vr6 ei l?he soojaks...
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 22 Mär 2008, 12:52
- Telefon: 55636900
- Auto: BMW e28/e34/e36/Chrysler NewYorker/Daytona / Endised: Vento vr6/Kadett 1.3/Jetta mk2 - J-Ride/e34 25tds/Jeep Cherokee
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
vr6 ei l?he soojaks...
Vento '92 vr6 2.8 128kW
probleem siis selles et mootor ei saavuta oma t??temperatuuri.
vahetasin ?ra termostaadi, ikka sama jama.
s?iduaeg, praeguste ilmadega, p?sib temp-i seier kohe peale esimesi valgeid kriipse.
kohapeal mingi aeg t??dates t?useb temp ka ?le 70 kraadi, kuid ventikas hakkab juba mingi enne 80 kraadi t??le:o
ja salongi tuleb sooja, siis muidugi rohkem kui temperatuur on suurem.
proovisin ?kskord ka papiga, katsin terve radiaatori ?ra, ning temperatuuri seier n?itas seal 100 kraadijuurde ?ra. Salongi tuli ka head sooja:)
et milles asi v6ib olla?
temp-i seier valetab armatuuril?
ja kas vent peabgi nii vara t??le hakkama? v6i miks see nii teha v6ib?
ja MIKS siis ikkagi mootor soojaks ei l?he, kui panin uue termostaadi, v6i oli see kah vigane?(eriti ei tahaks uskuda)
vanagi tundus p?ris ilus, katsetan potis j?rgi;D
Palun aidake, andge n?u.
Ait?h:)
Raimo
probleem siis selles et mootor ei saavuta oma t??temperatuuri.
vahetasin ?ra termostaadi, ikka sama jama.
s?iduaeg, praeguste ilmadega, p?sib temp-i seier kohe peale esimesi valgeid kriipse.
kohapeal mingi aeg t??dates t?useb temp ka ?le 70 kraadi, kuid ventikas hakkab juba mingi enne 80 kraadi t??le:o
ja salongi tuleb sooja, siis muidugi rohkem kui temperatuur on suurem.
proovisin ?kskord ka papiga, katsin terve radiaatori ?ra, ning temperatuuri seier n?itas seal 100 kraadijuurde ?ra. Salongi tuli ka head sooja:)
et milles asi v6ib olla?
temp-i seier valetab armatuuril?
ja kas vent peabgi nii vara t??le hakkama? v6i miks see nii teha v6ib?
ja MIKS siis ikkagi mootor soojaks ei l?he, kui panin uue termostaadi, v6i oli see kah vigane?(eriti ei tahaks uskuda)
vanagi tundus p?ris ilus, katsetan potis j?rgi;D
Palun aidake, andge n?u.
Ait?h:)
Raimo
Tana on hea ilm katsetamiseks.
Pane auto kaima, natuke soojaks ja mine soitu. Kui temp hakkab tousma ja saavutab oma tippu, ( koht kus ta enam ei touse sinu auto kella peal) pea kinni ja vaata mida alumine lodvik teeb ( see mis laheb radikasse). Kui see on soe aga temp pole isegi 70 ligidal pohjus on termostaat ( isegi uued voivad olla vigased, tavaliselt odavamad).
Samas veel yks vaga selline omaparane juhus oli kui veesargis oli selline surve et see hoidis koguaeg termostaadi natuke laheti. Ja kuna voolikud olid korralikud ja susteem hermeetiline siis ta pidas ka kaua vastu, aga auto omanik muudkui vahetas termostaate ja andureid ja muud juppe.
Aleksei
Pane auto kaima, natuke soojaks ja mine soitu. Kui temp hakkab tousma ja saavutab oma tippu, ( koht kus ta enam ei touse sinu auto kella peal) pea kinni ja vaata mida alumine lodvik teeb ( see mis laheb radikasse). Kui see on soe aga temp pole isegi 70 ligidal pohjus on termostaat ( isegi uued voivad olla vigased, tavaliselt odavamad).
