VR6 jamab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
huvitav juhus oli siis, tavaliselt kui on normist v?hem ?li siis v?iks nagu kergemini k?ima minna 
aga kas sa k??nlaid oled vahetanud mingi aeg? ehk ei ole s?de nii tugev kui vaja, kui k??nla v?lja keerad ja "vabas ?hus " s?det kontrollid, siis v?ib s?deleda k?ll, aga silindirs on r?hu all raskem s?deleda.
tean ?hte juhust kus t?mmates l?ks k?ima, aga v?tmest ei l?inud. uputas ka ?le, s?de oli v?lise vaatluse p?hjal olemas, aga nii kui uued k??nlad peale keerasime l?ks kohe k?ima.

aga kas sa k??nlaid oled vahetanud mingi aeg? ehk ei ole s?de nii tugev kui vaja, kui k??nla v?lja keerad ja "vabas ?hus " s?det kontrollid, siis v?ib s?deleda k?ll, aga silindirs on r?hu all raskem s?deleda.
tean ?hte juhust kus t?mmates l?ks k?ima, aga v?tmest ei l?inud. uputas ka ?le, s?de oli v?lise vaatluse p?hjal olemas, aga nii kui uued k??nlad peale keerasime l?ks kohe k?ima.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
VR6 aju temp. andur on 2-klemmiline (sinine). Aitab ehk diagnost (veakoodid ?le vaadata + jooksvad parameetrid), keegi kellel l?ppar+kaabel vast aitab?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kas s??tepoolist ?ldse tuleb sirakas (hoia k?rgepinge juhet plokist umbes 1cm kaugusel ja las keegi annab starterit)? Poolile toide ja juhtsignaal(seda k?ige parem lediga kontrollida) tuleb? Kas k?ttesurve on olemas? Pihustitele signaal tuleb? Kui m?nele k?simusele ei vastuseks saad, siis saab edasi diagnoosida.
hardstyler
Miks ma mainisin syytelukku pohja, kui on klemmid polenud/kulunud/oksydeerunud siis kaivitus momendil on suur voolu kadu ja pinge ei joua ajuni. Samas halb kaivitus ja ebayhtlane tyhikaik oleks ohulugeja vea moodi.
Kordan ainult GTI juttu , vii auto asjatundja juurde. Sinu auto puhul tuleb jarjest ja koike kontrollida.
Hiljuti oli mul pea samade symptomitega Passat 1,8 ADR: vahetatud sai: ohulugeja, temp andur, hall andur, kyynlad, 2 syytepooli pikendused (nn juhtmed)Koik asjad olid vahemal voi suuremal maaral labi AGA mured jatkusid. Kontrollitud sai koik , isegi starteri poorded aga auto ei tahtnud ikka normaalselt kaivituda. Lahendus sai leitud, peale oli ja bensiini vahetust omanik enam ei kurda kaivitus probleeme.
Ma saan aru et tahad seda ise teha ja proovid kokku hoida aga teinekord on targem kysida teistelt abi.
Lugupidamisega Aleksei.
Kordan ainult GTI juttu , vii auto asjatundja juurde. Sinu auto puhul tuleb jarjest ja koike kontrollida.
Hiljuti oli mul pea samade symptomitega Passat 1,8 ADR: vahetatud sai: ohulugeja, temp andur, hall andur, kyynlad, 2 syytepooli pikendused (nn juhtmed)Koik asjad olid vahemal voi suuremal maaral labi AGA mured jatkusid. Kontrollitud sai koik , isegi starteri poorded aga auto ei tahtnud ikka normaalselt kaivituda. Lahendus sai leitud, peale oli ja bensiini vahetust omanik enam ei kurda kaivitus probleeme.
Ma saan aru et tahad seda ise teha ja proovid kokku hoida aga teinekord on targem kysida teistelt abi.
Lugupidamisega Aleksei.
vana anduriga l?ks t?mmates k?ima jah.. panin uue ka peale, k?ima l?heb, aga raisk saatus ei soosi mind.. t?na tahtsin komput taha panna, aga kompu hakkas lollitama ja ei l?ind k?ima.. seega ei saanud komput taha l??dud :\
klemmide asetuse n?itab ?ra k?ll, aga sellest pole eriti kasu kui ma ei saa pistikut tagant v?tta, ma ei saa miskit moodi juurde.. pistik on aju sees:\ proovisin aju koos pistikuga lahti saada, aga ei liikunud ka kuhugi poole.. ja lukusteid ei n?inud, v?hemalt aru ei saanud mis s?steemiga ta tulema peaks.. absi omal oli lihtne, ?ks metallkang t?mbad seda ?les ja pistik tuleb lahti, aga sellest aru ei saanud.. kindlasti mingi nipp on, sest tal olid mingid k?rvad v?i midagi, aga samas seda ei andnud t?mmata/l?kkata ega midagi.. ma ei tea, keegi kes on lahti teinud mootori aju pistikut, v?iks paar n?pun?idet anda..
termostaadi korpuse k?ljes on mul 3 pistikut, ??rtes pruunid ja keskel 2 klemmiga sinine, pruunid neljased.. millist ma m??tma pean?
?li pole t?esti vaadanud viimasel ajal, eks homme kontrollin taset. K??nlaid pole ka kontrollinud, ei taha v?ga k??nla juhtmeid maha v?tta, kuna vr mootoril on k??nlad nii s?gaval ja seda spets asja millega otsast v?tta ja tagasi panna ka pole.. siis kardan k??nlajuhtmeid vigastada, seega v?imalikul v?he ka k??nlaid maha kruvida, aga eks peab selle ka ette v?tma..
Ehk on keegi vr6 omanik nii hea ja laenab seda juhtmemahav?tmise vigurit?
Proovin seda ledi s?steemi ?ra millalgi, aga j?rgmisel n?dalal, see n?dal enam ei j?ua..
[Muudetud: 12-2-2009 marec]
klemmide asetuse n?itab ?ra k?ll, aga sellest pole eriti kasu kui ma ei saa pistikut tagant v?tta, ma ei saa miskit moodi juurde.. pistik on aju sees:\ proovisin aju koos pistikuga lahti saada, aga ei liikunud ka kuhugi poole.. ja lukusteid ei n?inud, v?hemalt aru ei saanud mis s?steemiga ta tulema peaks.. absi omal oli lihtne, ?ks metallkang t?mbad seda ?les ja pistik tuleb lahti, aga sellest aru ei saanud.. kindlasti mingi nipp on, sest tal olid mingid k?rvad v?i midagi, aga samas seda ei andnud t?mmata/l?kkata ega midagi.. ma ei tea, keegi kes on lahti teinud mootori aju pistikut, v?iks paar n?pun?idet anda..
termostaadi korpuse k?ljes on mul 3 pistikut, ??rtes pruunid ja keskel 2 klemmiga sinine, pruunid neljased.. millist ma m??tma pean?
?li pole t?esti vaadanud viimasel ajal, eks homme kontrollin taset. K??nlaid pole ka kontrollinud, ei taha v?ga k??nla juhtmeid maha v?tta, kuna vr mootoril on k??nlad nii s?gaval ja seda spets asja millega otsast v?tta ja tagasi panna ka pole.. siis kardan k??nlajuhtmeid vigastada, seega v?imalikul v?he ka k??nlaid maha kruvida, aga eks peab selle ka ette v?tma..
Ehk on keegi vr6 omanik nii hea ja laenab seda juhtmemahav?tmise vigurit?
Proovin seda ledi s?steemi ?ra millalgi, aga j?rgmisel n?dalal, see n?dal enam ei j?ua..
[Muudetud: 12-2-2009 marec]
Tallinn, Mustam?gi asun.. p??an t?na selle sinise ?ra m??ta.. ja siis annan teada.
