G60 turtsub

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

G60 turtsub

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

nimelt mure jahutusega
temp t?useb lakke, plokipea sitaks tuline, aga radikasse see ei j?ua
hetkeseisuga vahetatud veepump+korpus+termostaat


nagu ?lemine radika l?dvik on mootoripoolne tuline aga radikapoolne k?lm. ja temp istub 110 kandis, andurid on korras.

[Muudetud: 13-2-2009 RKsilver]

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Martti »

kas salongist sooja ?hkut tuleb ?
kui ei siis on s?steemis ?hk vahel
Jooge piima!

Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Post »

Ka termostaat v?ib vigane olla, kuigi uus.
Stuck in the 70's

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

v?iksel ringil on k?ik korras, ilusti tulist ?hku tuleb, aga suurele ringile asi nagu ei j?uagi:(

kas g60-l on mingi erilien termostaat ?
hetkel on k?ll uus aga ka RP mootori termostaat.

kolmnurk
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:25
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas kolmnurk »

mul oli kunagi passatiga sedasi,et temp ?le 70 ei t?usnud. sai katsetatud 2he uue termostaadiga,nendega vedelik suurele ringile ei saanud ja ?le 110 sai asi katki j?etud. l?puks sai ostetud originaal termostaat ja asi 3 aastat laitmatult juba tempi 90-93 juures hoidnud.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

minu arust g60 ei ole spets termostaati. ehk sattus praak sulle.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

sai forsist n??d teinegi uus termostaat ostetud, aga ei taha uskuda kuna mulle tundub, et ?hk oleks nagu kusagil vahel, ?lemine l?dvik l?heb mootori poole pealt tuliseks ja radika poolne j??b k?lmaks ..

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

?kki radikas umbes?
Br.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ma ka m?tlesin, et kas radikas ise j??b ka nii ?levalt kui altpoolt k?lmaks?

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

radikas on uus siis t?nasest, ikka sama jama ..

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

kui ?lemine l?dvik kuum on ja alumine k?lm, siis t?pselt niuke asi et termostaat ei avane. aga sa vist juba teist korda vahetasid uue vastu.
t?iesti m?stika. kas alumine l?dvik on t?iesti k?lm v?i ikka leige?
jahutusventikas t??le hakkab kui nii tuliseks l?heb?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

?kki on jahutuss?steem ise kinni kuskilt, ei lase ringlusse korralikult. proovi l?bi pesta. v?i vaata ?le paisupaagi kork. endal passatiga jamasin ka, aga r?hk l?ks maha kogu aeg ja hoidis mootori kuumana.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

r?hk on sees, voolikud on ilusti korralikud, ning te ei saa aru, pool ?lemist voolikut l?heb kuumaks pool l?dvikut j??b k?lmaks :(

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

minul oli kunagi ?he suzukiga sarnane juhus.
L?ppes sellega, et kaanel praod sees l?i ?humulli termostaadi taha ja see p?rast termostaat lahti ei l?inud.
Kuna k?ik muud asjad olid juba proovitud siis l?ks kaas survestamisele.
Seal siis selguski, et praod sees ja uue kaanega asi korras.
Br.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

see v?ib jah, ka siis v?imalus olla, ma ise panustan sellele, et ?hk j??b termostaadi taha lihtsalt kinni, kas oleks m?tekas 2 v?ikest auku l?bi termostaadi puurida, et ?hk v?lja p??seks ?

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

?lemine l?dvik on ju see kust tosool l?heb radikasse ja sealt alla ja m??da alumist l?dvikut mootorisse? v?i kuda pidi se vedelik reisib seal?
imelik et pool l?dvikut jahe on ja pool tuline, mingi tropp l?dvikus sees :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas termostaat valepidi sisse pole ehk pandud v?i on praak termostaat? Ainuke variant et termostaat ei avane, proovi korra ilma termostaadita kas tekib ringvool.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Post »

Mul sama kogemus audiga suvel, kahtlustati ka plokikaant- tihendit, aga selgus et ?humull oli termostaadi taga vms. korduvad ?hutamised ei aitanud ja keetis pidevalt vedeliku v?lja, viimases h?das puurisin 3,2 mm needipuuriga termostaati 3 auku, ning peale seda asi toimis , kuni k?lmadeni, siis ei tahtnud enam soojaks minna ja tuli ette v?tta j?rjekordne termostaadi vahetus, seekord valisin Wahleri ja k?ik t??tab kenasti siiani.
Stuck in the 70's

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

eks seda puurimist ma siis proovingi;)

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

nagu alati, vea leiab ?les k?ige viimasena, sai ka 4 auku puuritud termostaati ja mure lahenes n?ia v?el, kuigi temp istub n??d ainult 70 ja alla selle, kuid teine mure juures, ei oskagi seda kuidagi kirjutada, nimelt aju l?heb kuidagi vist safe modesse(tuttav s?na : / )

natuke aega t??tab kohapeal ilusti siis p??rded langevad 600 kanti , vaakumi n?itab -0.2 ja puterdab, kui s?idu ajal keerata kiiresti s??de v?lja, s??de sisse, siis on ca 5 minutiks rahu.

oskab keegi mingit infot anda mida kontrollida tuleks ?

voolikutest, rootoritest, jagajakaantest,k??naldest/juhtmetest ei soovi kuulda kuna k?ik on vahetatud:(

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ennem seda muret ei olnud? ei tea kas see v?ib olla seotud selle termostaadiga, v?i temperatuuriga.
aga vaata omal tempi andur ja lambda ?le.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

probleem just tuleb mootori soojenedes pmst 5-10 minutiga, kas keegi teab mis asi on crankcase ventilation heating element

http://volkswagen.msk.ru/electro/b3/b3_" onclick="window.open(this.href);return false; ... eng_04.gif

all vasakus nurgas, nimelt mu see puudub, mis on selle asja t?htsus ?
saab seda takistiga petta ?

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

otse t?lkes oleks: karterituulutuse k?tte element (k?ttekeha).
tundub, et toide tuleb tal siis kui s??de sees on, ja miskine imelik l?liti ka vahel? ei saa sellest skeemist h?sti aru.
?kki on bloki soojendus?

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

enne seda muret t?esti ei olnud, tuli ilmsiks termostaadi vahetusega, kontrollib sii t?na k?ik andurid ja juhtmed uuesti ?le..

killerq
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Veebr 2007, 20:15
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas killerq »

m?ned aastad tagasi oli oli audiga sama pull et alumine l?dvik soojaks ei l?inud asi lahenes peale veepumba vahetust, ennem seda sai termostaate vahetatud ja kaalikat tehtud

Vasta

Mine “Mootor”