Samas veel yks vaga selline omaparane juhus oli kui veesargis oli selline surve et see hoidis koguaeg termostaadi natuke laheti. Ja kuna voolikud olid korralikud ja susteem hermeetiline siis ta pidas ka kaua vastu, aga auto omanik muudkui vahetas termostaate ja andureid ja muud juppe.
Aleksei
Mu Golf IV GTI (1.8 turbo) on samalaadne probleem.. kohapeal seistes l?heb mootori temp. ilusti n?idiku j?rgi keskele, kuid linnas?iduga vajub veerandi kanti, ning maanteel s?ites n?idiku j?rgi peaaegu miinimumi. Kui ?es oli -9 kraadi, siis k?lma mootoriga hakkas salongi sooja ?hku puhuma ca. 6 minutiga. On vahetatud temperatuuri andur (originaal originaali vastu), kuid erilist vahet ei ole olnud.
J??rajal s?ites, kui p??rded olid valdavalt 4000 juures, p?sisi mootori temp. normaalselt keskel.
K?tuse kulu keskmise s?idustiiliga - mitte just k?iga rahulikumalt, kuid mitte ka p??rded p?hjas koguaeg - on 12,5, mis tundub tegelikult linnas?idus talvisel ajal suht m?islik.
J??rajal s?ites, kui p??rded olid valdavalt 4000 juures, p?sisi mootori temp. normaalselt keskel.
K?tuse kulu keskmise s?idustiiliga - mitte just k?iga rahulikumalt, kuid mitte ka p??rded p?hjas koguaeg - on 12,5, mis tundub tegelikult linnas?idus talvisel ajal suht m?islik.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 22 Mär 2008, 12:52
- Telefon: 55636900
- Auto: BMW e28/e34/e36/Chrysler NewYorker/Daytona / Endised: Vento vr6/Kadett 1.3/Jetta mk2 - J-Ride/e34 25tds/Jeep Cherokee
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ah nii.
termostaadi firmaks on mul mingi WAHLER.
see k?tusekulu ju vist tuleneb kah nati sellest jahutusvedeliku temp-ist, seal ju andur mis muudab k?tusehulka siis just jahutusvedeliku temp-i j?rgi. kui ma n??d just loll ei ole;D
Proovin neid nippe, mis jagasite.
Ait?h.
aga Aleksei, kuidas selle r?hu siis sealt v?lja saab, v6i kuidas saaks proovida et kas on r?hk sees?
ja ikkagi see ventikas. ei tohiks ju nii vara t??tada. vb siis see radikak?les olev andur, mis venti t??le paneb, on vigane. on seal ?ldse mingi andur?;D
termostaadi firmaks on mul mingi WAHLER.
see k?tusekulu ju vist tuleneb kah nati sellest jahutusvedeliku temp-ist, seal ju andur mis muudab k?tusehulka siis just jahutusvedeliku temp-i j?rgi. kui ma n??d just loll ei ole;D
Proovin neid nippe, mis jagasite.
Ait?h.
aga Aleksei, kuidas selle r?hu siis sealt v?lja saab, v6i kuidas saaks proovida et kas on r?hk sees?
ja ikkagi see ventikas. ei tohiks ju nii vara t??tada. vb siis see radikak?les olev andur, mis venti t??le paneb, on vigane. on seal ?ldse mingi andur?;D
TheLowGarage
Survet saab moota spets vahetykki ja manomeetri abil ( yle 1,5 ei tohiks ta olla ).Algselt postitas: J-Rider
proovisin.
temperatuur n?itas mingi 70 kraadi juurde. ja alumine radikasse minev l?dvik oli soe/tuline.
ehk siis termostaat kakti? v6i on seal see r?hk sees?
kuidas selle v?lja saab?
Proovi uus termostaat panna, 70 on jube vahe, voik olla ikka tunduvalt rohkem.
Surve kohapeal esialgu ei hakka diskuteerima, proovi uue termsotaadiga, siis vaatame edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 25 Juun 2008, 19:49
- Asukoht: Sonda,Ida-Virumaa
- Kontakt: