K:Vw passat 1998 TDi'l on hing kinni ja auto ei liigu e

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Algselt postitas: -TarMo-
Kuidas saaks seda N75 klappi testida vms kas t??tab? wastegate actuatori juurde minevasse vaakum-voolikusse peab tekkima vaakum nagu ma aru saan.. l?hen tsekkan v?he. Intercooleri l?dvikust lekib ka ?li.

E: Tegu ikka 1.9TDI 66kW
Proovida saad nii: V?tad turbo juhtklapi ?ra. Seal on pistik, ning annad pistikule voolu... (NB! pluss ja miinus on oluline) seal pistiku juures peaks olema ka t?hised. Annad 12v peale ja kui klapp pl?ksu teeb, on arvatavasti korras. Kui pl?ksu ei tee, panustan et tuleb sul see uus muretseda.
Samal ajal v?id ka kuskilt voolikust imeda/puhuda. Kui peale pl?ksu muutub miskit, on asi korras.

[Muudetud: 8-2-2009 Krisss]
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Saab ka nii testida, et vahetad N75 ?ra EGR'i liigutava samasuguse vidinaga mis asub N75-st natuke vasakul ja on teist v?rvi m?tsiga, oli vist valge. need jubinad on identsed, seega saab neid omavahel vahetada. aga kui jutt k?ib endiselt 66KW mootorist siis kas sellel ?ldse on EGR v?i? kapoti alt on seda kohe n?ha..

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Minu passatil(66kw) on see t?itsa olemas, kuid ei t??ta. EGR parandamine/vahetamine kallis l?bu (ei m?leta t?pselt, kuid 2k- 4k-ni vist)
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Algselt postitas: Krisss
Minu passatil(66kw) on see t?itsa olemas, kuid ei t??ta. EGR parandamine/vahetamine kallis l?bu (ei m?leta t?pselt, kuid 2k- 4k-ni vist)
Ainuke asi mille p?rast sa muretsema pead on see, et su auto saastab natuke rohkem keskkonda kui t??tava EGR'iga auto, aga see pole vist asi mille p?rast sa ??siti magada ei saa:) Aga sisselaske kollektor p?sib sul puhtam.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Algselt postitas: tobimarg
Algselt postitas: Krisss
Minu passatil(66kw) on see t?itsa olemas, kuid ei t??ta. EGR parandamine/vahetamine kallis l?bu (ei m?leta t?pselt, kuid 2k- 4k-ni vist)
Ainuke asi mille p?rast sa muretsema pead on see, et su auto saastab natuke rohkem keskkonda kui t??tava EGR'iga auto, aga see pole vist asi mille p?rast sa ??siti magada ei saa:) Aga sisselaske kollektor p?sib sul puhtam.
Selle teadmisega saan ma paremini magada, kui sellega et homne p?ev pean 4k EGR parandamiseks kulutama.
?levaatus 2010. Eks n?is, kas CO2 on k?rge v?i mitte.
Kellel aga minekuga jamad, soovitan diagnosti minna, seal on n?ha turbo safe'i minek ja r?hud.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Vasta

Mine “Diislid”