G3 2.0 8v suitseb, plokikaane tihendi vahetus.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

G3 2.0 8v suitseb, plokikaane tihendi vahetus.

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Eile vahetasin sumpsi ?ra, vaatasin taskulambiga katal?saatori sisse ja avastasin et seest on visuaalselt terve ja ?ra tahmatudki ei ole. T?na hommikul tundsin autos mingit r?vedat suitsuhaisu aga ei p??rand eirilist t?helepanu asjale, peale 15 kiltsa s?itmist suitsu ei olnud. Auto seisis paar tundi ja peale k?ima panemist tuleb tagant p?riski korralikku valget suitsu. Milles v?ib olla viga? ?li v?tab liitri 15000 km peale. Ja vaevalt et ta ?li p?rast kohe sedasi suitsema hakkab v?i mis? ?kki on asi lambdas?:(

[Muudetud: 29-8-2008 JAWAmees]

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

kui suitsu tuleb k?lmalt on klapis??red
kui soojalt siis r?ngad.
viljandi mölamies

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

kuna jutt oli valgest suitsust siis ?li suits on sinine
mine m??da gaasid ?ra siis selgem pilt

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Valge suits ikka jahutusvedeliku oma.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

kes mida valgeks peab :)
aga kuidas seal selle l?naga on?

ja kui t?esti ilus lumivalge siis kuidas on lood dosooli taseme ja olemusega?
viljandi mölamies

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Tosooli tase pole langenud. Natuke aega peale esimest posti l?ksin ?ue, panin k?ima- ei suitse. Siis kui korralikult tallata mingi 5-6 kilo p??rdeni siis oli natuke suitsu. Samas ?kki on asi vihmas v?i midagi? S?itsin linnas ringi ja p?ris paljudel uuematel autol n?gin suitsu;D

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Valge suits summutist:
1. ?rnalt hallikas suits - ?li-- summutist tulev valge suits on ?li p?lemis l?hnaga ( klappis??retihendid enamasti ( diagnoositav)
2.Valge suits- Tosool -- Summutist tulev suits on sellise omap?rese magusa l?hnaga, s??tek??nladel v?ib esineda katlakivi.
3. Valge suits mis ei kuulu 2 esimese ritta-- vb see oh hoopis aur , mis on normaalne n?htus jaheda ja niiske ilmaga.

Aleksei.

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Probleem oli ja j??b. Kui natuke peenestada siis tekkib suits. Suretad korra v?lja ja paned k?ima j?lle- suitsu pole. N?dal tagasi hakkas jahutusvedelikku lekkima ?hest ?leminekust mis on plokikaane k?ljes. ?kki see juhtus kaa ?lesurve p?rast mis tekkis tihendi purunemise t?ttu?
Lekkeid enam ei ole ja jahutusvedelikku v?tab v?hekene. Niiet paistab et on ees plokikaane tihendi vahetus. Kas see on kaa 3-4 tunni t???
Muide, kas m?nes p?tis peaks kompressioon kaa v?iksem olema pe***es tihendi p?rast?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kus sa ka anon??mne ei oleks kuid siiski,4 tunniga ei tehta ?htki KORRALIKKU tihendi vahetust.Aga ?lesurvest l??b t?esti l?dviku l?hki.

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

T?na tellisin ?ra plokikaane tihendi, klapikambrikaane tihendi, plokikaane poldid, hammasrihma ja klapis??retihendid. Oli plaanides ise vahetama hakata, aga peale seda kui pikemalt uurisin kuidas hammasrihma vahetatakse hakkasin kahtlema kas saan ise hakkama... Niiet kas leidub harjumaal v?i l??nemaal m?ni inimene kes on n?us aitama mind selle asjaga? Oleks v?ga t?nulik:)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Hammasrihma rull v?ta ka. Siis aga anna minna.P?hiline see et algul kohe m?rgid paika.Tosool v?lja ja kruttima.Alusta p?kstest.See v?ib tahta tuld(kuuma).Kui sellest jagu,siis ?lej??nu n?uab ainult ?igeid v?tmeid.Muidugi aega ka.

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

Algselt postitas: T6nis2
Hammasrihma rull v?ta ka. Siis aga anna minna.P?hiline see et algul kohe m?rgid paika.Tosool v?lja ja kruttima.Alusta p?kstest.See v?ib tahta tuld(kuuma).Kui sellest jagu,siis ?lej??nu n?uab ainult ?igeid v?tmeid.Muidugi aega ka.
ega jah...midagi keerulist tegelikult ei ole: V?ntv?lli m?rk kokku, vahev?ll ja nukk.
Rullik l?dvaks, rihm maha...jne.
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Vahev?ll v?ib ka minna hulkuma,kuid t?htis et fikseeriksid ?ra rootori asendi.P?rast korrigeerid jagajat.Vahev?ll k?ib nii kergelt et see kipub igaljuhul paigast minema.

