Passat ei taha k?ivituda
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat ei taha k?ivituda
K?simus siis selline, et ostsin Passati pool aastat tagasi ja k?ik oli korras. M?ned kuud hiljem ei tahtnud enam iga k?ivitamisega t??le minna. Kui j?rjest starterit anda siis umbes 20 sekundiga l?heb t??le ja l??b sumbutist musta suitsupilve v?lja. Viimsasel ajal on see k?ivitamise periood isegi pikemaks l?inud. See k?ivitamise probleem ikkagi paar korda n?dalas, mitte iga k?ivitus. Tuttav mehaanik soovitas bensiini lisandit panna paaki aga ikka sama jama. Tegu siis VW Passat 1.8T ja aasta 1998.
kui tagant musta viskab, siis saab ?kki liiga palju k?tet peale k?ivitusel. ja siis tatistab nii t?is, et on raske k?ivitada. seda v?ib p?hjustada temperatuuri andur mis ajule infot annab, kui soe mootor on. aga p?hjuseid v?ib vee lolla, aga v?hemalt on alustada millestki
see on sul vist juba 4 klemmiga andur? et nii kelladele infot andev kui ajule infot andev on ?hes t?kis, v?i mis? selle takistus tasuks k?lma mootori korral ?le m??ta.
vaata k??nlad ka ?le.

see on sul vist juba 4 klemmiga andur? et nii kelladele infot andev kui ajule infot andev on ?hes t?kis, v?i mis? selle takistus tasuks k?lma mootori korral ?le m??ta.
vaata k??nlad ka ?le.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
See on rohkem diisli teema - antud juhul 1,8 ja turbo on bensukas. Aga k?tus v?ib ka bensukal tagasi vajuda - hea oleks kui saad kapoti all k?tusetrassile manomeetri k?lge ?hendada, siis on asi selge.Algselt postitas: nephex
jh v?ib ka see olla, tavaliselt on ka need tagasivoolu klapid mis k?tusefiltri peal on, mustad plastjunnid,need lasevad ?hku l?bi, aga siis on n?ha kohe, et mullid on sees. see pumba klapi variant v?ib ka olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
ohjumal
my bad
too klapp on jah pumba enda sees bensukal.
aga ei tea kas manomeetriga saab ikka asja selgeks? aga tglt bensukal peab v?ike r?hk auto v?ljasuretamisel ikka trassi j??ma vist? siis saab k?ll manoga teada, et kas se r?hk j??b p?sima v?i vajub ?ra nulli. aga muidu s??te sisse keeramisel peaks enamus autodel pump l??ma kohe hakkama.
[Muudetud: 30-10-2008 nephex]


too klapp on jah pumba enda sees bensukal.
aga ei tea kas manomeetriga saab ikka asja selgeks? aga tglt bensukal peab v?ike r?hk auto v?ljasuretamisel ikka trassi j??ma vist? siis saab k?ll manoga teada, et kas se r?hk j??b p?sima v?i vajub ?ra nulli. aga muidu s??te sisse keeramisel peaks enamus autodel pump l??ma kohe hakkama.
[Muudetud: 30-10-2008 nephex]
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
tundub sobilik teema...
auto siis bora 1,8 T -2003a
läksin paar päeva tagasi hommikul käivitama kraade näitas -22 , läks ilusti käima , 10 sekki läks mööda lõi armatuuri texti , et "kühlmittel prüfen" tõlkisin ära ja nõudis , et ma kontrolliks jahutusvedelikku , vedelik oli normis , teistkordsel käivitamisel , armatuuri enam midagi kahtlast särama ei löönud , siis eile hommikul oli umbes -30 öösel , läksin käivitama , kööks , käiasin aku tühjaks , siis tõmbasime käima , töötas ilusti aga ikka tuli see kühlmitteli text ette , suretasin välja , proovisin uuesti , kõik toimis ja nüüd täna hakkasin töölt ära sõitma (tööle sõitsin 64km ja 7h auto seisis) , käivitasin ja tagant lõi korraliku musta tahma välja aga siis hakkas ilusti valget tulema , ei tea mis asi nüüd läbi on või hakkab läbi minema , kellegil sama jama olnud võiks kommenteerida ..tänud.
uus antifriis sai nädal aega tagasi sisse pandud ....
auto siis bora 1,8 T -2003a
läksin paar päeva tagasi hommikul käivitama kraade näitas -22 , läks ilusti käima , 10 sekki läks mööda lõi armatuuri texti , et "kühlmittel prüfen" tõlkisin ära ja nõudis , et ma kontrolliks jahutusvedelikku , vedelik oli normis , teistkordsel käivitamisel , armatuuri enam midagi kahtlast särama ei löönud , siis eile hommikul oli umbes -30 öösel , läksin käivitama , kööks , käiasin aku tühjaks , siis tõmbasime käima , töötas ilusti aga ikka tuli see kühlmitteli text ette , suretasin välja , proovisin uuesti , kõik toimis ja nüüd täna hakkasin töölt ära sõitma (tööle sõitsin 64km ja 7h auto seisis) , käivitasin ja tagant lõi korraliku musta tahma välja aga siis hakkas ilusti valget tulema , ei tea mis asi nüüd läbi on või hakkab läbi minema , kellegil sama jama olnud võiks kommenteerida ..tänud.
uus antifriis sai nädal aega tagasi sisse pandud ....
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Tuttava Touranil oli samasugune probleem et näitas et vaja jahutusvedelikku kontrollida. Aitas kruvikaga taseme anduri klemmide pealt sodi maha rookimine (need klemmid mis paagi sees) võid vaadata ka pistiku üle.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
andur
Jaman siin samataolise kotermanniga. Sõidu peal salongi seier kisub mingi 120C ( siis salongi kella andurist) ja käseb vedelikku kontrollida. Tegelikult paak normis. Panin siis sõidu ajal arvuti järgi. Temp. tõuseb tegelikult vaevalt 75C ( mootori aju andurist). See 4 pin andur kannikas arvatavasti. Samas augus on arvatavasti ka termostaat (avanema peaks 87C pealt), et vedelikud soojaks ei lähe.Stollu kirjutas:tundub sobilik teema...
auto siis bora 1,8 T -2003a
läksin paar päeva tagasi hommikul käivitama kraade näitas -22 , läks ilusti käima , 10 sekki läks mööda lõi armatuuri texti , et "kühlmittel prüfen" tõlkisin ära ja nõudis , et ma kontrolliks jahutusvedelikku , vedelik oli normis , teistkordsel käivitamisel , armatuuri enam midagi kahtlast särama ei löönud , siis eile hommikul oli umbes -30 öösel , läksin käivitama , kööks , käiasin aku tühjaks , siis tõmbasime käima , töötas ilusti aga ikka tuli see kühlmitteli text ette , suretasin välja , proovisin uuesti , kõik toimis ja nüüd täna hakkasin töölt ära sõitma (tööle sõitsin 64km ja 7h auto seisis) , käivitasin ja tagant lõi korraliku musta tahma välja aga siis hakkas ilusti valget tulema , ei tea mis asi nüüd läbi on või hakkab läbi minema , kellegil sama jama olnud võiks kommenteerida ..tänud.
uus antifriis sai nädal aega tagasi sisse pandud ....
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi