2.0TDI 103kW kommentaarid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2.0TDI 103kW kommentaarid
Oskab keegi kommenteerida VW 2.0TDI 103kW mootorit DSG k?igukastiga? Plaan osta uus Scirocco ja tahaks just diisel mootoriga aga ei tea sellest mootorist midagi (head ja vead). L?hiajal l?hen teen proovis?itu selle mootoriga, 2.0T juba olen s?itnud, see oli k?llalt hea aga tahaks ?konoomsemat. Teiseks variandiks on mul Skoda Octavia RS 2.0TDI 125kW DSG. Sellega olen s?itnud ja see oli minu jaoks t?iuslik. Kahju, et uut Sciroccot ei saa tellida selle mootoriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Teab keegi. On need t?nap?eva 103 ja 125 kW mootorid ehituselt samad? M?lemad on 16v ... m?lemal on madalsurve ja k?rgsurve EGR eraldi ... m?lemal on kolvid ?lis?rgiga jahutusega .. jne ? 125kW on k?ll ?ks paras k?rgtehnoloogiline ja mu arust tehniliselt ?sna huvitav j?uallikas, mis k?itub rohkem nagu bensiinimootor.
Ise t?na autot vahetama peaks, siis vahiks ka lollilt kas 103 kW v?i 125 kW diisel
Ise t?na autot vahetama peaks, siis vahiks ka lollilt kas 103 kW v?i 125 kW diisel

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Lahjaks? Mille jaoks?Algselt postitas: Snuz
Nats lahjaks ei j??? 125kW oleks nagu parem ja sama ?konoomne.
Paigalt v?tuks p?hjagaasiga pole nagu vahet mitu KW ?le saja on, niikuinii k?ivad nii kerge auto puhul rattad t?hja, m??das?it oluliselt raskema Passatigagi on ?ldiselt nohu (mul on k?igest 8 klapiline), kui aga mingit v?idus?itu tahad teha, peaks ikka bensumootori poole vaatama.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
?hes teises teemas kirjutasin, et minul oli paralleelselt kasutada Octavia Scout selle 103kw diisliga ja Passat Variant 4motion 96kw PD mootoriga. M?lemad siis 6k manuaalkastiga. Autod on enam-v?hem samas kaalukategoorias. Minekus praktiliselt vahet polnud - paar kw v?imsust m?ngisid Scoudi l?hemad k?igud maha. ?konoomsuse vahe oli Passati kasuks (vaatamata pideva veoga torsen difriga nelikveole Haldexi vastu). Mitte m?ek?rguselt, aga piisavalt, et m?rgata. Vaiksem oli 103kw mootor k?ll.
[Muudetud: 7-12-2008 lohe]
[Muudetud: 7-12-2008 lohe]
Kuiva ilmaga ei tohiks ratast ringi v?tta. Noh v?iks nagu hea minek olla ;D v?ga kaua foori taga ei tahaks kah m?kutada, j?udu peaks diislil j?tkuma. V?ibolla olen oma TypeRiga liiga ?ra harjunud.Algselt postitas: jussikeLahjaks? Mille jaoks?Algselt postitas: Snuz
Nats lahjaks ei j??? 125kW oleks nagu parem ja sama ?konoomne.
Paigalt v?tuks p?hjagaasiga pole nagu vahet mitu KW ?le saja on, niikuinii k?ivad nii kerge auto puhul rattad t?hja, m??das?it oluliselt raskema Passatigagi on ?ldiselt nohu (mul on k?igest 8 klapiline), kui aga mingit v?idus?itu tahad teha, peaks ikka bensumootori poole vaatama.

-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Khmm .. minu 96kW TDI-PD veab vabalt passati rehve kuiva asfaldi peal ringi! DSG kastidel on Launch Control (elektrooniline paigalt start) peal ja sellega saad ka vilistama oma rattad v?ga v?ga lihtsalt!Algselt postitas: SnuzKuiva ilmaga ei tohiks ratast ringi v?tta.Algselt postitas: jussikeLahjaks? Mille jaoks?Algselt postitas: Snuz
Nats lahjaks ei j??? 125kW oleks nagu parem ja sama ?konoomne.
Paigalt v?tuks p?hjagaasiga pole nagu vahet mitu KW ?le saja on, niikuinii k?ivad nii kerge auto puhul rattad t?hja, m??das?it oluliselt raskema Passatigagi on ?ldiselt nohu (mul on k?igest 8 klapiline), kui aga mingit v?idus?itu tahad teha, peaks ikka bensumootori poole vaatama.
PD mootorite eelis CR (?his anum) ees ongi see "istmesse t?mbamise" effekt. CR mootorid .. v?hemalt see 125kW on ?htlasema p??rete vahemikuga, mitte nagu PD mootorid .. mis lapaku p?hja vajutades momendi "ootavad" ja siis p?rutavad nii et selg istmes kinni

Mina olen selle 125kW mootori peale v?hemalt teoreetiliselt vaimustuses .. praktikas peavad nad veel t?estama kui kapriisseks nad osutuvad.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
V?ikse vilina saab iga autoga, ma m?tlesin, et kui ratas ringi k?ib, siis ikka korralikult. ;D Ei tea algul on vist v?ga harjumatu s?ita lahjema autoga (eelnevad autod k?ik aeglasemad olnud) 200hp pealt 140hp peale
Aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ei saa, uus Scirocco (Golf VI ka) on nii ?gedad, et lihtsalt tekib kiusatus ?ra vahetada. Noh muidugi hetke auto k?tusekulu h?irib ka nats, sellep?rast ei taha 2.0T mootorit. Eks ma seedin veel seda ja proovin k?ik sugu erinevaid mudeleid ja mootoreid, enne kui ostma hakkan. 

