J?ud kaob peale 80 km/h ?ra[passat 1.9tdi automaat 1999.a.]

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Kuidas see wg klapp saab lekkida?
Voolikud ei saa lekkida, kuna vahetasin tutikate vastu v?lja. V?imalus j??b valesti ?hendamine.

Endal oli nii...
See on see andur vms

Pilt
Teab keegi kas on ?hendus ?ige?
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

66kw. TDI-l polnud ?kski t?ht mootori kattel ega taga luugil punane.Muutuva geomeetriaga turbo labadega(81kw)on t?histuses juba I punane.Nii et mootorist pilt ja kw ei l?he kokku,kui just lihtsalt katet pole vahetatud.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Unustasin lisada, et pilt pole tehtud minu autost, vaid v?etud auto24.ee-st.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jube t?pselt said n?idiseks sama v?rvi auto.

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

Algselt postitas: Krisss
Kuidas see wg klapp saab lekkida?
Voolikud ei saa lekkida, kuna vahetasin tutikate vastu v?lja. V?imalus j??b valesti ?hendamine.

Endal oli nii...
See on see andur vms

Pilt
Teab keegi kas on ?hendus ?ige?
See mida sa m?tled on N75 klapp, see juhibki wg klappi, mis omakorda reguleerib mootorisse minevat r?hku. Ise alustasin just selle N75 klapi vahetusest, tunduvalt paremaks l?ks ,aga korda ei saanud.
Selle wg klapi sees on mingi membraan ,mis pidi ?ra murenema ja siis ei hoia enam vaakum wg klappi ?iges asendis. Pole seda membraani oma silmaga n?inud ega lammutanud, mehed foorumites r??givad.
(kas sa seda imemis varianti proovisid)


EDIT:Ajasin EGR ja N75 segamini

[Muudetud: 17-10-2008 Sommu]

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Ei proovinud...
Kust ja mida imeda?
Teistes foorumites r??giti, et sinna pime ette panna ja pidi asi korda minema.
Tsiteerin: "EGR klapp (Exhaust Gas Recirculation Valve) suunab osa v?ljundgaasidest (heitgaasid siis) tagasi mootorisse. EGR klapp on osa heitgaaside saaste v?hendamise mehhanismist. "

"Exhaust Gas Recirculation. EGR has been in use for several decades, in cars as well as heavy-duty vehicles. EGR takes a portion of the exhaust gases, cools it and feeds it back into the combustion chamber toserve as a filuent to lower the oxygen concentration and also to increase the heat capacity of the air/fuel charge.

The cooled gas minimizes combustion temperatures, and the reduced oxygen denisty slows combustion, therey reducing NOx emissions. Typical EGR NOx reductions are about 50% percent.

However, PM emissions may increase and fuel economy may decrease as a result. Finding and maintaining the proper balance of EGR and temperature is key."
Selle taha ei tohiks vist see viga pidama j??da v?i mis?
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

sry, minu viga, jutt siiski klapist nimega N75

Tsitaat:
"Vaata wastegate klapp j?u meetodil ?le,et kas liigub vabalt piirajast piirajani,membraan kontrolli ka ?ra,toru k?lge ja imed suuga vaakumisse,keel toru otsa peale.Kui 15 sekundit imetud vaakumit peab on korras."



[Muudetud: 17-10-2008 Sommu]

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Wg klapp liigub piirajast piirajani, membraani kontrollin homme. Nagu ma aru saan, kui v?tta ?ra see voolik, mis l?ks turbo juurde, siis ei tohiks andur seda ?lesurvet t?hendada?
Samas sai seda wg klapi hooba reguleerida. ?kki on eelnevalt paigast ?ra timmitud?
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

Selle vooliku kaudu juhitakse wg klappi, lahtiv?tmisel ei pruugi turbo mootorisse ?ldse r?hku l??a. R?hu andur ,mis ajule infi annab on kuskil mujal, milline ma ei tea.

Mul on masinal t?pselt samad s?mptomid ,mis sinu omal, mul pole keegi seda wg klapi hooba kruttinud. Ei soovita niisama kruttima kah hakata ,kui sul r?hu n?idikut k?ep?rast pole. P?rast ei tea kus see ?ige asend on.

Tegelt sellest peakski alustama, ?ra kontrollima r?hu ,mida turbo l??b ja mis r?hu juures aju safe l?heb.

