J?ud kaob peale 80 km/h ?ra[passat 1.9tdi automaat 1999.a.]
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
J?ud kaob peale 80 km/h ?ra[passat 1.9tdi automaat 1999.a.]
Selline teema siis, et linnas on tip-top. Kiirendab nii nagu vaja ja jalgu ei j?? kellegile. Raskemaks l?heb aga siis, kui maanteel ?ritad m??das?itu teha. Sellest v?ib unistada m?est alla ja tagant tuulega.
Nimelt kui vajutada lapp poole peale, siis kiirendab kolmandaga 70-80ni ja tahomeeter n?itab 3000 p??ret minutis. Peale seda kaob j?ud ?ra ja tahokas pm edasi ei liigu. Hoiab seda 3k p??ret ning kui gaas korraks maha lasta, k?igu vahetamiseks, siis pole ka neljandaga enam j?udu. Venib aeglaselt 100-110-ni.
Milles v?iks olla probleem?
?hendasin lahti ?hulugeja, see asja paremaks ei teinud, pigem muutus uimasemaks.
Masinaks siis 1.9tdi 66kw
Samas kodus ka 91 aasta 1.9 diisel 55kw (kui ma ei eksi) ja lippab suurel kiirusel 3x paremini edasi.
Nimelt kui vajutada lapp poole peale, siis kiirendab kolmandaga 70-80ni ja tahomeeter n?itab 3000 p??ret minutis. Peale seda kaob j?ud ?ra ja tahokas pm edasi ei liigu. Hoiab seda 3k p??ret ning kui gaas korraks maha lasta, k?igu vahetamiseks, siis pole ka neljandaga enam j?udu. Venib aeglaselt 100-110-ni.
Milles v?iks olla probleem?
?hendasin lahti ?hulugeja, see asja paremaks ei teinud, pigem muutus uimasemaks.
Masinaks siis 1.9tdi 66kw
Samas kodus ka 91 aasta 1.9 diisel 55kw (kui ma ei eksi) ja lippab suurel kiirusel 3x paremini edasi.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
kui ?hulugejaga ei muutunud miskit siis panustaks Map sensorile ehk siis andurile mis mis kontrollib r?hku sisselaske koldes. Ma kolmel masinal sellise probleemiga tegelenud ja k?igil on see andur vahetusse l?inud.
Proovi nii, et kui enam ei liigu l?kka vaba peale ja korraks s??de v?lja ja uuesti k?ima ja kui siis liigub taas sama hetkeni siis nagu mehhaanilist viga ei pakuks ja aina kindlamalt panustaks MAP-ile.
Kui midagi t?psemalt huvitab siis PS.
Proovi nii, et kui enam ei liigu l?kka vaba peale ja korraks s??de v?lja ja uuesti k?ima ja kui siis liigub taas sama hetkeni siis nagu mehhaanilist viga ei pakuks ja aina kindlamalt panustaks MAP-ile.
Kui midagi t?psemalt huvitab siis PS.
Niisis m?ssan ikka selle masendava probleemiga. Pestud(puhastatud) ?hulugeja andur, map andur, andur mis tuleb karteri tuulutusest. Kontrollitud surve voolikud(torud). Vahepeal kadus minek ?ldse ?ra. (kuid ?nneks otsustas tagasi tulla, just nimelt teise k?igu juures)
Hetkel arvan ise, et viga v?ib olla k?ttefiltris. On see loogiline?
Esmasp?eval arvatavasti siis poodi selle j?rele... Loodame, et aitab.
[Muudetud: 13-9-2008 Krisss]
Hetkel arvan ise, et viga v?ib olla k?ttefiltris. On see loogiline?
Esmasp?eval arvatavasti siis poodi selle j?rele... Loodame, et aitab.
[Muudetud: 13-9-2008 Krisss]
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Ei aidanud jah, n??d siis selgeks tehtud et t?esti viskab peale 85 km/h turbo tagant ?ra.