Kuulsin ka sellist teooriat, et kui aku t?hi v?i n?rk siis v?ib ka sellest olla? kuna kui k?ik sees siis on p??rded peal ja laeb k?ike.. aga nii kui sidurit lahutad, kukuvad p??rded enam ei lae genekas nii k?vasti ja peab aku pealt rohkem ja hakkavad p??rded j?nksutama? on kellelgi nii olnud?
Edit: M??tsin sinise pistikuga tempi anduri kah ?ra.. temp andur n?itas 12000 oomi takistuseks, pistiku pool 3000 :\ ?li oli bensuhaisune.. proovisin k?ima hommikul l?ks.. aga puterdas nagu m?ni silku ei t??taks korralikult, ilmselt siis k??nlad ikka jamavad.. proovisin ?htupoole teist korda, et minna bensukasse ja bensu juurde v?tta kuna praegu joob nagu kaevul.. sain t??le, t??tas mingi pool mintsa ja suri v?lja.. m?tlesin, et ?kki sai pens otsa, t?in juurde, aga ei l?inud enam t??le, sama jama nagu paar p?eva tagasi... starter k?iab ilusti.. korraks nagu mootor tahaks t??le minna p??rded l?hevad 300ni aga seda on murdosasekundiks ja j?lle puhas starter ainult..
Proovisin ka nii, et keerasin puhurit 4 astme peale ja nii kui starterit andsin oli see ka vait.. v?imalik siis s??telukup?hi? nagu m?ni siin v?itis, et ei saa piisavalt voolu siis aju vms?
[Muudetud: 13-2-2009 marec]
Kuulsin ka sellist teooriat, et kui aku t?hi v?i n?rk siis v?ib ka sellest olla? kuna kui k?ik sees siis on p??rded peal ja laeb k?ike.. aga nii kui sidurit lahutad, kukuvad p??rded enam ei lae genekas nii k?vasti ja peab aku pealt rohkem ja hakkavad p??rded j?nksutama? on kellelgi nii olnud?
Edit: M??tsin sinise pistikuga tempi anduri kah ?ra.. temp andur n?itas 12000 oomi takistuseks, pistiku pool 3000 :\ ?li oli bensuhaisune.. proovisin k?ima hommikul l?ks.. aga puterdas nagu m?ni silku ei t??taks korralikult, ilmselt siis k??nlad ikka jamavad.. proovisin ?htupoole teist korda, et minna bensukasse ja bensu juurde v?tta kuna praegu joob nagu kaevul.. sain t??le, t??tas mingi pool mintsa ja suri v?lja.. m?tlesin, et ?kki sai pens otsa, t?in juurde, aga ei l?inud enam t??le, sama jama nagu paar p?eva tagasi... starter k?iab ilusti.. korraks nagu mootor tahaks t??le minna p??rded l?hevad 300ni aga seda on murdosasekundiks ja j?lle puhas starter ainult..
Proovisin ka nii, et keerasin puhurit 4 astme peale ja nii kui starterit andsin oli see ka vait.. v?imalik siis s??telukup?hi? nagu m?ni siin v?itis, et ei saa piisavalt voolu siis aju vms?
[Muudetud: 13-2-2009 marec]
Leidsin autodatast veel ?he huvitava asja intake systemi alt.. selline asi nagu idle speed control actuator, mille google t?lgib "t?hik?igup??rlemiskiirusel kontrolli t?iturseadme". Samuti on kirjas autodatas et see on ainult golf vento passat 95-.. T?hendab see seda, et corradol pole? Aga ometi on valitud 2.9 94 aasta corrado ja seal all on see olemas.. Autodata valetab?
se on t?hik?igu mootor, selline tunne et uputab sul liialt ?le. aga 12 tuhat ohmi t?hendab, et aju arvab, et temp on -10 kraadi. v?ibolla v?ljas oligi nii k?lm, saaks n??d soojast peast kah veel m??ta. saad ise ta kuumaks ajada, kas siis kuskil kausis hoiad teda poolenisti vee sees, mis on tuline ja siis m??ta takistust. v?i on ta ni si** kohapeal et jahutusvedelik jookseb v?lja kohe kui ?ra v?tta?
puhuri kohta v?ib see kehtida, et voolukadu on nii suur k?ivitamisel, et puhurile ei j?tku voolu, automakid teevad ju sama, et paned maki ennem k?ima, siis k?ivitad, korraks viskab makk pildi tasku ja siis kui auto k?ima l?heb, tuleb makil pilt ette tagasi.
ehk on k??naldes jama, et ei p?leta seda k?tet ?ra mis silindrisse pritsitakse ja se satub karterisse, kuigi tegelikult peaks summutist v?lja tulema.
daga kas data ei anna selle seadme (t?hik?igu mootori) asukohta? v?i korrasoleku testimiseks mingeid juhiseid?
puhuri kohta v?ib see kehtida, et voolukadu on nii suur k?ivitamisel, et puhurile ei j?tku voolu, automakid teevad ju sama, et paned maki ennem k?ima, siis k?ivitad, korraks viskab makk pildi tasku ja siis kui auto k?ima l?heb, tuleb makil pilt ette tagasi.
ehk on k??naldes jama, et ei p?leta seda k?tet ?ra mis silindrisse pritsitakse ja se satub karterisse, kuigi tegelikult peaks summutist v?lja tulema.
daga kas data ei anna selle seadme (t?hik?igu mootori) asukohta? v?i korrasoleku testimiseks mingeid juhiseid?
t?hik?iguregulaatorit sai puhastatud esimese asjana, selle testisin ?ra testriga kah, lubas vist 10-20 oomi, mul oli mingi 9 v?i nii.. aga klapp sees liikus ja k?ik oli nagu normis.. v?ljas oli vast mingi -3 kraadi .. teine auto n?itas nii.. aga v?ib olla on mootori plokk ?isest k?lmast veel -10?
Ja pigem see 12 000 oomi on ?kki ikka -49 kraadi ja andur ikka peetis? Andur asub termostaadi korpuse sees.. aga ma ei tea kuidas ta v?lja k?ib? kindlasti k?ib.. aga pole ?ra v?tnud, ehk keegi jagaks m?ne n?pun?ite? Ei tahaks tervet termostaadi korpust maha kiskuda v?i peab?
[Muudetud: 13-2-2009 marec]
Ja pigem see 12 000 oomi on ?kki ikka -49 kraadi ja andur ikka peetis? Andur asub termostaadi korpuse sees.. aga ma ei tea kuidas ta v?lja k?ib? kindlasti k?ib.. aga pole ?ra v?tnud, ehk keegi jagaks m?ne n?pun?ite? Ei tahaks tervet termostaadi korpust maha kiskuda v?i peab?
[Muudetud: 13-2-2009 marec]
pole pilti silme ees mismoodi se termostaadi korpuse ehitus seal on, aga kust graafikult sa sellised kraadid ja takistuse said? vb mina eksin ja sul ongi ?kki ?igus. datast vaatasid? sel juhul pritsib meeletult k?tet peale et k?ima l?heks, aga selle asemel ta uputab k??nlad hoopis ?ra ja ei saagi k?ima minna.
No akut saab kellegilt ikka laenata,proovimiseks,ja k??nlad on ka sellised asjad,et saabki vahetatud,kui seda just l?hiajal tehtud pole!Aga see,mis selle masinaga toimub momendil,on juba m?steerium!:)Algselt postitas: nephex
ehku peale akut ja k??nlaid on n?ks kulukas osta. ma ootan tempi anduri poolt vastuseid.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Anduril on traatklambriga stopper, t?mbad selle k?ljepeale v?lja ja ettevaatlikult keerutad kahele poole anduri v?lja. NB: koos anduriga v?ljub avast ka piisav kogus jahutusvedelikku nii et soovitav oleks mingi teine andur kohe asemele torgata. Ikka oleks soovitus veakoodid ?le lugeda - muidu kobad pimeduses.
