kuidas vahetada k?igukasti?li?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
kuidas vahetada k?igukasti?li?
Autoks on 94' aasta 2,0 bensiinimootoriga Passat.
?li v?lja laskmise koha k?igukastil vist leidsin-selline suur kuuskandiga keeratav kork.Aga kust seda sisse valatakse?Saab selle olukorda/taset kuidagi kontrollida?K?igukasti peal on mingi t?hikv?tmega avatab jubin-?kki see on juuredvalamiseks?Ja mis ?li sinna l?heb?
?li v?lja laskmise koha k?igukastil vist leidsin-selline suur kuuskandiga keeratav kork.Aga kust seda sisse valatakse?Saab selle olukorda/taset kuidagi kontrollida?K?igukasti peal on mingi t?hikv?tmega avatab jubin-?kki see on juuredvalamiseks?Ja mis ?li sinna l?heb?
Kui on 2,0 85 kw mootor, siis ?li valatakse sisse k?igukasti k?lje pealt. Seal on sama sisekuuskant, mis ka ?li v?ljalaskmiseks. Mina olen ?li vahetuseks s?itnud juhipoolse esiratta v?ikesele estakaadile, et tekiks autole kalle (ratas tuleb muidugi vasakule poole v?lja keerata). ?li l?heb sisse 1,7 liitrit. ?li t??p oli vist 75W90 (pole kindel et numbrid just ?iged said).
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
mul on golf 3 manuaalkastiga 93 aasta monopritse 55kw kas keegi paneks mingi lingi v?i juhise kust ma saaks enda oma ?ra vahetada ja mida olulist silmas pidada...otsingu kaudu ei suutnud midagi leida, aga proovin veel
vist leidsin...on kaks v?imalust...kas valada ?li juurde spidoanduri august, v?i siis vasak esiratas alt v?tta ja sealt otsida kork...aga kust v?lja saab lasta
[Muudetud: 12-8-2008 EliteSoldier]
vist leidsin...on kaks v?imalust...kas valada ?li juurde spidoanduri august, v?i siis vasak esiratas alt v?tta ja sealt otsida kork...aga kust v?lja saab lasta
[Muudetud: 12-8-2008 EliteSoldier]
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Soovitan soojalt.
Kui kasti valasite oma 1,7L ?li sisse-siis keerake k?ljel olev tasemekork kinni ja valage spidokaaugust 450...500Grammi juurde. Kui ei vala v?ite varsti 5-nda k?iguga h?vastij?tta. ;D
Kui kasti valasite oma 1,7L ?li sisse-siis keerake k?ljel olev tasemekork kinni ja valage spidokaaugust 450...500Grammi juurde. Kui ei vala v?ite varsti 5-nda k?iguga h?vastij?tta. ;D
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
Minul asi tehtud ja v?ib ?elda,et 1,7 liitrit ?li seal kindlasti enam sees ei olnud ja mis imeskpandav,et 5 k?ik on ka alles siiani.
?li sain v?lja k?igukasti tagumises otsas olevast kuuskandiga august ja sisse valamise ava on sellel masinal kasti esimese k?lje peal.Uue ?li sisse panekuks soovitan soojalt spetsiaalset ?lipritsi k?vera otsaga,millega p??seb ?lih?sti sinna ligi.Nagu siin keegi eelnevalt mainis,siis sisse l?ks 1,7 liitrit ja natuke ehk peale.Muuseas mina olen kuulnud sellist varianti,et kui liiga palju sisse ajada ?li,siis on olnud juhuseid,et l??b survega kasti korpuse l?hki.On ses' t?etera v?i mitte,mina ei tea.5 k?igu l?litumisega on siiani k?ll v?heke probleeme olnud,aga n??d peale ?livahetust probleem kadus.
Igaljuhul ait?hh k?igile abistavate juhiste eest!
[Muudetud: 20-8-2008 passatikummardaja]
?li sain v?lja k?igukasti tagumises otsas olevast kuuskandiga august ja sisse valamise ava on sellel masinal kasti esimese k?lje peal.Uue ?li sisse panekuks soovitan soojalt spetsiaalset ?lipritsi k?vera otsaga,millega p??seb ?lih?sti sinna ligi.Nagu siin keegi eelnevalt mainis,siis sisse l?ks 1,7 liitrit ja natuke ehk peale.Muuseas mina olen kuulnud sellist varianti,et kui liiga palju sisse ajada ?li,siis on olnud juhuseid,et l??b survega kasti korpuse l?hki.On ses' t?etera v?i mitte,mina ei tea.5 k?igu l?litumisega on siiani k?ll v?heke probleeme olnud,aga n??d peale ?livahetust probleem kadus.
Igaljuhul ait?hh k?igile abistavate juhiste eest!
[Muudetud: 20-8-2008 passatikummardaja]
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
Tead ma pean ausalt tunnistama,et ega ma ei tea on see redukror v?i mis asi,aga taga otsas see on ja ega neid suuri kuuskante seal k?igukasti all rohkem ei ole.V?lja see ?li tuli igatahes.Ja veel-ma ajasin auto esiaratastega plankude peale,nii et tekiks v?ike kalle taha korgi poole.
See l?hki l??mise jutt k?is ka mingi teise automargi kohta....oli see ?kki Ford,aga pead ei anna.
[Muudetud: 21-8-2008 passatikummardaja]
See l?hki l??mise jutt k?is ka mingi teise automargi kohta....oli see ?kki Ford,aga pead ei anna.