Peale ?hulugeja korraliku pesu(ise tegin) ei v?ta ka alguses mootorit t??le pannes turbot taha. Kui esimesega lasta tahokas 2500-2700 p??rde peale siis habab julmalt minema ja peale seda turbo taga. (siiski kaob peale 85-90 km/h ?ra) Kui j?tan korraks seisma, sama jama.
Niisis k?sin siin, et kellel oleks v?imalik j?rgmisele kokkutulekule juhtmejupike kaasa v?tta?;D
Peale ?hulugeja korraliku pesu(ise tegin) ei v?ta ka alguses mootorit t??le pannes turbot taha. Kui esimesega lasta tahokas 2500-2700 p??rde peale siis habab julmalt minema ja peale seda turbo taga. (siiski kaob peale 85-90 km/h ?ra) Kui j?tan korraks seisma, sama jama.
Niisis k?sin siin, et kellel oleks v?imalik j?rgmisele kokkutulekule juhtmejupike kaasa v?tta?;D
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Asi n??d selline, et vahetatud ?hulugeja andur ja surveandur(map)
Minek paranes nii palju, et on kohe alguses turbo taga, kuid kaob siiski ?ra 100km/h juures.
Ja peale seda kui ta nagu korraks turbo tagant ?ra viskab, pole ka korralikku minekut v?iksel kiirusel.
Kui aga s?ita nt 80-85-ga siis tagant ?ra ei l?he. Kui n??d linnas s?ita, on mootor suht ergas.
Ise kaldun arvama selle mehaanilise vea poole. Ei oska ei kippu ega k?ppu teha :S
Minek paranes nii palju, et on kohe alguses turbo taga, kuid kaob siiski ?ra 100km/h juures.
Ja peale seda kui ta nagu korraks turbo tagant ?ra viskab, pole ka korralikku minekut v?iksel kiirusel.
Kui aga s?ita nt 80-85-ga siis tagant ?ra ei l?he. Kui n??d linnas s?ita, on mootor suht ergas.
Ise kaldun arvama selle mehaanilise vea poole. Ei oska ei kippu ega k?ppu teha :S
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Pistsin testri taha ja idle peal oli pinge 1.88V.Teema teises foorumis: Vs: Audi A6 s?idab ainult 60 km h
K?igepealt otsi ?les MAP(manifold absolute pressure) sensor(peaks olema mootori taga seina k?ljes,toruga sisselaske kollektori k?lge ?hendatud),sellel on kolm juhet.Valge rohelise triibuga juhtme k?lge ?henda Voltmeeter,pinge peaks olema idle peal 1,5-1,6V,rahulikult p??rdeid t?stes kohapeal peaks pinge t?usma umbes 3,3Vni.N??d sellelt samalt juhtmelt veel ?ks pikem juhe salongi ja Voltmeeter otsa,m??dad massi suhtes.Proovid koormusega ja ilma,kiirendamise ajal peaks olema umbes 4,3-4,5V.Kui see pinge j??b k?ruga s?ites alla 4V on kas MAP l?bi v?i ei sulgu turbo wastegate klapp t?ielikult.Kui see pinge t?useb 5Vni siis on MAP vigane.Vaata wastegate klapp j?u meetodil ?le,et kas liigub vabalt piirajast piirajani,membraan kontrolli ka ?ra,toru k?lge ja imed suuga vaakumisse,keel toru otsa peale.Kui 15 sekundit imetud vaakumit peab on korras.Ma ei tea kui h?sti sa oma autot tunned aga igaksjuhuks ?tlen,?ra wastegate klappi ja egr klappi segi aja(suht sarnased).Turbo klapp on ikka turbo k?ljes ja egr kuskil sisselaske kollektori k?ljes.Tee need m??tmised ja kontrollid ?ra,siis lahkame su Fordi muret edasi.
Kui kohapeal tuure t?stsin t?usis pinge 2.24V juurde, kui piiraja ligidal (5000) siis oli ~3V
Andsin minna, pinge t?usis 4.2-4.5V peale. Siis olin kiirusel 80 ja kui uuesti vajutasin 3.2V. Siit v?ib j?reldada, et wastgate klapp ei sulgu?
Samas alguses on ju sulgunud, enne selle kiiruseni j?udmist...

