1,9 tdi-pd ei taha vahel k?ivituda
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,9 tdi-pd ei taha vahel k?ivituda
Nimelt selline probleem on ilmnenud paar korda, k?lmaga ?le -4 kraadi, et v?tit keerates ei v?ta isegi starterit taha. K??nlad antud,ka mitu korda, v?tit keerates midagi ei juhtu- vaikus. L?puks 5- 10 korra j?rel auto k?ivitub. Milles h?da v?iks olla ?
VEOTEENUS KAUBIKU JA KALLURIGA 51 904 594
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Minu arusaamist j?rgi peaks sul ju teadmisi kuhjaga olema, ?ritad ju alati oma "targa" jutuga vett sogada ja teisi inimesi uude remondi usku keerata nagu miski f**ng jehoova tunnistaja. ?ra n??d hakka v?itma, et massi puudulikkus ei m?juta starteri t??d.Algselt postitas: T6nis2
Jussike. R??gi rohkem teemast pliiis. Ise tahaks ka teadmisi saada.
Teemasse kah: kui teema algataja ei julge tunnistada oma liikuri aasta arvu, v?ibki saada siit selliseid umbropsu tulevaid vastuseid. Ja pahatihti ei anna just sellistel juhtudel arvutiga ?hendamine mingit tulemust, tuleb lihtsalt vanakooli kasutada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
On olemas soojuspaisumised. Seega on olemas ka k?lmakokkut?mbamised.. Kui ?hendus on kehv, siis temperatuur m?ngib rolli k?ll ja k?ll..
Muidu pd-mootoril peaks olema arvutiga ?hendamise v?imalus k?ll, samas arvuti ju k?iki vanakooliasju ei n?ita?
Muide, t6nis2, mulle tundub et sa paugud igas teemas, eriti tige oled sa jussikese peale.. V?tad ehk kokku end uuel aastal ja t?mbad v?he tagasi?
Muidu pd-mootoril peaks olema arvutiga ?hendamise v?imalus k?ll, samas arvuti ju k?iki vanakooliasju ei n?ita?
Muide, t6nis2, mulle tundub et sa paugud igas teemas, eriti tige oled sa jussikese peale.. V?tad ehk kokku end uuel aastal ja t?mbad v?he tagasi?
vanasti olin insche
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 10 Dets 2006, 17:08
- Asukoht:
- Kontakt:
No mida siin vaielda kui isegi starteri t?mberelee ei pl?ksi siis katkestus juhtahelas v?i selle massi ?henduses, kui relee pl?ksib siis katkestus toiteahelas aku klemmid massi juhtmed, relee ise ei l?lita v?i starteri harjad ei anna ?hendust, v?i m?ni starteri rootori m?hise katkestus, lahti suland selle trumli k?ljest kuhu vastu harjad k?ivad. ei pruugi igakord avalduda sest rootor v?ib sellises asendis seisma j??da et hari satub sellise kohapeale kus m?hise ?hendus on korralik.
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 http://www.diislikeskus.ee" onclick="window.open(this.href);return false; 55673701
mul enda masinal 2002a golf4 1,9td oli massjuhtme viga(kere ja mootori vaheline) probleem v?ttis aega paar kuud enne kui aru sain mis viga. Masin ka vahest ei l?inud k?ima(starter ei k?ssanudki) ja igakordselt kas lasin t?mmata k?ima v?i siis kiskusin starteri maha ja uuesti tagasi-seni arvasin et starteri viga ja aku l?ks ka lambist t?hjaks. Kui aga ?kskord valge ilmaga ise k?ik lahti kiskusin ja avastasin et aku miinusklemmijuhe mis l?heb keremassi ja sealt edasi mootorimassi -oli mootoripoolsest otsast ?ra p?lenud!! panin ajutiselt lisajuhtmed ja asi korras ja n??d l?heb poolest p??rdest k?ima juba ja akut ka ei t?mba t?hjaks.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
K?igepealt v?iks starterile ja selle juhtmetele individuaalselt l?heneda, enne kui k?ike muud l?hkuma hakata.V?tta komanda juhe starterilt lahti, panna sild selle klemmi ja starteri vooluklemmi vahele.Muidugi v?iks ka krokodilli panna aku miinuse ja starteri vahele, et v?listada puudulikku massi.Kui siis starter ei t??ta, tuleb viga starerist otsida.Kui starter siis t??tab, tuleks m??ta komanda juhtme voolu, kui v?tmega starterit anda.Kui vool sinna peale ei tule, siis on lukup?hi h?daks v?i, mis on v?iksem t?en?osus on see juhe kusagilt viga saanud.
Puudulik mootori mass v?ib p?hjustada v?gagi halbu tagaj?rgi.Kui pluss ei saa otse massi minna, siis hakkab ta otsima muid teid.Ja muud teed on l?bi andurite ja seel?bi l?bi kellade ploki.V?ib terve spido maha k?rsatada.Mootori massi juhe on sel passatil parema lanseroni otsa k?ljes mootorik?pa all.Sinna on lihtne p??seda.
Puudulik mootori mass v?ib p?hjustada v?gagi halbu tagaj?rgi.Kui pluss ei saa otse massi minna, siis hakkab ta otsima muid teid.Ja muud teed on l?bi andurite ja seel?bi l?bi kellade ploki.V?ib terve spido maha k?rsatada.Mootori massi juhe on sel passatil parema lanseroni otsa k?ljes mootorik?pa all.Sinna on lihtne p??seda.
Ait?ma k?igile. L?hen varsti vaatan ?le need juhtmed. Otse ?hendamine on ka muidugi variant ,et proovida kas on juhtme viga aga hommikul maja ees seda tegema hakata on hilja ning sooja mootoriga k?ivitub iga kord. Sellest l?htuvalt on natuke keeruline saavutada seda olukorda thatlikult, et saaks juhtmeid otse ?hendades katsetada.
VEOTEENUS KAUBIKU JA KALLURIGA 51 904 594