K: TDI 85kw sharanni kohta.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Külaline

K: TDI 85kw sharanni kohta.

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Tervist k?ik diislihuvilised.

Kuna just t?na sai endale muretsetud diisel sharan ja nagu tavaliselt on nendel ka mingid vead k?ljes siis ?kki keegi oskab aidata natukene.
Esimene ja muidugi k?ige suurem mure on salgis susisev piduripedaal ning loomulikult pole ka pidureid eriti. N?eb siis asi v?lja nii, et k?lmalt k?ivitades ei susise midagi. Lasin natukene tiksuda kohapeal ning kui s?itmist alustasin vajutasin pedaali alla ning pedaal vajus vaikselt p?him?tteliselt p?hja. Panin k?igukangi s?iduasendisse ja hakkasin kulgema. Susin oli saatjaks koguaeg. Nii kui pidurdama hakkan ja kergelt pedaali puudun siis kaob ?ra, kuid kuna pidurid siis ei aktiviseeru korralikult pressin veel ning susin saabub tagasi ja pian ikka korralikult litsuma, et ?ltse pidurdaks. ?hes?naga on seal midagi katki aga ei oska kohe kust otsast alustada, et mida nagu vahetama vai remontima piaks hakkama.
Ja kuna mul ennem volkari diislitega kokkupuuted puuduvad siis ootaks ka head n?u, et mida piaks tegema ja vaatama ?le veel nii prof?laktika m?ttes, et asi kestaks ja teeniks mind h?sti?
Tegu siis automaatkastiga masinaga ning 2001aasta. L?bis?itnud pea 300000.
K?ik n?uanded ja soovitused on teretulnud. Plaan seda masinat pikemalt kasutada.


M?gi

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Lugedes teksti s?na s?nalt oleks ju l?bi piduriv?imu membraan. Samas kas mootori t??s probleeme polnud? Aju tahab ka ?iget vaakumit.Kui membraan lekib,pidur olematu peaks see kajastuma ka mingil m??ral mootori t??s.

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Mootori t??s probleeme nagu ei esinenud. V?i ma ei osanud neid lihtsalt t?hele panna. V?lja igatahes ei surnud ja k?ima l?ks ka poolest p??rdest.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Siis j??b esimene variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Piduri v?imenduse membraan l?bi . ,,susin,,.

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

On seda vidinat nagu keeruline autost eraldada ja mis seal tuleb mingi suur asi ?? vahetada?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

No prof?laktika m?ttes v?id muidugi kohe k?ik mahlad ?ra vahetada kui seda veel tehtud ei ole. Et mootor ja turbo kestaks kasuta kvaliteetset t?iss?nteetilist ?li. K?lmade hirmus v?id ka k?tusefiltri ?ra vahetada.
Kasuta autot heaperemehelikult- ?ra talla k?lmalt ja kuuma andes v?ta viimane kilomeeter rahulikumalt.
V?ga soe soovitus: lase automaatkastis ?li ?ra vahetada kui seda juba tehtud ei ole. ?li vahetuse ja kasti remondi hinna vahe on pea k?mnekordne. Ja kasti ?li vahetad korra paari aasta jooksul ka ainult, nii et tegemist ei ole laastava v?ljaminekuga.

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Loomulikult on plaanis siin k?ik mahlad ?ra vahetada, selleks on isegi vahendid, finantsilised, varutud. Aga jah siin esmat?htis ikkagi see piduriteema korda ajada. Kuna masin on eestist ostetud siis l??n tsekkan siin mingiaeg ka saksa autosse ja uurin masina ajalugu jne, et millal ja kas ?ltse on midagi tehtud. Niipalju kui kuulsin siis oli viimane hooldus olnud seal 245000pealt aga peale seda enam seal pole k?idud.
Palju sellel mootoril selle hammasrihma vahetusv?lp on ka? Ja nagu ma siin lugenud olen siis pian vist ka veepumba ?ra vahetama?
Ma siin foorumis ikka ringi tuulanud, kuid t?na laeva "v?ga kiirele ja kvaliteetsele" netilevile on see raskendatud aga see selleks, et mingitel mootoritel on mingid turbo?litus voolikud kuskil liiga l?hedal ja k?rbevad sisse jne. ?hes?naga ma selle diislikohapealt jummala tume. K?ik head n?uanded endiselt teretulnud.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Kui 245k km peal Saksa Autos rihm ?ra vahetatud on, siis peaks hetkel (kui l?bis?it on 300k) veel oma 30-40k km muretu olema, v?lp on neil 90 000 km. Ja ikka koos veepumbaga ja geneka ja kliima rihmade ja vajalike rullikutega oleks seda m?tekas teha jah kui tahad muretult veereda.

Sammalhabe
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Okt 2006, 09:14
Auto: VW Sharan 1,9TDI, 2001, Tiptronic, Golf+ 2,0TDI DSG 2006
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sammalhabe »

Sel mootoril peaks rihma vahetusv?lp olema ikka 60 000km, seega v?iks kaaluda ka selle vahetust. See on aga ?sna kulukas ettev?tmine (vahemikus 5-10 tuhat), sest nagu varem mainiti, kuuluvad vahetusse ka k?ik rihmaga kokku puutuvad osad, lisaks muud ?llatused, mis v?ivad kaasneda.

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

N??dseks on rihmad juba vahetatud. Konkreetse maksumuse kohta ei oska nagu midagi ?elda kuna ostsin m?ned kilekotit?ied juppe korraga. Ehk siis geneka ja hammasrihma, m?lemale pingutid ja muud vajaminevad rullikud, genekarihmale ka alumise rihmaratta koos poltidega, veepump, tagumised pidurikettad ja klotsid siis veel ?hu-?li ja salongifiltrid ja veel natukene pudipadi juurde. Kogu selle krempli hind kokku oli mingine 5,7kilo. N??d vaja veel poodi mingiaeg t?tata ja osta ka k?igukastile filtrid ja ?lid ning eks midagi kindlasti leidub veel. ?hes?naga tahaks ikke nii jonksu saada, et ise v?iksin rahuliku s?damega minna t??le ning et naisteraffas saaks probleemivabalt s?ita.
Kuid n??d tekkinud k?simus karterituulutusega. Kahtlustan, et on umbes aga mida ja kuda pean tegutsema, asi j?lle jonksu saada? ?li nagu vaikselt siit-sealt nagu v?lja pressib, kuid k?lmaga mootor ise k?ivitus v?ga h?sti. Ma siit foorumist otsisin ka selle tuulutuse kohta aga mittemidagi konkreetset pole nagu ?eldud, aga s?mptomid mida v?lja lugesin need nagu mu masinalgi.
Eks m?ningaid probleeme on veel aga need ei sega s?itmist:D
Muidugi k?ige suurem asi mis mind ees ootab on muidugi see, et kas k?rvalistuja turvapatja saab ainult saksa-autos v?lja l?litada v?i tegeleb keegi veel siin sellega? Ja kas on ka v?imalik sellele k?rvalistuja padjale panna vahele l?liti et kui ikka beebit k?rval pole saab sisse l?litada? Mazdal v?hemalt ma sellist asja nagu n?inud, et pandud nagu mingi v?tmev?rk vahele.


M?gi

Vasta

Mine “Diislid”