L?dvikus m?red puuduvad.
[Muudetud: 13-10-2008 Krisss]
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Niisis, annab seda viga nn ise koduses garaa?is parandada?
tore oleks kui keegi oskaks seletada kus see klapp asub?

Teises foorumis r??giti, et aitas rooste lahtisti vms ja kullinokad.
Lihtsam on muidugi minna teenendusse ja lasta neil korda teha/uus panna, kuid ropp raha :/
tore oleks kui keegi oskaks seletada kus see klapp asub?

Teises foorumis r??giti, et aitas rooste lahtisti vms ja kullinokad.
Lihtsam on muidugi minna teenendusse ja lasta neil korda teha/uus panna, kuid ropp raha :/
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
k?ik jutt ?ige mida eelpool mainiti aga vale on see membraani katki olemise jutt ilmselt. Se ei pruugi katki olla vaid see hoob mis k?ib sealt v?lja turbo k?lge v?ib sealt membraani korpusesse kinni j??da ja see tahab liigutamist, pesemist, lodistamist mis iganes ja ?kki saab ka korda, vahel juhtub nii, et saab. auto ju tegelikult s?idab ja toimib mingi ajani, kui oleks katki membraan siis ei oleks asi ju nii.
Niisis kallid kaasmaalased. Teie jutt oli t?si, see hoob oli kinni. Keerme?liga ja kullinokkadega sain selle lahti. Vahetasin ka survevoolikud ?ra (vaakumvoolikud), kuid asi muutusteta.
Minek nii 90-100-ni p?ris ilus, siis k?ib v?iksemat sorti n?ks ja minek l?nnu. J??n seisma, tuuritan, turbo on taga(viliseb). Kohapealt ?ra minnes on ka taga, kuid minek pole siiski nii hea nagu alguses. J?tta korraks mootor seisma, minek uuesti super.
Minek nii 90-100-ni p?ris ilus, siis k?ib v?iksemat sorti n?ks ja minek l?nnu. J??n seisma, tuuritan, turbo on taga(viliseb). Kohapealt ?ra minnes on ka taga, kuid minek pole siiski nii hea nagu alguses. J?tta korraks mootor seisma, minek uuesti super.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Okei, panen k?rva taha. Siiamaani olen paar korda k?inud V?rus Vesiv?ravas. Ei ?tleks, et just meeldivad t??lised oleks. N?rvilised ja kuidagi ?lbev?itu tunduvad. ?tlesin, et tahaks ?ldist diagnosti teha, et n?eks ?ra mis autol vead on. Kutt asjatas p?randal oma arvutiga, n?itas et see andur ja see andur mine vaheta ?ra. Viimane kord lasin turvapadja tule ?ra kustutada armatuurist, saadeti mind ?ldse minema sealt. P?rast k?siti 450.- Ainuke pluss mis selle juures oli, oli see et kohvikus teenendas 15cm seelikuga n?kk ;D
Aga aitab OT-st.
Oskad sa ?elda palju seal umbes see diagnostika maksab?
Aga aitab OT-st.
Oskad sa ?elda palju seal umbes see diagnostika maksab?
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
- Telefon: +3725046527
- Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
- Asukoht: Haapsalu
66kw mootoril ei ole turbo sees labasid, st ei ole muutuva geomeetriaga. Muidu jah s??te katkestusega tuleb turbo tagasi. (ise sama veaga h?das)
Veaks on ilmselt overboost, seet?ttu l?heb aju safe`i. See v?ib tekkida wg klapi kinni j??misest v?i selle lekkimisest, sh ka voolikute leke v?i voolikute valesti ?hendamine. Nii olen mina asjast aru saanud.
[Muudetud: 17-10-2008 Sommu]
Veaks on ilmselt overboost, seet?ttu l?heb aju safe`i. See v?ib tekkida wg klapi kinni j??misest v?i selle lekkimisest, sh ka voolikute leke v?i voolikute valesti ?hendamine. Nii olen mina asjast aru saanud.
[Muudetud: 17-10-2008 Sommu]