55 KW diisel j?tab t?hik?igul vahele ja suitseb.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
55 KW diisel j?tab t?hik?igul vahele ja suitseb.
Mure selline, et ?hel hetkel hakkas mootor (55KW TD) lambist raputama t?hik?igul. Kui mootor on soojaks saanud, siis l?kkan k?lmk?ivitusklapi sisse ja p??rded peaks nii umbes tuhande juures olema. Aga kui varasemalt k?is mootor k?ll vibratsiooniga nagu diisel ikka aga siiski v?ga ?htlaselt siis n??d ei ole k?ik enam nii ?htlane, mootor j?taks justkui m?ne koha peal natule vahele ja seda on autos selgelt tunda. L?ksin siis auto taha ja auto h??lest on kuulda kui tal need vahelej?tmise hetked on ja siis viskab summutist ?rnalt sinakat suitsu ka. On kellelgi aimu mis s?mptomid need olla v?ivad? Kas k?tusefilter v?ib sellist anomaaliat p?hjustada v?i ?hufilter? V?i peaks muretsema pumba ja pihustite p?rast? S?ites ei t?helda nagu midagi ebaharilikku ja kui tooreklapp v?lja on t?mmatud siis ka justkui mootor ei haki. Kas hammasrihm p?ris nii iseenesest ikka paigast ?ra ei l?he, et pritse vale v?iks olla vms?
[Muudetud: 12-7-2008 tobimarg]
[Muudetud: 12-7-2008 tobimarg]
Selline n?uanne. Rihma venides (nii ta paraku on) j??b s??de hiliseks. Kontrolli nuka pumba ja v?nda m?rke. Silmaga sa neid paika ei pane. ?rn sinakas suits viitabki sellele et hiline s??de. M?rkide kokku ajamine teine teema. Ja kui j?rsku (lambist) hakkas siis rihm ei ole s??di. Filtrite viga tuleb v?lja ikkagi koormuste juures.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
hammasrihm alles mingi 20k s?itnud, seda ei tahaks k?ll kahtlustada, olen selline ?konoomse s?idustiiliga inimene, seega mootor erilist vatti nagu saanud ka ei ole. Aga need m?rgid tuleks siis lasta ?le vaadata jah vist ja pihustid ka ?le kontrollida. Kui pihustid ei pea, siis kas nad v?ivad valel ajal hakata k?tust silindritesse ka laskma? Ja siis v?ib ehk selline anomaalia tekkida? Pihusteid pole muidu vast oma 100k km k?ll n?pitud kui mitte kauem..
milleks salatseda...miks mitte jagada teistele ka oma lahendust siuksete s?mptomitega liikurile?
foorum ongi minuarust asjade arutamise, selgeks tegemise, m?tete jagamise ning m?nede probleemide lahendamise koht.
ja muide enda sama mootoriga isendil olid samad s?mptomid ning abi oli pihustiotsade vahetusest.
foorum ongi minuarust asjade arutamise, selgeks tegemise, m?tete jagamise ning m?nede probleemide lahendamise koht.
ja muide enda sama mootoriga isendil olid samad s?mptomid ning abi oli pihustiotsade vahetusest.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
T?nis ei salatsenudki, see oli lihtsalt pikem jutt mida oli mugavam telefonis r??kida. Ehk siis kokkuv?tlikult- kahtlustada v?ib ikka seda TD mootori p?himuret ehk siis v?nda otsa, kiilu ja hammasratast. Eile veel ?htul paigutasin autot maja ees ?mber siis t?hik?ik turtsus ja suitses, t?na hommikul ei l?inud enam auto k?imagi:( ?i m??tis aku pinge ?ra ja ?tles, et oli nagu normis, aga starter oli vaid piiksu teind, loodan et see v?ga halb m?rk ei ole. T?na veetakse auto teenindusse, eks siis ole n?ha mis sealt koorub.
Sa Tants kahtlustad pihusteid, aga kas pihusti saab ?ra kooleda nii hetkeliselt, et k?ik on justkui OK ja siis ?hel hommikul hakkab niimoodi jukerdama?
Sa Tants kahtlustad pihusteid, aga kas pihusti saab ?ra kooleda nii hetkeliselt, et k?ik on justkui OK ja siis ?hel hommikul hakkab niimoodi jukerdama?
vabandan noomituse p?rast.Algselt postitas: tobimarg
T?nis ei salatsenudki, see oli lihtsalt pikem jutt mida oli mugavam telefonis r??kida. Ehk siis kokkuv?tlikult- kahtlustada v?ib ikka seda TD mootori p?himuret ehk siis v?nda otsa, kiilu ja hammasratast. Eile veel ?htul paigutasin autot maja ees ?mber siis t?hik?ik turtsus ja suitses, t?na hommikul ei l?inud enam auto k?imagi:( ?i m??tis aku pinge ?ra ja ?tles, et oli nagu normis, aga starter oli vaid piiksu teind, loodan et see v?ga halb m?rk ei ole. T?na veetakse auto teenindusse, eks siis ole n?ha mis sealt koorub.
