eels??tek??nalde rakendumine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Sept 2008, 09:24
- Telefon: 5174662
- Auto: VW Sharan 1,9 TDI PD 85KW
- Asukoht: Lääne-Virumaa
eels??tek??nalde rakendumine
Tere1
Millal rakenduvad 1,9 tdi pd 85kw 2002a. eels??tek??nlad? Kas koguaeg v?i mingist kindlast temperatuurist?
Millal rakenduvad 1,9 tdi pd 85kw 2002a. eels??tek??nlad? Kas koguaeg v?i mingist kindlast temperatuurist?
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Tsitaat TDI klubist:
Glow plugs are used primarily for cold starting. They activate when the coolant temp is below 9*C (45*F). This is knows as pre-glow. They will also stay on for a period of time while the engine warms up. It is just to assist with the combustion. This is sometimes referrd to as afterglow. They turn off as soon as the engine RPM goes over 2500 RPM. So on a cold morning, while driving away after a cold start, you can hear the relay clicking everytime you go over & under 2500 RPM. This is the glow plugs being turned off & on. This stops as soon as the coolant temp rises. This feature is mostly for emissions to help ignite the fuel a little more completely when cold.
Glow plugs are used primarily for cold starting. They activate when the coolant temp is below 9*C (45*F). This is knows as pre-glow. They will also stay on for a period of time while the engine warms up. It is just to assist with the combustion. This is sometimes referrd to as afterglow. They turn off as soon as the engine RPM goes over 2500 RPM. So on a cold morning, while driving away after a cold start, you can hear the relay clicking everytime you go over & under 2500 RPM. This is the glow plugs being turned off & on. This stops as soon as the coolant temp rises. This feature is mostly for emissions to help ignite the fuel a little more completely when cold.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
?ra pahanda, v?id ka rahulikult k?sida ja ma t?lgin : )Algselt postitas: T6nis2
Apassollt?nahuiomainglisegasestfoorumikeeloneestikeel.
Eels??te k??nlaid kasutatakse p?hiliselt mootori k?lmal k?ivitamisel . Nad aktiveeruvad kui jahutusvedeliku temperatuur on alla 9*C (45*F). See on tuntud kui (eelh??gumine?). Nad p?sivad ka aktiveerituna teatud mootori soojenemis ajal.. See on lihtsalt, et aidata p?lemisprotsessi. Seda kutsutakse tavalislt (j?relh??gumiseks?). Nad l?lituvad v?lja kohe kui mootori p??rded l?hevad ?le 2500 p??rde. Nii, et k?lmal hommikul, kui oled alustanud s?itu k?lma mootoriga, kuuled kudas relee *pl?ksib* kui sa s?idad korra ?le v?i alla 2500 p??rde. Sel ajal l?litatakse eels??te k??nlaid sisse/v?lja. See l?ppeb kohe kui mootori temperatuur t?useb. See otstarve on p?him?tteliselt sellep?rast, et k?tus p?leks t?ielikult kui mootor on k?lm.
Loodan, et nugadega ei visata

[Muudetud: 20-9-2008 RKsilver]
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
Jah, Sul on ?igus, kuid ega sestap ei peaq ise kasutama v?ljamaa keelt ja seda veel ropendamise n?ol. Foorumis on keelatud ka teiste solvamine. Minu arust v?iks minu ja T6nis2'e postitused pr?gikasti panna n??d. Kui on probleeme sel teemal siis ps mulle.Algselt postitas: T6nis2
Apassollt?nahuiomainglisegasestfoorumikeeloneestikeel.
EDIT: Andke mulle v?imu, saan ?hiskondlikult kasulikku t??d foorumis teha:P
[Muudetud: 20-9-2008 Neegripoiss]
Sina ju ei teinud midagi valesti : )Algselt postitas: 4ratast
Paistab, et laup?eva ?htul ei tasu siia foorumisse postitada - m?ni on meist vist t?is nagu tinavile sellel ajal ;D
kui siis oleks v?inud t?lkida v?i kui t?lkida ei viitsi, siis kirjutad alla, et keegi v?iks ?ra t?lkida,siis ei tulda ka n??klema, sellised siin palju kes lihtsalt foorumis istuvad ja ?lu lakuvad(olen ehtne n?ide) ;D ja aega tegeleda selle asjaga k?ll ja k?ll, ning mis peamine, inglise keele oskus t?useb
