kuidas vahetada k?igukasti?li?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
passatikummardaja
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
Auto: Golf 4 Variant
Asukoht: Tartu

kuidas vahetada k?igukasti?li?

Lugemata postitus Postitas passatikummardaja »

Autoks on 94' aasta 2,0 bensiinimootoriga Passat.
?li v?lja laskmise koha k?igukastil vist leidsin-selline suur kuuskandiga keeratav kork.Aga kust seda sisse valatakse?Saab selle olukorda/taset kuidagi kontrollida?K?igukasti peal on mingi t?hikv?tmega avatab jubin-?kki see on juuredvalamiseks?Ja mis ?li sinna l?heb?

Hxwo
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 21 Sept 2005, 07:16
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Hxwo »

Kui on 2,0 85 kw mootor, siis ?li valatakse sisse k?igukasti k?lje pealt. Seal on sama sisekuuskant, mis ka ?li v?ljalaskmiseks. Mina olen ?li vahetuseks s?itnud juhipoolse esiratta v?ikesele estakaadile, et tekiks autole kalle (ratas tuleb muidugi vasakule poole v?lja keerata). ?li l?heb sisse 1,7 liitrit. ?li t??p oli vist 75W90 (pole kindel et numbrid just ?iged said).

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

75W90 Pool s?nt. See ju talle ideaalne.Lugedes ka eelneva juutu, siis nagu oleks k?ik.

passatikummardaja
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
Auto: Golf 4 Variant
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas passatikummardaja »

On jah 2,0 85 Kw.Aga k?igukasti k?lje peal?Ok ma vaatan j?rele uuesti.Ma leidsin mingi juraka kuuskandiga korgi k?igukasti eest hoopis.
T?nud igaljuhul! :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7940
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

02A kastil on t?itepunn eespool k?ljes jah.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

mul on golf 3 manuaalkastiga 93 aasta monopritse 55kw kas keegi paneks mingi lingi v?i juhise kust ma saaks enda oma ?ra vahetada ja mida olulist silmas pidada...otsingu kaudu ei suutnud midagi leida, aga proovin veel

vist leidsin...on kaks v?imalust...kas valada ?li juurde spidoanduri august, v?i siis vasak esiratas alt v?tta ja sealt otsida kork...aga kust v?lja saab lasta

[Muudetud: 12-8-2008 EliteSoldier]
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

passatikummardaja
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
Auto: Golf 4 Variant
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas passatikummardaja »

OK...?li on olemas ja t?itepunni leidsin ?lesse.Aga kuidas ma selle vana ?li k?tte saan?Sealt samast t?itepunnist?Et ajan autol kuidagi tagumiku upakile ja nina vastu maad?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kuhu suubuvad poolassid see on reduktor. Reduktori all ongi v?ljalaske kork.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

kas see kehtib ka G3
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ka G2 G3 .Mine alla ja veendu.Kuuskant on 17 mm.

[Muudetud: 13-8-2008 T6nis2]

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

t?nx...peaks endalgi kk ?li ?? vahetama
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Soovitan soojalt.
Kui kasti valasite oma 1,7L ?li sisse-siis keerake k?ljel olev tasemekork kinni ja valage spidokaaugust 450...500Grammi juurde. Kui ei vala v?ite varsti 5-nda k?iguga h?vastij?tta. ;D
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

passatikummardaja
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
Auto: Golf 4 Variant
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas passatikummardaja »

Minul asi tehtud ja v?ib ?elda,et 1,7 liitrit ?li seal kindlasti enam sees ei olnud ja mis imeskpandav,et 5 k?ik on ka alles siiani.
?li sain v?lja k?igukasti tagumises otsas olevast kuuskandiga august ja sisse valamise ava on sellel masinal kasti esimese k?lje peal.Uue ?li sisse panekuks soovitan soojalt spetsiaalset ?lipritsi k?vera otsaga,millega p??seb ?lih?sti sinna ligi.Nagu siin keegi eelnevalt mainis,siis sisse l?ks 1,7 liitrit ja natuke ehk peale.Muuseas mina olen kuulnud sellist varianti,et kui liiga palju sisse ajada ?li,siis on olnud juhuseid,et l??b survega kasti korpuse l?hki.On ses' t?etera v?i mitte,mina ei tea.5 k?igu l?litumisega on siiani k?ll v?heke probleeme olnud,aga n??d peale ?livahetust probleem kadus.
Igaljuhul ait?hh k?igile abistavate juhiste eest!

[Muudetud: 20-8-2008 passatikummardaja]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Passatikummardaja,said ?li v?lja, kuid kust??li k?ib v?lja siiski reduktori alt korgist.Survega l??b l?hki ?leliigne ?li ainult Van Tamme filmides.

passatikummardaja
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
Auto: Golf 4 Variant
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas passatikummardaja »

Tead ma pean ausalt tunnistama,et ega ma ei tea on see redukror v?i mis asi,aga taga otsas see on ja ega neid suuri kuuskante seal k?igukasti all rohkem ei ole.V?lja see ?li tuli igatahes.Ja veel-ma ajasin auto esiaratastega plankude peale,nii et tekiks v?ike kalle taha korgi poole.
See l?hki l??mise jutt k?is ka mingi teise automargi kohta....oli see ?kki Ford,aga pead ei anna.

[Muudetud: 21-8-2008 passatikummardaja]

airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town

Lugemata postitus Postitas airfrance1 »

Hmm, oma automaat kastil peaks vist ka ?livahetuse ette v?tma. Kas seal tuleb ?li vahetamisel ka mingi filter ?ra vahetada? Ja kust otsast Vr6 autom kastil ?li sisse ja v?lja k?ib? Kas ?li taseme regull k?ib nii, et mootor t??le, drive sisse, pidur ka peale ja siis keegi peab varda v?lja t?mbama ja kontrollima? :)
L?puks veel, et mis ?li ja palju siis automaati minema peaks?

Ette t?nades,
M?rt
Arbuus driver since 2010

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tulebki p?hjakaas ?ra keerata,siis saad filtri k?tte.(kuigi vr6-ga pole tegemist teinud.Aga eeldan et t?? p?him?te onk?igil automaatidelsarnane.)?li taset kontrollid ikka seisva agregaadiga.Kui mootor t??tab siis taset kui sellist ei ole.K?ik on ?ks suur ?li udu.Kui palju ?li l?heb konkreetsele masinale saad teada igast auto poest.

airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town

Lugemata postitus Postitas airfrance1 »

T?nud T6nis!
Arbuus driver since 2010

razza
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 06 Dets 2007, 22:20
Asukoht: saaremaa

Lugemata postitus Postitas razza »

automaat kasti puhul kohe kindlasti tuleb filter ?ra vahetada. Kasti p?hi tuleb ?ra v?tta,selle all on filter. Euroopa autodel on seal vist v?ljalaske ava ka olemas, kust ?li enne v?lja lasta. Osadel saab lisaks veel trummlis ka ?li v?lja lasta.

Ise olen vahetanud p?hiliselt ameerika masinatelt ja toiminud nii:
1. Poodi kataloogi andmete j?rgi filtri ja ?li ostnud.
2.Mootor soojaks (sest soe ?li palju vedelam...)ja kanali peale.
3.K?imari p?hi alt ?ra koos vana ?liga.
4.Vana filter nahui(enne muidugi vaatan kas uus on ?ige),kasti p?hi seest puhtaks ja seal olev magnet rauapurust ka.
5.Uus filter paika,p?hja tihendi??red puhtaks ja natuke kuivemaks ning p?hi alla kruvitud.
6.Uus ?li m??tevarda torust sisse valatud. K?ike sisse ei vala,2 l. j?tan j?rgi.
7.Enne k?imapanekut olen radiaatori k?ljes alumise kasti ?lijahutus vooliku ?ra v?tnud ja sinna asemele ?ravoolu vooliku pannud radika k?lge. Masin k?ima umbes 2 l. jagu sealt v?lja lasknud. Masin seisma, voolik uuest tagasi. Teen seda sellep?rast,et hooratta k?ljes olevas trumlis ja radiaatoris vanat ?li veel k?tte saada.
8.Uuesti k?ima,jalg piduril k?in k?ik k?igud paar korda l?bi ja taset kontrollinud ja vajadusel juurde lisanud.

razza
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 06 Dets 2007, 22:20
Asukoht: saaremaa

Lugemata postitus Postitas razza »

Algselt postitas: T6nis2
Tulebki p?hjakaas ?ra keerata,siis saad filtri k?tte.(kuigi vr6-ga pole tegemist teinud.Aga eeldan et t?? p?him?te onk?igil automaatidelsarnane.)?li taset kontrollid ikka seisva agregaadiga.Kui mootor t??tab siis taset kui sellist ei ole.K?ik on ?ks suur ?li udu.Kui palju ?li l?heb konkreetsele masinale saad teada igast auto poest.
?litaset automaadi puhul kontrollitakse ikka t??tava mootorigaja k?igukang parkingu peal...

airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town

Lugemata postitus Postitas airfrance1 »

Ma olen ise automaat kasti ?livahetuse teinud korra oma mersul ja suht sama protseduur. Kontrolli m?ttes sai ?le k?situd.
T?nud p?hjaliku kirjelduse eest ;D
Arbuus driver since 2010

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Lugesin l?bi ?li taseme kontrolli kohta.J?tan meelde,kuid v?ike aga j??b.Nimelt miks peavad v?llid ringlema et m??ta ?iget ?li taset .Seisu ajal saab seda samuti teha. Kuid siis on nivoo kindlasti veits k?rgem.Kui vardal olev m?rk n?itab MAX.ja samal hetkel ca.30protsenti ?list onlaes,seinte k?ljes (mootor t??tab)ja saangi MAX-ini ?li siis seistes on tublisti ?le m?rgi.Ma lihtsalt k?sin.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7940
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Automaadil on ?lipump sees mis seisva kasti korral ei t??ta, ?litaseme erinevus on ikka kordades teine - teooria ?litaseme muutusest p??rlevate v?llide puhul on natuke teine teema. Enamusel autodest kontrolitakse ?litaset t??tava mootoriga valits N peal, ?ksikutel ka P peal - kuidas tehas on ette n?inud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Ülekanne”