Passat 1.9 85 kW v?tab ?li!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
Passat 1.9 85 kW v?tab ?li!
2000 km peale lisan 300 ml ?li, v?lja ei tilgu ja "tagant sinist ka ei viska" v?hemalt silmaga ei n?e. Ilmselt see ?li ikka ?ra p?leb, aga kust otsida viga ja millist rohtu selle vastu on??
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
TDI-PD mootor, mida on ka sinu mootor, v?ibki vist tehase andmete j?rgi natuke ?li v?tta ja seda ilma, et mingeid k?rvaln?hte esineks. Pumpd??sid lihtsalt on sellise ?litusega, et kuidagi sealt see ?li mootorisse saab ja ?ra p?leb. Minu venna autos (96KW TDI-PD) on kogu-aeg ?likanku pagassis. Harjumise asi:) 300ml 2000km kohta on juba muidugi natuke palju ja p?hjuseid tasub ka mujalt otsida.
Ökoraider
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
Olen ise ka 96 kW passatiga 9000 km l?binud ja ka sellele tuli pool liitrit lisada. Ilmselt vastab see info t?ele, et need mootorid, ikkagi seda ?li v?tavad( k?ik mootorid v?tavad, ilmselt k?simus kogustes). Mul j??b kripeldama ikkagi k?simus, et kui tegemist on siiski turbo pukside kulumisega, siis kas seda veel p??sta annab? Eeldan, et vastuseks on JAH, ja kui keegi on selle omal nahal l?bi teinud, siis oleksin t?nulik asjaliku info eest!
Hmm , kas mu passatil on siis midagi viga ... ;D , 15000 -ga langeb ?litase varda peal max 1 mm (hetkel kogu l?bis?it natu ?le 200000 t-nde) . Pakuks ikka , et ei ole see normaalne , et ?lipl?nn kogu aeg kaasas . Kuskil miskit ikka viga .Algselt postitas: madtongue
TDI-PD mootor, mida on ka sinu mootor, v?ibki vist tehase andmete j?rgi natuke ?li v?tta ja seda ilma, et mingeid k?rvaln?hte esineks. Pumpd??sid lihtsalt on sellise ?litusega, et kuidagi sealt see ?li mootorisse saab ja ?ra p?leb. Minu venna autos (96KW TDI-PD) on kogu-aeg ?likanku pagassis. Harjumise asi:) 300ml 2000km kohta on juba muidugi natuke palju ja p?hjuseid tasub ka mujalt otsida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Siinkohal ?eldakse sulle kindlasti, et turbo remont on loterii, sest turbo on selline vidin mis t??tab ekstreemsetes tingimustes ja suurtel kiirustel ja tuleb seet?ttu peale remonti v?ga t?pselt tasakaalustada. M?nel mehel on remonditud turbo s?itnud 1500km,m?nel s?idab t?en?oliselt auto l?puni, nii et nii ja naa, olenevalt siis tegija kvaliteedist. Aga mina m?tlen ikka, et k?i kuskilt turbovendade juurest l?bi (neid siin foorumis soovitatud k?ll kui otsingut kasutad, a'la Kuuli Jaak Tallinnas, Soinaste t?nav Tartus jne) ja lase turbot vaadata enne kui hakkad sinna investeerima. Turbo on k?ll raskesti ligip??setav, aga kui tunnike vaba aega varuda ja t??riistakomplekt olemas on siis saad ka ise k?lma koja k?ljest sisseminema suure l?dviku maha keerata (t?en?oliselt hoiab seda vaid ?ks kruviklamber) ja katsuda kas turbo v?ll annab k?vasti loksuma. Kui annab, siis tuleks pukside vahetus k?ne alla k?ll.
Sel juhul oled v?ga korraliku eksemplari otsa sattunud (soovin ?nne), sest paljudel siiski PD-d ?li v?tavad. Eks l?bis?idu suurenedes v?ib ka sind see mure kummitama hakata kuigi ei pruugi.Algselt postitas: rewoHmm , kas mu passatil on siis midagi viga ... ;D , 15000 -ga langeb ?litase varda peal max 1 mm (hetkel kogu l?bis?it natu ?le 200000 t-nde) . Pakuks ikka , et ei ole see normaalne , et ?lipl?nn kogu aeg kaasas . Kuskil miskit ikka viga .Algselt postitas: madtongue
TDI-PD mootor, mida on ka sinu mootor, v?ibki vist tehase andmete j?rgi natuke ?li v?tta ja seda ilma, et mingeid k?rvaln?hte esineks. Pumpd??sid lihtsalt on sellise ?litusega, et kuidagi sealt see ?li mootorisse saab ja ?ra p?leb. Minu venna autos (96KW TDI-PD) on kogu-aeg ?likanku pagassis. Harjumise asi:) 300ml 2000km kohta on juba muidugi natuke palju ja p?hjuseid tasub ka mujalt otsida.
