Passat ei k?ivitu hommikuti (kallakul k?ivitub)

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

see pump, mis seal paagis on peaks olema lihtsalt ?lel??gi pump ehk siis pumpab paagis sees ringi k?tust, nii on see v?hemalt v6 mootoritel. pumpd??sil on mootori k?ljes tandempump. v?ga vabalt v?ib olla, et t?mbab ?hu vahele. kontorlli k?ikv?imalikud torude/voolikute ?henduskohad ?le. vanadel passatitel oli n?iteks paagis sees toru mis siis pikenes/l?henes vastavalt k?tuse kogusele ja kui paak t?is oli, ei t?mmand sealt ?hku vahele kui aga poolt?hi siis t?mbas natu ?hku vahele ning oli samuti k?ivitamisega probleeme, ei ole n??d kindel kas sellel passatil on siuke s?steem paagis, arvan et pole, aga n?ide seegi :).

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Algselt postitas: mclx
see pump, mis seal paagis on peaks olema lihtsalt ?lel??gi pump ehk siis pumpab paagis sees ringi k?tust, nii on see v?hemalt v6 mootoritel. pumpd??sil on mootori k?ljes tandempump.
See paagisisene pump pumpabki paagist tandempuma k?tust. Etteandepump p?him?tteliselt peaks olema, mitte lihtsalt paagis keerise tekitaja :)

V?tad filtri juurest vooliku lahti ja keerad s??det, kui purskab siis paagis pump t??tab ja viga v?ib otsida vast tandempumbast.

PS. loomulikult teostad seda elegantsemalt... mitte ei hakka purskaevu m?ngima kapoti all :)
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Vasta

Mine “Diislid”