VR6 jamab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VR6 jamab
Asi siis selline, et auto oli seisnud mingi aeg, aku t?hjaks l?inud, v?tsin aku maha ja laadisin t?is. Seej?rel sai aku peale pandud ja k?ivitus aga t?hik?igul jamas. Kui siduriga ?ra lahutada, kukkusid p??rded 300 kanti ja j?nksutasid ?les-alla (300-1000 piires) K?ttekulu oli ka ?sna suur. Sai kompu taha pandud ja see ?tles siis ?ht-teist, et B+ supply voltage too high, m??tsin ?le ja t?hik?igul oli 15.7V, samuti n?itas arvuti, et mootori temp oli -49 ja sissev?tu ?hu temp oli -49, oletasin, et ?leliigsest pingest panevad andurid villast. Veel n?itas, et v?nda andur on vigane... vahetasin pingeregulaatori ?ra ja k?ik oli korras, pinge normaalne ja auto l?ks ilusti k?ima, ei jamanud t?hik?igul ja k?ttekulu oli j?lle normis. Aga seda ainult ?heks ?htuks kuni koju s?itsin. J?rgmisel p?eval k?ivitasin auto maja ees ja m??tsin pinget kuna p??rded j?lle jamasid t?hik?igul.. aku pealt m??tes n?itas 14.6V t?hik?igul! Kas see on v?ike ?lepinge v?i normis? J?rgmisel p?eval ei l?inud auto ?ldse k?ima, s??det andes pump tegi h??lt, starteri v?ttis taha k?is ringi aga ei midagi.. vahepeal korraks nagu lubas paar p??ret aga siis suri kohe ?ra. Sai t?mmatud k?ima, t?mmates l?ks ilusti, parklast v?lja j?udes asi juba t??tas.. aga p??rded k?ikusid endiselt. Sel p?eval l?ks ?htul ka auto ilusti k?ima ja m?tsin pingeid ja asju, 14.5V kanti j?id k?ik. T?na siis ei saanud j?lle autot k?ima, proovisin t?mmates ja isegi siis ei l?inud. Hoo pealt panin 3. k?iguga ilusti t??le, p??rded olid 1000 kandis aga gaasi andes ei muutnud midagi. Kuskil sisselaskes midagi ees? Vesi ette k?lmunud v?i midagi? Selline jamamine tekitab ikka korralikku masendust:
Loodan, et keegi oskab aidata.
Loodan, et keegi oskab aidata.
Ma pole k?ll teadja aga tuttav ostis samase corrado ja tal n?itas arvuti,et nukaanduriga miskit lahti.Tal need p??rded k?ll nii ei k?ikunud,?ldse tegelt ei k?ikunud,lihtsalt nagu poos,eks seal on roll ka k??naldes ja filtris ka,omanik mainis.Aga kompu n?itas jah,nii.Seal vist mingi el.v?rk puha,midagi r??giti,et kas pistik lahtine v?i ?ldse tegent ?ra.V?imalik,et sul ka mingi juhtmete kala v?i teab mis,eks niiskus ka vast teeb oma.
osa autosid ei l?he ?ldse k?imagi, kui v?nda andur jamab, kui nuka andur jamab siis v?ib veel k?ima minna. v?i ajan ma ise midagi sassi ja toimis vastupidi see v?rk hoopis. aga kui see oli ainuke viga mida kompu n?itas siis tasuks sellest alustada. uut pole vist jah kohe m?tet osta, miski tuhande kanti on vist hind. kui kusagilt proovida saad siis oleks hea.
[Muudetud: 6-2-2009 nephex]
[Muudetud: 6-2-2009 nephex]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
V?ta v?ndaanduri pistik lahti (3-klemmiline, andur asub mootori esik?ljes sisselaske all starteri juures), 1. ja 2. klemmi vahel peab olema takistus 480-1000 oomi, 3. klemm peab olema massi?henduses. 2. ja 3. ning 1. ja 3. klemmi vahel ?hendust ei tohi olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
ma olen kuulnud, et osadel hallianduritel ei soovitata takistust m??ta,tea kas see peab n??d paika v?i ei.
kuskilt m?letan ?hmaselt sellist juhust, kust jooksis ka v?nda anduri juhe m??da starterit, v?i oli geneka + juhtme l?hedalt ja see segas signaali. v?nda anduri juhtmel on ?mber mingi varjestus ka vist, mis peaks kaitsma signaali, vaata et sul juhtmed v?ga koos seal ei ole, v?in ka eksida.
kuskilt m?letan ?hmaselt sellist juhust, kust jooksis ka v?nda anduri juhe m??da starterit, v?i oli geneka + juhtme l?hedalt ja see segas signaali. v?nda anduri juhtmel on ?mber mingi varjestus ka vist, mis peaks kaitsma signaali, vaata et sul juhtmed v?ga koos seal ei ole, v?in ka eksida.
Kompu n?itas jah viga G28 vms ehks siis v?nt.. aga kas s??telukup?hi teeb sellist pulli? kui pikalt k?iata, siis m?ni kord nagu tuleks p??rded 500ni ja siis vajub alla tagasi.. ta nagu vahepeal tahaks lubada, aga siis sureb j?lle ?ra.. tean, et sellel autol s??telukup?hi vahetatud kunagi, aga pole kuris kuidas ta siis jamas, kas ?ldse lubas v?i mitte... ja iga kord kui v?tit keerata, siis k?iab starterit (kui starteri taha v?tab, m?ni kord ei taha v?tta, pendiksid kulunud vms..) aga homme siis p??an ?ra m??ta v?nda anduri pistiku.
vaata kas sul 2 ja 3 klemmivahel ?hendus on v?i ei, seal ei tohiks olla ?hendust nagu eespool mainitud. piiksuga paned j?lle m?lemi otsa testri otsad ja kuulad. ja 1 ja 3 klemmi vahel ei tohiks ka ?hendust olla.
minuarust on hallianduri t??ks vaja plussi ja massi ja kolmas on siis signaalijuhe millelt aju saab info. kui andur ei saa toidet siis ei saa ta t??tada ka.
[Muudetud: 8-2-2009 nephex]
minuarust on hallianduri t??ks vaja plussi ja massi ja kolmas on siis signaalijuhe millelt aju saab info. kui andur ei saa toidet siis ei saa ta t??tada ka.
[Muudetud: 8-2-2009 nephex]
keegi v?iks jah m??ta oma v?rri.. oleks v?ga hea teada.. kas 2 on ka mass v?i ei?