Ökoraider
Mul on olnud 3 TDI-PD mootoriga autot. Esimene passat 85kw ei v?tnud kahe hoolduse vahel mitte ?htegi tilka ?li. Teine, mis oli t?pselt samasuguse mootoriga tahtis 15tuh km kohta saada umbes 800ml ?li. Kolmas millega hetkel liigun on 2,0 ja 103kw. Liigelnud sellega esimestest kilomeetritest alates ja 30tuh km jooksul olen pidanud lisama 700ml ?li.
Tehase poolt on ette antud mingi norm palju ?li kuluda v?ib. Palju see t?pselt oli ei m?leta enam, kuid 300ml 2000km kohta tundub k?ll liiga palju olevat.
V?imalusi kuidas ?li p?lemiskambrisse saatub on mitmeid. K?ige t?en?olisem on aga ikkagi see, et tuleb kas turbo v?i karterituulutuse kaudu. Kui turbo puksid on l?bi, siis v?ib ?li lahkuda ka otse v?ljalaske kaudu.
[Muudetud: 13-10-2008 ivar80]
Tehase poolt on ette antud mingi norm palju ?li kuluda v?ib. Palju see t?pselt oli ei m?leta enam, kuid 300ml 2000km kohta tundub k?ll liiga palju olevat.
V?imalusi kuidas ?li p?lemiskambrisse saatub on mitmeid. K?ige t?en?olisem on aga ikkagi see, et tuleb kas turbo v?i karterituulutuse kaudu. Kui turbo puksid on l?bi, siis v?ib ?li lahkuda ka otse v?ljalaske kaudu.
[Muudetud: 13-10-2008 ivar80]
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
Ma arvasin ka aprillikuuni nii, kuni turbo lendas. Peale turbo vahetust on ?likulu praktiliselt 0.Algselt postitas: madtongue
TDI-PD mootor, mida on ka sinu mootor, v?ibki vist tehase andmete j?rgi natuke ?li v?tta ja seda ilma, et mingeid k?rvaln?hte esineks. Pumpd??sid lihtsalt on sellise ?litusega, et kuidagi sealt see ?li mootorisse saab ja ?ra p?leb. Minu venna autos (96KW TDI-PD) on kogu-aeg ?likanku pagassis. Harjumise asi:) 300ml 2000km kohta on juba muidugi natuke palju ja p?hjuseid tasub ka mujalt otsida.
EDIT: ?kskord ikkagi tuli 4,5 liitrit ?li v?lja 1km jooksul aga see oli karterip?hja tekkinud augu t?ttu

[Muudetud: 13-10-2008 insche]
vanasti olin insche
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:
-
- Klubiline
- Postitusi: 218
- Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
- Telefon: +358445899766
- Auto: Vw touran
- Asukoht: tuusula
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
oma auto mootoril ei ole t?heldanud erilist ?li kulu.tiba v?hemaks oli j??nud nii 12 000 km jooksul aga ei miskit olulist(vw bora 2000.a. 1,9TDI 85kw.)Kuigi jah umbes 1,5 aastat tagasi sai tehtud ka turbo korda st.uued puksid ja k?ike mida vaja.aga ?ks asi j?i mul arusaamatuks-enne remonti hakkas miski p?rast ?li tuluke p?lema,kuigi koik oli normis ja peale turbo remonti ei p?lenud enam.
Pole k?ll vw aga hoopis galaxy 1,9 TDI 85kw ja samamoodi l?heb vahest ?lim?rgutuli p?lema. Mootori ?litase oli natuke alla max. Sai siis ?li juurde lisatud. Tuli kustus ?ra, ja s?itis ilusti j?rgmise hoolduseni. Miks ?lim?rgutuli p?lema l?ks, kuigi ?litase oli normis? 15000km peale tuleb lisada ?li peaaegu 1l.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Jaan 2008, 09:16
- Asukoht:

To aivar513: varem oli minu autol sama lugu, aga ?lituli l?ks p?lema siis kui tase langes alla miinimumi (siis hakkab andur t??le) ja see liiter ?li 15 000 km v?ib vist pidada normaalseks, olenevalt auto l?bis?idust ja ?list.