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Vahev?lli otsas k?ib s??de siis nagu aru saan? Kas sellel kaa mingeid m?rke on v?i pean jagajas asendi meelde j?tma lihcalt? Kas see on v?ga paha kui pingutusrullik vahetamata j??b? Muide, et kas see roheline suur kork k?ib tervikult kaa ?ra(see kust saab hooratast paika panna)?

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

K?isin tellisin ?ra pingutusrulli, aga selle saab alles teisip?eval k?tte- k?simus selles et kas on hull kui ma vahetan homme rihma ?ra ja teisip?eval panen uue pingutusrulli? Tihendit saan niikuinii alles j?rgmine n?dalavahetus vahetada.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Kui rihm ise veel piisavalt korralik(m?radeta ja t?sise kulumiseta) siis v?iks ikka j?rgmise n?dalavahetuseni sama rihma ja rullikuga s?ita. P?him?tteliselt pead sa ta ju nagunii kaane p?rast maha v?tma... Iseasi kui nii hullult igav on et peab endale auto kapoti alt tegevust lisaks otsima.

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

100avant :D tegevust peab leidma selles asi ongi:D Teema selles et siis plokikaane tihendi vahetusel ma peangi ainult tihendi vahetama mitte rihmaga veel nu**i n?gema. Sest t?en?oliselt ei tule rooliv?imu ja geneka rullid kaa v?ntv?llilt v?ga kergelt maha.
Kas keegi oskab selle korgi likvideerimisest midagi r??kida kust saab hooratast s?ttida?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ise ju ?tlesid et ka rihma ostsid. Selleks ju soovitasingi rull osta.Kosgi keerad maha 32 v?lise kuuskandiga. Sobib mutter,millele haagid v?tme taha.(Kosgi=korgi)Rihma vahetusega saad kaasa niiguinii hulk .... All poltide jaoks ka kuuskant nr.6 vaja.

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

T6nis2 kas nr.6 kuuskanti l?heb rihmarataste maha keeramisel vaja w? Kas see on mingi ebastandartne w? Muide, ega sa ei tea kust leiab joonise plokikaane poltide pingutamise j?rjekorraga? Ette t?nud:)

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: JAWAmees
T6nis2 kas nr.6 kuuskanti l?heb rihmarataste maha keeramisel vaja w? Kas see on mingi ebastandartne w? Muide, ega sa ei tea kust leiab joonise plokikaane poltide pingutamise j?rjekorraga? Ette t?nud:)
T?iesti tavaline korralik 6mm kuuskantv?ti ajab asja ?ra. Eelistatud muidugi padrunkuuskant, aga kui paremat pole, peaks saama ka korraliku L-ga asja aetud. Lahti keeramisel tasub veenduda et ilusti l?puni sisse istub. Samuti ei tee pisike koputamine poldile paha(m?istuse piires muidugi). Pingutamise j?rjekord,kui suutsin ennast arusaadavalt v?ljendada;
10-4-2-6-8
--------------
7-5-1-3-9
Et siis radika poolt ?lalt vaadates.

Pingutusj?ud m?lu j?rgi;
1 etapp 40Nm
2 etapp 60Nm
3 etapp lisaks 180 kraadi...

Ja veel... Kindluse m?ttes tasub ploki poldiaugud sinna sattunud vedelikest n?iteks suru?huga puhastada. Muidu v?imalus polti sisse keerates plokki m?ra tekitada...

[Muudetud: 29-8-2008 100avant]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ma nagu oleks ?petaja tehhnika klassis.Kuid n?u alati hea .6 kant ja NR 6 on ju tavaline,kuid nt. 7 on haruldus. Plokikaane pingutus j?rjekord eeldab sellist j?rjekorda et l?hed m?tteliselt m??da ringjoont.Hakkalt keskpunktist pihta ja nii ringiga ??re poole. Jutt jutuks, kuid ka moment (nm)on siiski ka t?htis faktor.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

100 avant ,vist sattusid kokku kaks lukkseppa (auto). Ja nii me anname teistele soovitusi.

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

t?hendab ma ei teeks tema asemel seda asja siiski ise:)
kui k?simus tekib juba kuuskandi olemuse kohta:)

aga kinni v??namise NM andmed olid minul koos tihendiga kunagi kaasas
ja selleks on kah ?iget v?tit vaja see ei ole silmaj?rgi m??t;)
viljandi mölamies

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

?hel hetkel tuleb endalgi arusaam sellest et m?ttetu n?u anda kui k?sijal suht lapsikud k?simused.

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

raiku licalt T?nis mainis seda kuuskanti sedasi, et tekkis juba tunne et seda on raske leida:) V?tmed on k?ik olemas. Ja v?hemalt 2 s?pra saan appi kes on endal plokikaane tihendeid vahetanud ja probleeme pole esinenud.
100avant, tnx j?rjekorra eest, aga ?hest teisest allikast lugesin momentide kohta 40nm, siis 80nm ja siis 90 kraadi. Aga see ?kki teeb sama v?lja:D
Muide, kuidas on tark nukkv?lli kinni keerata?
Ette t?nud k?igile

Vasta

Mine “Mootor”