leidsin siis sellise pildi... joonise j?rgi on B54 v?nda andur.. n?eb et 3 l?heb massi.. aga samas l?heb 2 ja 1 kah, kuid l?bi kriipsjoone.. keegi oskab ?elda mida need kriipsjooned v?ivad t?hendada?
[Muudetud: 9-2-2009 marec]

leidsin siis sellise pildi... joonise j?rgi on B54 v?nda andur.. n?eb et 3 l?heb massi.. aga samas l?heb 2 ja 1 kah, kuid l?bi kriipsjoone.. keegi oskab ?elda mida need kriipsjooned v?ivad t?hendada?
[Muudetud: 9-2-2009 marec]
kas anduri pistikus oli mass v?i selles pisitkus mis aju poolt tuleb?
kasutaja GTI vist m?tles anduri poolset pistikut, et sealt peab 3 klemm mass olema. aga minuarust ei saagi seal massi tol hetkel olla, kuna anduri korpus ju plastikust ja see ei saa kere kaudu massi, kui too seal pesas on.
l?heb juba segaseks vaikselt
[Muudetud: 11-2-2009 nephex]
kasutaja GTI vist m?tles anduri poolset pistikut, et sealt peab 3 klemm mass olema. aga minuarust ei saagi seal massi tol hetkel olla, kuna anduri korpus ju plastikust ja see ei saa kere kaudu massi, kui too seal pesas on.
l?heb juba segaseks vaikselt

[Muudetud: 11-2-2009 nephex]
nii.. sai siis auto n??ri otsas garaasi vinnatud ja uskuga v?i mitte.. mustam?e tee algusest kuskil vilde tee kandis ?kki panin 4 sisse ja lasin terve tee sellega vedada, mustam?e tee l?puks auto k?is ise omap?i.. vahepeal ?ritasin siduriga ?ra lahutada, suri ?ra.. aga tee l?puks j?i iseseisvalt ka t??le.. kuigi p??rded k?ikusid ikka... sai siis veel veetud kohale praktiliselt ja v?nda andur ?ra vahetatud, tulemus on mitte ****, k?ima l?ks ta p?rast vedamist koguaeg... polnud probleemi, aga k?ttesegu vale, kuna bensuhais r?me ?leval.. ja p?rast v?nda anduri vahetamist p??rded ikka k?ikusid 1000-300 vahel.. t?na hommikul pole j?udnud veel k?ima proovida, aga ma miskip?rast kardan, et ta ei l?he j?lle... mul on tunne, et asi on k?lmas... k?lmaga ta ei j?ua t??le minna.. kuigi ma ei oska arvata, mis andur siis n?kku paneb.. ja aju pistikut ma lahti ka ei saaanud, mootori aju.. kui keegi oskab m?ned n?pun?ited anda.. tahaks proovida kas v?ndaandurist l?heb signaal ajju ikka..
seega vana anduriga l?ks t?mmates k?ima?
?kki ei olegi tarvis pistikut lahti teha, data annab vist pistikupoolsete klemmide asetuse ka ?ra. aga turvalisem oleks vist jah vaadata teiseltpoolt ka, kas mingi t?mmatav kl?pats ei stoperda seda pistikut?
aga k?ttesegu m?jutavad lambda ja tempi andur, vist oli m?ni andur veel.
lambda saad testriga ?ra m??ta ja tempi anduri ka. tempi andur sul 4 klemmiga jah? tuleb vist m??ta takistust nende 2 klemmi vahelt, mis asetsevad vasakul pool ?ksteise all, kui hoiad andurit niimodi k?es, et 2 k?rva vaatavad ?lesse poole ja need ?ksikud k?rvad, ?helpool 1 ja teiselpool ka 1, vaatavad ?ks vasakule ja teine paremale, loodan et said aru
?kki ei olegi tarvis pistikut lahti teha, data annab vist pistikupoolsete klemmide asetuse ka ?ra. aga turvalisem oleks vist jah vaadata teiseltpoolt ka, kas mingi t?mmatav kl?pats ei stoperda seda pistikut?
aga k?ttesegu m?jutavad lambda ja tempi andur, vist oli m?ni andur veel.
lambda saad testriga ?ra m??ta ja tempi anduri ka. tempi andur sul 4 klemmiga jah? tuleb vist m??ta takistust nende 2 klemmi vahelt, mis asetsevad vasakul pool ?ksteise all, kui hoiad andurit niimodi k?es, et 2 k?rva vaatavad ?lesse poole ja need ?ksikud k?rvad, ?helpool 1 ja teiselpool ka 1, vaatavad ?ks vasakule ja teine paremale, loodan et said aru