[Muudetud: 13-2-2009 GTI]
[Muudetud: 13-2-2009 GTI]
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Sarnased s?mptomid hakkasid ka mul autol enne loobumist.Muidu k?ivitus iga ilmaga h?sti aga kui siin need suuremad k?lmad tulid siis juba hommikul pl?tutas k?ivitusel.Muidu olid mul p??rded alati 900 peal aga siis nende k?lmadega ka vajus kuni 500-ni.Millegip?rast,kui sooja regulli nuppu kruttisin siis l?ksid p??rded normi tagasi ja oli p?ev muretu.Kuna ostjaga k?isin ka kompuutris,siis n?itas too k?igest 2-te viga,abs-i ja nukaandurit,ja arvati,et kas on tagant ?ra v?i siis lahtises olekus.?hes?naga,kuna uus omanik vahetas koheselt k??nlad ja k?ttefiltri,siis k?ik toimib praegu ideaalselt,kusjuures selle nukaanduriga ta pole veel tegelenud.Kindlasti proovi ka k??nlad vahetada ja ka aku,kuna see(oleneb,mis aku on sul)v?ib seest plaatidega l?histunud olla ja mis seal iganes,sest kui corri ostsin,oli tal ka vanas akus sees julm elu k?inud,peale auto registreerimist enam ei k?ivitanud!Olid ka plaadid sees kokku suland.
kraadi sain kompuga, kui sai mingi 2 n?dalat tagasi taha ?hendatud. Kompuuter n?itas t??tava mootori tempiks ja sisse v?etava ?hu tempiks -49, ehk siis maksimum mis v?imalik... proovisin excelis teha graafikut ja umbes v?lja arvutada mitu kraadi 12 000 oomi v?iks olla, aga ei saanud k?tte, kuna ?iget joone v?rrandit k?tte ei saanud.. aga 12 000 on v?ga palju minu teada..
S?ber pidi ?leeile tulema veakoode lugema, aga kirjutasin ennem juba, et arvuti hakkas sinist pilti loopima ja k?ima ei l?inud, nagu mingi kuri aura vms
Aga eks ma siis vaatan, ?kki leian mingi k?vema aku kuskil ja proovin sellega, kui linna tulen homme. K??nlaid ma ausalt?eldes ei tea millal vahetatud, eks keeran maha need ja vaatan ka mis seisus..
S?ber pidi ?leeile tulema veakoode lugema, aga kirjutasin ennem juba, et arvuti hakkas sinist pilti loopima ja k?ima ei l?inud, nagu mingi kuri aura vms

Aga eks ma siis vaatan, ?kki leian mingi k?vema aku kuskil ja proovin sellega, kui linna tulen homme. K??nlaid ma ausalt?eldes ei tea millal vahetatud, eks keeran maha need ja vaatan ka mis seisus..
Nii, sain t?na selle t?mmitsa.. vaatasin k??nlad ?le, jube mustad ja tahmased.. proovisin s?det ja ei tulnud midagi.. proovisin vastu aku miinus klemmi, ei tulnud midagi.. n?hkisin vastu aku miinus klemmi seda natuke ja provoisin uuesti ja siis hakkas s?delema ja mootor hakkas t??le ka kohe.. j?reldasin et k??nlad on ?limustad/tahmased ja kui ?ks ei anna ?hendust, ei toimi mootor ?ldse... lippasin poodi ja panin uued k??nlad peale.. poolest p??rdest t?mbas k?ima mootori.. p??retek?ikumist erilist ei t?heldanud, andsin tuuri.. l?ks ilusti p??rdesse aga kui gaasi maha v?tsin tuli 3000 p??rde pealt alla nagu kolises ja suri v?lja.. proovisin uuesti k?ima panna, ei tahtnud h?sti minna.. andsin gaasi siis l?ks.. k?tust vb v?he paagis .. kondents ka ?kki tekkinud, toon natuke lisa ja siis l?hen corriga t?mban paagi t?is, vaatab siis edasi.. mootori tempi anduri ostsin ka ?ra.. proovin ?htul seda ka vahetada, ehk saan hakkama ilma suurte vedelikekaotusteta..