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

K?isin just proovisin enda masinal seda imemis v?rki. Asi toimib ja hoiab ilusti vaakumit. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] jama variant, enam ei oska kuskilt viga otsida.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

No siiski ei tohiks safe-sse minna vaid peaks r?hu v?lja laskma. T?nu Wg-le
K?ige loogiliseim variant on r?huandur rikkis. Kui see pole just see MAP andur. Selle vahetasin tutika vastu v?lja.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Pilt

K?isin paari venna juures ning sain targemaks, et mul see klapp kinni roostetanud. Soovitas uue soetada v?i lammarist otsida.
Endal viskas aga siis kopa ette ja v?tsin rooste lahtisti ning lasin seda julmalt sisse ning sain asja liikuma. Kui mootori k?ima panen, on sellel klapil vool taga ning ta avab "Siit l?ks voolik wastgate klappi" ja "siit aga kummil?dvikusse"
Ise seisan dilemma ees et kuhu miski voolik minema peaks?
Kui tekib ?ler?hk, kas siis katkestab vooluringi ning klapp peaks turbo juurest laskma wastgate klappi r?hu?
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

anti99
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Jaan 2009, 19:08
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas anti99 »

Sama jama mis eelnevatel, autoks G4 2000a. 1,9tdi 81 kw
Linnas kiirendus igati normaalne. Kuni sajani s?ites kurvilisel teel ja k?ikudega rapsides k?ik ilus. Maanteel 100-110 km/h l?heb 5-10 minutiga safe mode. Kui vaja m??das?itu teha 90 pealt kiirelt sidur alla s??dev?lja-sisse ja sidur ?les. Kiirendus hea kuni 120 km/h siis kui parajasr teise auto k?rval siis hing kinni.
Geomeetria labad liiguvad, kuigi raskelt.
Puhastasin ?hulugeja anduri ?ra ja avastasin, et sealt puudub millegi p?rast temperatuuri andur(takisti sarnane asi).
Ostsin t?na Forsist 750.-eekuga uue. Vahetasin ?ra.
Tulemus ei r??mustanud mind ja ei oska seda ka kuidagi seletada.
Nimelt liigub auto edasi n??d koguaeg uimaselt kuigi tundub, et safe mode enam ei l?he. Liikumine parem kui ennem safe modes aga kindlasti mitte nii h?sti kui varem linnas.
V?iks pakkuda, et n??d ei v?ta ?ldse millegi p?rast turbot taha.
Huvitav kas sain vigase anduri v?i ?
Peab vist karlasse testi minema

anti99
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Jaan 2009, 19:08
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas anti99 »

vaata ka eelmist postitust

K?isin Forsis testis. Nende m??dud ?hulugeja oli praak. Minu vana paraku t?iesti korras.
Vahetasid ?hulugeja ringi ja tegid ka testi ?ra. Tulemuseks said, et turbo ?ler?hk ja pakkusid turbo geomeertilisi labasid veaks.
Need k?ega liigutades siiski ju liiguvad kuigi raskelt.
Kui test ?htegi el. klappide viga ei n?idanud, kas siis enam mujal viga olla ei saagi kui nendes labades?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Geomeetria labade hoob v?ib liikuda kui seda k?ega liigutada, aga kas sinna s?idu ajal piisav vaakum peale tuleb, et seda geomeetriat liigutada jaksaks, vat see k?simus. Kuidagi saab l?bi VAG-Comi teha actuator testi turbole, ehk siis kohapeal seisva autoga saab sundida k?ik klapid oma t??d tegema ja siis on n?ha kui palju see geomeetria hoob liikuma saab.
V?imalike p?hjuseid on muidugi veel mitmeid: manalateel geomeetria actuator (see junn mis seal turbo k?ljes vaakumiga neid labasid liigutab), lekkiv vaakum, takerduvad labad sa vist v?listasid kuna need liiguvad, jne jne. Kui inglise keelt ei karda siis tutvu alloleve lingiga, sealt pikalt ?ra seletatud veaotsing j?u kadumisel:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179589" onclick="window.open(this.href);return false;

ja veel ?ks:

http://forums.tdiclub.com/showthread.ph" onclick="window.open(this.href);return false; ... =overboost

Kui viga teada teavita meidki, endal mul ka 81KW kuidagi uimane suurematel p??retel kui 3000rpm, aga pole veel viitsind viga otsima hakata kuna k?in harva ?le 3000rpm:)

Vasta

Mine “Diislid”