Sa Tants kahtlustad pihusteid, aga kas pihusti saab ?ra kooleda nii hetkeliselt, et k?ik on justkui OK ja siis ?hel hommikul hakkab niimoodi jukerdama?
aga pihustite suhtes nii et kui j?rsult nad ?ra kooleda v?ivad ma ei oska kuid endal hakkas see jama vaikselt pihta, seda halva k?tte p?rast.
aga kui sul kiskus asi juba nii hulluks siis v?ib probleem t?esti jah olla selle v?ntv?lli otsas olevast k?bist, ka endal see mure l?bi elatud ning hakkas samuti t?hik?igul k?hima ning k?ivitamine l?ks probleemseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Eile saadi siis pill j?lle k?ima. V?nda kiil ja hammasrihma hammikas olid tip-top olnud, nii et ?nneks seal siiski vist viga ei olnud. K?tusefilter oli muidugi jummala umbes olnud, eks sellest oleks pidanud alustama. Ei saanudki remondimehe jutust p?ris t?pselt aru, aga jutt k?is nagu mingist nuka valest asendist ja t?na s?tivadki s??det paika. V?imalik, et see suits oligi umbes k?tusefiltrist, aga tekib k?simus, et kuda see nuka asend ikkagi valeks saab, kas siis eelmise hammasrihmavahetusega vms, aga samas siiani t??tas korralikult. Eks siis ole n?ha kas k?ib kenasti ja puhtalt kui auto k?tte saan ja kui ei k?i siis l?heb spets diislimeeste jutule ikka.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
L?pptulemus oli siis see, et hammasrihm oli ?he hamba v?rra valeks h?panud. Ja seda seet?ttu, et nukkv?lli juures oli midagi kas katki l?inud v?i oma kohalt lahkunud, aga igatahes seal see kala oli olnud. Ja osalt ka siis v?ibolla umbes k?tusefiltri s??. Aga n??d on j?lle j?rgmine AGA, mehhaanik pani rihma peale tagasi, aga vist j?lle hamba teisele poole valesti, sest autol on minek justkui parem, ei suitse ka (kiirendades v?ikse londi musta ikka kohati l??b, aga see on v?ibolla summutisse settinud tahm), aga auto on palju l?rmakamaks muutunud. K?ib k?ll ?htlasest, kuid on tunda, et mootorim?ra on justkui teravam v?i j?ulisem kui varem. Kas siisnkohal aita pumba seadistamine? T?hik?ik on ka natuke madalam kui enne (u. 930rpm) ja eks see loob ka v?ike vibra illusiooni.
klappidele ?nneks liiga ei j?udnud teha kuid ega palju puudu ei j??nud...?ige ja probleemne koht leitakse ikka viimaste seast v?lja.Algselt postitas: tobimarg
No siis on t?pselt samad s?mptomid mis sul: t?hik?ik k?hib ja suitseb ning k?ivitamine on probleemne. Mis hetkel sa enda k?bi probleemile j?lile said, kas lendas juba laiali v?i?
ise ka sama asja l?bi eland.
minu lahendusest natuke pikemalt siin kirjas:
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid268799
minu lahendusest natuke pikemalt siin kirjas:
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid268799
ja siin:
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid311094
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid311094
Ei hakka uut teemat tegema, kirjutan oma mure siia ?ra.Probleem j?rgmine.Mul 1,9 55kw GTD Golf 3.Maanteel k?tuse kulu kusagil sinna 4,6-5,2 kanti ja kekmine 6,1-6,2 kanti. Linnas 6.6-6,8.Hakkasin kasutama natuke kallimat k?tet ja keskmine kukkus 5,6 kanti. Peale umbes 1000 kilomeetri l?bimist selle kallima k?ttega t?heldan, et linna s?idul on kytuse kulu t?usnud sinna 7,6-8 kanti. aga maanteel liikumise kulu on enam v?hem sama... ise kahtlustan turbo jama aga ehk targemad oskavad midagi kindlamatpakkuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
1000 km jooksul mina k?ll oletada ei julgeks, et mul linnakulu t?usnud on. Isegi kui sa p?evast p?eva sama marsruuti s?idad, siis liiklus ei pruugi ikka ju sama tihedusega olla iga p?ev. Ja ka ilmad on k?lmemaks l?inud, mis m?jutab k?tusekulu. Ja minul suurenes k?tusekulu sujuvalt peale ?livahetust, ehk siis vahetult peale ?livahetust paar tuhat kilti oli kulu k?ige v?iksem. Ka rehvid m?jutavad k?tusekulu.
Turbo oluliselt k?tusekulu k?ll ei m?juta, kui ta just p?ris surnud ei ole ja seet?ttu autot rohkem piitsutama pead kuna mootori j?udlus on v?henenud. Kui maanteekulu samaks on j??nud ja ka auto k?itumises muus osas anomaaliaid ei esine, siis t?en?oliselt ei ole probleemi.
Turbo oluliselt k?tusekulu k?ll ei m?juta, kui ta just p?ris surnud ei ole ja seet?ttu autot rohkem piitsutama pead kuna mootori j?udlus on v?henenud. Kui maanteekulu samaks on j??nud ja ka auto k?itumises muus osas anomaaliaid ei esine, siis t?en?oliselt ei ole probleemi.