[Muudetud: 21-8-2008 passatikummardaja]
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
Hmm, oma automaat kastil peaks vist ka ?livahetuse ette v?tma. Kas seal tuleb ?li vahetamisel ka mingi filter ?ra vahetada? Ja kust otsast Vr6 autom kastil ?li sisse ja v?lja k?ib? Kas ?li taseme regull k?ib nii, et mootor t??le, drive sisse, pidur ka peale ja siis keegi peab varda v?lja t?mbama ja kontrollima? 
L?puks veel, et mis ?li ja palju siis automaati minema peaks?
Ette t?nades,
M?rt

L?puks veel, et mis ?li ja palju siis automaati minema peaks?
Ette t?nades,
M?rt
Arbuus driver since 2010
Tulebki p?hjakaas ?ra keerata,siis saad filtri k?tte.(kuigi vr6-ga pole tegemist teinud.Aga eeldan et t?? p?him?te onk?igil automaatidelsarnane.)?li taset kontrollid ikka seisva agregaadiga.Kui mootor t??tab siis taset kui sellist ei ole.K?ik on ?ks suur ?li udu.Kui palju ?li l?heb konkreetsele masinale saad teada igast auto poest.
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
automaat kasti puhul kohe kindlasti tuleb filter ?ra vahetada. Kasti p?hi tuleb ?ra v?tta,selle all on filter. Euroopa autodel on seal vist v?ljalaske ava ka olemas, kust ?li enne v?lja lasta. Osadel saab lisaks veel trummlis ka ?li v?lja lasta.
Ise olen vahetanud p?hiliselt ameerika masinatelt ja toiminud nii:
1. Poodi kataloogi andmete j?rgi filtri ja ?li ostnud.
2.Mootor soojaks (sest soe ?li palju vedelam...)ja kanali peale.
3.K?imari p?hi alt ?ra koos vana ?liga.
4.Vana filter nahui(enne muidugi vaatan kas uus on ?ige),kasti p?hi seest puhtaks ja seal olev magnet rauapurust ka.
5.Uus filter paika,p?hja tihendi??red puhtaks ja natuke kuivemaks ning p?hi alla kruvitud.
6.Uus ?li m??tevarda torust sisse valatud. K?ike sisse ei vala,2 l. j?tan j?rgi.
7.Enne k?imapanekut olen radiaatori k?ljes alumise kasti ?lijahutus vooliku ?ra v?tnud ja sinna asemele ?ravoolu vooliku pannud radika k?lge. Masin k?ima umbes 2 l. jagu sealt v?lja lasknud. Masin seisma, voolik uuest tagasi. Teen seda sellep?rast,et hooratta k?ljes olevas trumlis ja radiaatoris vanat ?li veel k?tte saada.
8.Uuesti k?ima,jalg piduril k?in k?ik k?igud paar korda l?bi ja taset kontrollinud ja vajadusel juurde lisanud.
Ise olen vahetanud p?hiliselt ameerika masinatelt ja toiminud nii:
1. Poodi kataloogi andmete j?rgi filtri ja ?li ostnud.
2.Mootor soojaks (sest soe ?li palju vedelam...)ja kanali peale.
3.K?imari p?hi alt ?ra koos vana ?liga.
4.Vana filter nahui(enne muidugi vaatan kas uus on ?ige),kasti p?hi seest puhtaks ja seal olev magnet rauapurust ka.
5.Uus filter paika,p?hja tihendi??red puhtaks ja natuke kuivemaks ning p?hi alla kruvitud.
6.Uus ?li m??tevarda torust sisse valatud. K?ike sisse ei vala,2 l. j?tan j?rgi.
7.Enne k?imapanekut olen radiaatori k?ljes alumise kasti ?lijahutus vooliku ?ra v?tnud ja sinna asemele ?ravoolu vooliku pannud radika k?lge. Masin k?ima umbes 2 l. jagu sealt v?lja lasknud. Masin seisma, voolik uuest tagasi. Teen seda sellep?rast,et hooratta k?ljes olevas trumlis ja radiaatoris vanat ?li veel k?tte saada.
8.Uuesti k?ima,jalg piduril k?in k?ik k?igud paar korda l?bi ja taset kontrollinud ja vajadusel juurde lisanud.
?litaset automaadi puhul kontrollitakse ikka t??tava mootorigaja k?igukang parkingu peal...Algselt postitas: T6nis2
Tulebki p?hjakaas ?ra keerata,siis saad filtri k?tte.(kuigi vr6-ga pole tegemist teinud.Aga eeldan et t?? p?him?te onk?igil automaatidelsarnane.)?li taset kontrollid ikka seisva agregaadiga.Kui mootor t??tab siis taset kui sellist ei ole.K?ik on ?ks suur ?li udu.Kui palju ?li l?heb konkreetsele masinale saad teada igast auto poest.
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
Lugesin l?bi ?li taseme kontrolli kohta.J?tan meelde,kuid v?ike aga j??b.Nimelt miks peavad v?llid ringlema et m??ta ?iget ?li taset .Seisu ajal saab seda samuti teha. Kuid siis on nivoo kindlasti veits k?rgem.Kui vardal olev m?rk n?itab MAX.ja samal hetkel ca.30protsenti ?list onlaes,seinte k?ljes (mootor t??tab)ja saangi MAX-ini ?li siis seistes on tublisti ?le m?rgi.Ma lihtsalt k?sin.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Automaadil on ?lipump sees mis seisva kasti korral ei t??ta, ?litaseme erinevus on ikka kordades teine - teooria ?litaseme muutusest p??rlevate v?llide puhul on natuke teine teema. Enamusel autodest kontrolitakse ?litaset t??tava mootoriga valits N peal, ?ksikutel ka P peal - kuidas tehas on ette n?inud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..