sygisel avastasin et juhiistme soendus ei t??ta. t?na t??l kakkusin sealt need juhtmeid ja m??tsin kas voolu tuleb. targemaks midagi ei saanud, kuid jama t?mbasin endale kaela
Nimelt n??d auto k?ima panemisel airbagi tuli korra kuistub kuid syttib siis taas ja ekraanile tuleb mingi teade airbag ferht (v?i miskit sellist) Et kas keerasin miskit k?vasti n?ssu v?i milles teema v?ib olla? millised on yldse need istmesoenduse juhtmed ja millised airbagi omad. seal on yks suur pistik ja yks v?ike. ning p?ris istme all keskel on veel yks pisike pistik.
airbagi pistikud on ?ldjuhul kollased, tavaliselt 3 juhtmega (pruun, valge, roheline ja ?ks l?heb ?le siniseks vist). kui m??tsid soojendust, kas v?tsid nendest kollastest pistikutest midagi lahti ka? et soojendus ei t??ta, v?ib olla vabalt ka elemendi viga, mis siis asub istme sees.
pistikust yhendasin omavahel lahti kuid klemme pistikutest lahti ei v?tnud. m??tsin lihtsalt sellise kruvikeerajaga millel on pirn sees ja otsast tuleb juhe koos krokodilliga. ?ks v?iksem pistil oli vist jah kolme juhtmega. suures pistikus oli vist kaks punast ja kaks musta(valge triibuga) juhet. kuidas on k?ige lihtsam sellele istmesoenduse elemendile ligi p??seda Kas polster maha vaja kakkuda.
ja kas selle airbagiga on nii et isegi kui vooluring taastada siis veateade j??b aiiu ikka. enne pistikute n?ppimist ma akutklemme maha ei v?tnud
Airbagi pistikut v?iv k?ll lahti v?tta, kuid seda tuleb teha aku juhe maas asendis. Vastasel juhul tekib airbagi ajju viga vigasest l?list ja nii s?ttibki armatuuris airbagi tuli.
N??d pole sul enam teha midagi muud kui liikuda m?ne kaablit ja softi omava isiku poole kes selle vea sealt ajust kustutaks.
Sul ei ole ka asukohta m??ratud aga kui J?geva v?i Tartu kandist siis v?ib minult ka abi saadas selles asjas.
Airbagi pistikud on jah kollased jne nagu juba teises postis kirjeldati. Suurem on jah soojenduse osa ja soojenduse skeemi saab ka minult kui peaks tarvis minema
Asun Tallinnas istmesoenduse skeemi asjus saatsin ps.
Kas keegi tallinlane, kellel on vastav soft ja kaabel, oleks, paari ?lle eest, n?us mu auto ajust selle veateate ?ra k?rvaldama.
Ja kuna ma sealt istmesoenduse pistikust mingit voolu k?tte ei saanud siis ?kki keegi targem teab kuidas istmesoenduse lylitile ligip??seda, kas peab kogu armatuuri maha kakkuma v?i saab selle sealt ka lihtsamini k?tte
ei tea kuidas volkari pistik v?lja n?eb aga bemaril on selline suur ristk?liku kujuline ja punane lukusi on k?rval. see vist istmeandur, mis saab aru kui inimene istub istmel. ja katkusid vist selle lahti kui s??de sees oli, kui s??de v?ljas ja CAN-VAN v?rgud enam ei suhtle siis v?ib neid lahti teha, ma ei tea kas sellest piisab kui aku juhe mingi aeg maas on, kui ei siis tuleb arvutiga viga ?ra kustutada.
airbagi pistikute lahti ?hendusel tuleb jah t?en?oliselt viga sisse, kuigi seda viga ei tohiks tulla kui s??det sisse ei keera, aga kuna sina m??tsid istmesoojenduse voolu, keerasid ilmselt s??te sisse. v?in vaadata, mis viga seal sees on ja vajadusel ?ra kustutada. kui sul l?litist voolu ei tulnud, ei ole ilmselt elemendi viga. l?liti peaks armaturist t?mmates v?lja tulema, seal on kahes vastasservas nagad, mis siis hoiavad teda kinni.
PS kas kaitsmed vaatasid ?le enne m??tmist.
huvi korral v?in seletada ka istmesoojenduse elemendile ligi p??semist.
leidsin ainult 1 kaitmse. ja see tundus terve olevat. ning k?rvalistuja istmesoendus t??tab, homme proovin selle lyliti k?tte saada. Aga r??gi kuidas sellele elemendile ligi p??seda.
k?ige lihtsam, v?tad istme v?lja autost, pistikud lahti, ka airbag. eemaldad k?lje plastikud, seal vist alumine pool on t??bliga, kui selle v?lja saad tuleb see plastik k?ljest. padja tagumisest osast hakkad arutama, seljatugi vist k?is lihtsamalt, t?pselt ei m?leta. aga ?hes?naga see kate koorub sealt ilusti lahti. mingid traadid peaks ka olema katte seest eest taha v?lja jooksma, sealt kust see kate hargnema peaks hakkama, peaks need traadid ka lahti t?mbama. see element ongi siukse ?hukese "padja" kujuga ehk see asetseb katte ja p?hipadja vahel ja tuleb sealt ilusti v?lja kui katte pealt saad.
[quote]Algselt postitas: alts20
Airbagi pistikut v?iv k?ll lahti v?tta, kuid seda tuleb teha aku juhe maas asendis. Vastasel juhul tekib airbagi ajju viga vigasest l?list ja nii s?ttibki armatuuris airbagi tuli.
Mille p?rast sa seda aku juhet koguaeg soovitad lahti ?hendada... sellega v?id veel probleeme kaasa tuua. K?ll v?ib raadio lukku minna (koodi puudumisel suht t?likas) ... v?ib ka mootoril m?ned seadistused maha minna... jne. Mida uuem auto (eriti sakslane) seda v?hem tohib akut lahti ?hendada. ?ldiselt on nii et kui sa ei tea airbagi s?steemist midagi siis ei tohiks seda ?ltse lahti kakkuda. Ja kui t?esti on vaja siis, nagu juba mainiti siin enne, s??det sisse mitte keerata, enne kui ei ole uuesti kokku ?hendatud.
N??d siis sipa teemast ka... levinuim viga on juhiistme istumisaluse soendus elemendi katkemine.... v?ib ?ritada katkenud kohta parandada (umbes 75% ?nnestub). Kuna soendus on jadamisi ?hendatud seljatoe elemendiga... siis ei t??ta ka seljatugi
Algselt postitas: alts20
Airbagi pistikut v?iv k?ll lahti v?tta, kuid seda tuleb teha aku juhe maas asendis. Vastasel juhul tekib airbagi ajju viga vigasest l?list ja nii s?ttibki armatuuris airbagi tuli.
Mille p?rast sa seda aku juhet koguaeg soovitad lahti ?hendada... sellega v?id veel probleeme kaasa tuua. K?ll v?ib raadio lukku minna (koodi puudumisel suht t?likas) ... v?ib ka mootoril m?ned seadistused maha minna... jne. Mida uuem auto (eriti sakslane) seda v?hem tohib akut lahti ?hendada. ?ldiselt on nii et kui sa ei tea airbagi s?steemist midagi siis ei tohiks seda ?ltse lahti kakkuda. Ja kui t?esti on vaja siis, nagu juba mainiti siin enne, s??det sisse mitte keerata, enne kui ei ole uuesti kokku ?hendatud.
N??d siis sipa teemast ka... levinuim viga on juhiistme istumisaluse soendus elemendi katkemine.... v?ib ?ritada katkenud kohta parandada (umbes 75% ?nnestub). Kuna soendus on jadamisi ?hendatud seljatoe elemendiga... siis ei t??ta ka seljatugi
Algatuseks kastu ikka oma jutt tsitaadist eraldada, tunduksid asjalikum