt seal midagi ebatihe. Ning viga oligi O-r?ngas, mis on tsentri poldi ?mber. J?tsin selle miskip?rast k?tusefiltriga koos vahetamata.
Kuna kuu aega tagasi sai vahetatud k?tuse filter siis kahtlustasin kohe, et ilmselt seal midagi ebatihe. Ning viga oligi O-r?ngas, mis on tsentri poldi ?mber. J?tsin selle miskip?rast k?tusefiltriga koos vahetamata.
Sellep?rast ma kirjutasin et : Diagnostika on abiks , ainulr veam?lude lugemine ei pruugi aidata !
ST. -- Tempi anduri segast peksmine on diagnostika seadme abil tuvastatav , samamoodi nagu eels??tek??nlade korrasolek, pihustite t?? samuti.
Tema alguses lugesin v?lja et tegu on 2002 aasta autoga PD mootoriga, sellel autol on paljud asju SAAB kontrollida diagnostika seadmega (RossTech kaabel sobib vaga hasti ).
Mina kontrolliks k?tuses?steemi korrasolekut ja pihustitehendid!
Toetudes enda kogemustele olen u.70% kindel et viga on nendes!
Lugupidamisega Aleksei.
ST. -- Tempi anduri segast peksmine on diagnostika seadme abil tuvastatav , samamoodi nagu eels??tek??nlade korrasolek, pihustite t?? samuti.
Tema alguses lugesin v?lja et tegu on 2002 aasta autoga PD mootoriga, sellel autol on paljud asju SAAB kontrollida diagnostika seadmega (RossTech kaabel sobib vaga hasti ).
Mina kontrolliks k?tuses?steemi korrasolekut ja pihustitehendid!
Toetudes enda kogemustele olen u.70% kindel et viga on nendes!
Lugupidamisega Aleksei.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 10 Dets 2006, 17:08
- Asukoht:
- Kontakt:
Kas eels??tek??nlaid ja eels??tek??nalde kaitset ja eels??tek??nalde releed on kontrollitud.
Nende vigu diagnostika ei n?ita sest eels??tek??nalde voolutugevused on liiga suured et neid juhtplokist l?bi lasta.
Seep?rast tuleb neid eraldi kontrollida. Kas seda on tehtud.
Samas ?le +5 kraadi k??nlad ei rakendu ja ei peagi rakenduma nii et soojal ajal ei saa k??nalde viga olla.
[Muudetud: 14-9-2008 Diislikeskus]
Nende vigu diagnostika ei n?ita sest eels??tek??nalde voolutugevused on liiga suured et neid juhtplokist l?bi lasta.
Seep?rast tuleb neid eraldi kontrollida. Kas seda on tehtud.
Samas ?le +5 kraadi k??nlad ei rakendu ja ei peagi rakenduma nii et soojal ajal ei saa k??nalde viga olla.
[Muudetud: 14-9-2008 Diislikeskus]
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 http://www.diislikeskus.ee" onclick="window.open(this.href);return false; 55673701