VW Transporter T3 1.6D - mootori vahetus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1222
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Maahärra »

Kui v?ga h?sti l?heb siis 9000.- EEKi , keskmine hinnaklass on 12000.- Otsisin ise mootorit ja sellest tean. Mootorite seisukord seinast - seina.
K?igukasti kohta t?pselt ei tea aga t?en?oliselt jah - tuleb vahetada.

K?si Varuosade sektsioonist ja katsu leida selle kasutaja (Tom555) teema.Teema siin.

[Muudetud: 18-10-2008 Maah?rra]
Olen jälle VW Passati 1.9TD 55KW omanik.

Ottomar
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 04 Veebr 2008, 23:34
Asukoht: Järvamaa

Lugemata postitus Postitas Ottomar »

Vahetada v?id k?ll. 1,6-e ja 1,9 erinevus on plokikaanes v?ntv?llis kolbides. Siduri kinnitus v-v?lli otsa on k?igil standartne.Sidurid on erinevad.Plokk v?ljast 99%sama. Omal sama m?te, siis oleks hea ka 5-ne kast alla panna. 4-ne kipub liiga p??rdesse minema.J?udu ehitamiseks!

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Ma t?pselt n??d ei tea seda vahet aga arvesta sellega kui k?llili see diisel mootor sul seal originaalis on. Karter on teistsugune ja arvatavasti ka ?liv?tt ja kogu summutijooks.

1,9 td passatilt
Pilt

1,6d t3-lt
Pilt


t?psemalt leiad veel jooniseid siit: http://www.vagcat.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui sa ei ole veel seal k?inud, siis registreeri end, ilma kasutajata ei saa jooniseid vaadata:P

Aga edu, pane see disla t3 ikka auto moodi liikuma;D


[Muudetud: 19-10-2008 boxedaja]

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

K?ige lihtsam oleks sinan panna korrali 55kw td. Pole coolereid ja erilist elektroonikat. Samas ma arvan, et karterid ja ?liv?tturid on vahetatavad. Plokk ju sama.

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

Tuttav m??s bussi pealt p?rit 1.9 diiselmootorit. PS ja r??gib.

abt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Okt 2008, 10:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas abt »

Omades selle aparaadiga pikemat kogemust, soovitan panna sinna T3-e turbomootor. Omal 2.4 T4, kui ka 1,6td T3, m?lemad mootorid uue sisuga, aga mulle meeldib 1,6td d?naamika igatahes enam. Veetud on pikka maad slepis Boxerit, j?ust puudu pole, pikki otsi s?idan 100/110-ga, proovitud kiirus 140. Turbo teeb igatahes selle mootori v?ga tegijaks. Arvatavasti on ka k.kast Sinu aparaadil aeglasema reduktoriga.

abt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Okt 2008, 10:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas abt »

Muudaks miskit????? ;D Kus ja mida muuta peale ?lekannete, mis asuvad k.kastis?
Kastid on samad nii bensiini, kui diiselmootoril, sidurikoja vahetus k?igest. Vaid taldriku suurus varieerub olenevalt mudelist olenemata k?tusest.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Nii vanale autole oleks k?ige m?tekam aretada peale lihtne 1,9d mot. KK. ?lekanded siiski paika pandud mitte selle j?rgi kas on bensukas v?i diisel vaid konkreetse mootori P??RDEMOMENDI j?rgi.

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas grahv »

Taahaks oma 83' aasta Transporter T3 1.6D 37kW mootori v?lja vahetada millegi etema vastu.
Veits lugemist:
(PS. kui on enne olnud, siis vabandused - sattusin juhuslikult siia teemasse ja foorumisse ?ldse)

AAZ fitting guide (?ldse v?ga hea leht T3 kohta):
http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpec" onclick="window.open(this.href);return false; ... o/menu.htm

1.9l TDI engine in a VW T3:
http://www.cs.yale.edu/homes/jag/vw/eng" onclick="window.open(this.href);return false; ... iswap.html

?lekannetest, vahejahutiga TD jms:
http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLISH/home.html" onclick="window.open(this.href);return false;

veel 19td tuunimist:
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579" onclick="window.open(this.href);return false;



grahv (ätt) 1.9td g3 variant family

coupe924
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas coupe924 »

Ise n?ustun nendega kes 1,6TD paeal panustaks.
Viimati muutis coupe924, 29 Jaan 2012, 13:37, muudetud 1 kord kokku.

coupe924
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas coupe924 »

lisapumpa juhid nii nagu ise tahad... kas siis s??tevooliga v?i paned lausa mingid aeg releed ja temp anduri pealt... nii nagu v?imalused ja teadmised lubavad:)

serbin
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 17 Nov 2003, 18:01
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas serbin »

Originally posted by ragulka
Vaatasin neid asju ja tundub, et 1.9TD peale ?mberehitus oleks ilmselt k?vasti keerulisem, kui 1.6TD paigutus... Neilt linkidelt, mis siin toodud, tuleb v?lja, et see 1.9TD AAZ mootor on elektroonilise pritsungiga - v?hemalt nii ma aru sain. Ja siis oleks vaja lisaks mootorile veel niipalju asju ?mber vahetada et kole kohe...

?hes?naga... hetkel seis selline, et transporteril juhtus midagi, ilmselt plokikaane ja/v?i plokikaane tihendiga. Hetkel oleks m?te hoopiski teha see korda, otsida turbo ja leiutada see turbo kuidagi sellele mootorile k?lge.

V?ibolla see k?simus on n??d v?ga loll, aga olen aru saanud, et silindrite puurimisega saab ju ka mootori t??mahtu suurendada. N?iteks siin eelpoolgi oli mainitud, et 1.6-st tehti 1.7... ?hes?naga m?te selline, et ?kki saaks isegi mingi 1.8 v?i 1.9-ni ?ra puurida? V?i oleks see v?imatu v?i rahaliselt ebaotstarbekas?

Ja siis... et seda p??rete arvu suurel kiirusel v?hendada... mida teha? 5-k?iguline kast ja misasja... reduktori vahetus?
1Z mootor on elktroonilise pumbaga
AAZ on v?ga elementaarse elktroonikaga varustatud:P

serbin
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 17 Nov 2003, 18:01
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas serbin »

Olles omanud 1,6d 1,6td 1,9td 1,9tdi , hindan mina k?ige rohkem 1,6td mootorit.
Selle kasuks r??givad ??rmiselt elementaarne ehitus ja ?lim ?konoomsus v?rreldes teistega(k?tuse kulu praktiliselt sama, mis 1,6d aga v?imsus ja v??ne hoopis teist masti)
1,9 td ei hinda tema suure k?tusekulu poolest ja v?ga laisa iseloomu p?rast..1,6td tunduvalt ergum.
1,9tdi liiga keeruline paigaldada, samas ?ks parimaid mootoreid...aga ei saa ?elda et ?konoomsemaid ja lihtsamaid.

Samas ei ole ma proovinud 1,6tdi-d, arvan, et see on parim kompromiss k?tusekulu v?imsuse ja lihtsuse poolest.
Samas sinu probleemi puhul intercooleriga mootoreid vist arvestada pole m?tet.;)

coupe924
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas coupe924 »

Kas lisapumba ka panid;)

snaiper111
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 01 Mär 2009, 18:57
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas snaiper111 »

tahaks t4 mootori vahetuse teha 2,8 bensin vastu mis mootor sobib t4 peale

[Muudetud: 6-3-2009 snaiper111]

Vasta

Mine “Diislid”