Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
Palju need Infinity luubid maksavad ja kas eestist ka saada on? Kas sisuliselt siis selle luubi paigaldamisel kaob tavatule reflektori m?te ?ldse. et selle kaudu enam mingit valgust ei peegeldata ? Selline k?simus veel ka, et kas need on luuptuled http://www.avsk.ee/tdetail.php?de=161564&cat=966" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat 1.8T 97a 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
t?nks. aga kas nendele tuledele tasuks xenon sisse pista http://www.avsk.ee/tdetail.php?de=161564&cat=966" onclick="window.open(this.href);return false; v?i on pigem mingi odav aftermarket saast ?
VW Passat 1.8T 97a 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
- Auto: Audi A7 3.0TFSI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Just, nagu juba vastati siis seda olemasolevat reflektorit enam ei kasutata, sinna asemele l?heb siis see projektor. Mul olid juba algup?raselt luubiga tuled seega minul sellesm?ttes suuremat ?mberehitamist ei olnud.
Mis sellesse tulesse puutub, siis tahad sinna mingit xenon kiti panna? ?ldiselt on need tuuning tuled (ja mitte ainult, ka B osa tuled) ?sna kehva kvaliteediga, odavalt tehtud. Halva kvaliteediga kroom reflektoritel jne jne. Aga noh iial ei tea, k?iki tulesid pole proovinud ka. Fakt on see et seal luubi sees on see xenon kit kindalasti parem kui lihtsalt reflektoriga tules. Ning samas on ka kindel see et nii hea ei saa ta kunagi olema kui OEM xenon luubid ehk siis tehasest tulnud xenonid nagu n?iteks need Infiniti omad.
Need infiniti luubid olidki mingi 2000.- Eestist saada pole, kui just m?ne laksuga infiniti ei leia siit. Paar t?kki neid linnamaastureid on isegi siin Tartus, aga pole ma ?htegi n?inud mis m?ne avarii oleks teinud
Mis sellesse tulesse puutub, siis tahad sinna mingit xenon kiti panna? ?ldiselt on need tuuning tuled (ja mitte ainult, ka B osa tuled) ?sna kehva kvaliteediga, odavalt tehtud. Halva kvaliteediga kroom reflektoritel jne jne. Aga noh iial ei tea, k?iki tulesid pole proovinud ka. Fakt on see et seal luubi sees on see xenon kit kindalasti parem kui lihtsalt reflektoriga tules. Ning samas on ka kindel see et nii hea ei saa ta kunagi olema kui OEM xenon luubid ehk siis tehasest tulnud xenonid nagu n?iteks need Infiniti omad.
Need infiniti luubid olidki mingi 2000.- Eestist saada pole, kui just m?ne laksuga infiniti ei leia siit. Paar t?kki neid linnamaastureid on isegi siin Tartus, aga pole ma ?htegi n?inud mis m?ne avarii oleks teinud

-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
ait?hh asjaliku infi eest. Jah mul nagu xenon kiti m?te on aga tavalise tule sisse vastus?itjate huvides sea ei paneks. Aga t??tan natuke veel. Nimelt kusagilt lugesin,et kui xenon kit panna siis tavajuhtmed v?ivad liigse koormuse t?ttu streikima hakata, et tuleks vedada otse akult lisavool ja releed vahele panna ?
VW Passat 1.8T 97a 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
http://pilt.delfi.ee/picture/5520213/" onclick="window.open(this.href);return false; Otsustasin sellise skeemi kasuks...aga ?ks suur k?simus n??d..milline relee sinna panna ? ?kki kusagil netipoes m??a?
VW Passat 1.8T 97a 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
- Auto: Audi A7 3.0TFSI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Vaatasin ise ka kiiruga, et see skeem v?iks sobida.Originally posted by TurboPassat
http://pilt.delfi.ee/picture/5520213/" onclick="window.open(this.href);return false; Otsustasin sellise skeemi kasuks...aga ?ks suur k?simus n??d..milline relee sinna panna ? ?kki kusagil netipoes m??a?
Relee peaks nagu see p?ris h?sti minema: http://www.elfaelektroonika.ee/artnr/37" onclick="window.open(this.href);return false; ... le-40-20-a
Ja v?ta kindlasti relee pistik kah, kui relee l?bi l?heb siis ei pea tinutama hakkama. Ja kindlasti kasuta seda termokahanevat juhtmeisolatsiooni. V?ga hea asi selle t?? jaoks. ?hes?naga, tee nii nagu seal piltidega ?petatud oli

-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 106
- Liitunud: 16 Dets 2004, 18:32
- Auto: VW TYP3 Variant´69 VW 1302S ´71
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Mul on ?ks k?simus. Ultimate ksenoonidest on puudu pesurid ja autom. k?rguse regulaator. Kuidas oleks m?istlik lahendada see asi 99 aasta Passatil? Otsida lammutusest pesuri ja reguleeringuga auto ja sealt see kupatus hankida? Natukene bullshit variant oleks ainult pesurid installida ja ise manuaalselt kogu aeg tulesid ?les alla kruttida vastavalt auto koormatusele. Pesuriteta ei ole vist praegust sinikuubede aktiivsust ja teadmisi arvestades ?ldse teele minna. V?i kuidas?
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
- Auto: Audi A7 3.0TFSI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Tuleb tunnistada et ei ole ise ka veel neid j?udnud ette kruvida. ?hest k?ljest pesurite m?ttetuse p?rast(v?tab tohutult vett ja ega v?ga puhtaks ikkagi ei pese) ning teisalt lihtsalt ajapuuduse ja finantsi p?rast.Originally posted by GOLFIST
Mul on ?ks k?simus. Ultimate ksenoonidest on puudu pesurid ja autom. k?rguse regulaator. Kuidas oleks m?istlik lahendada see asi 99 aasta Passatil? Otsida lammutusest pesuri ja reguleeringuga auto ja sealt see kupatus hankida? Natukene bullshit variant oleks ainult pesurid installida ja ise manuaalselt kogu aeg tulesid ?les alla kruttida vastavalt auto koormatusele. Pesuriteta ei ole vist praegust sinikuubede aktiivsust ja teadmisi arvestades ?ldse teele minna. V?i kuidas?
Hella m??b nii pesurite kui ka regulaatorite universaalset komplekti. Sobib vanemtele autodele ideaalselt. Samas ma enda autole paigaldan originaal lahenduse. Sellep?rast et ega ta oluliselt kallim ei tule. Regulaatorid vaid 500.- kallimad kui hella omad, lammutamist on natuke rohkem et kaabeldus vedada ja ajud progogeda aga asi on v??rt seda.
Ma sinu asemel prooviks alguses seda lammari teemat, originaal on ikagi originaal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Se hella komplekt on ka väga normaalne mul ühel autol on peal see pesurid+regulaatorid ja asi toimib nii nagu originaal autol! Kui käivitad siis loodib tuled ära jne 
Ja nyyd golfil teen ma sellise lahenduse ,et mul need hella G4 style tuled ees ja on myya spets luupide komplektid mis käivad H7 pessa jne ja seal on ka bi-xenon kui valmis saan näitan ka siin tulemust
[Muudetud: 19-12-2009 Asko]

Ja nyyd golfil teen ma sellise lahenduse ,et mul need hella G4 style tuled ees ja on myya spets luupide komplektid mis käivad H7 pessa jne ja seal on ka bi-xenon kui valmis saan näitan ka siin tulemust

[Muudetud: 19-12-2009 Asko]
-
- Huviline
- Postitusi: 704
- Liitunud: 17 Aug 2007, 10:32
- Telefon: 56111426
- Skype: heiks21
- Auto: Golf II
- Asukoht: Tartu
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Bluevisionide kohta ka endal pole kuigi head kogemused.Sai ka ostetud ja valgust talvel erilist polnud sinakas valgus tulede sees oli aga teele see ei jõudnud.Hetkel kasutan Philipsi +50%more light ja tulemus hea:)Kaugtuledesse sai pandud mingi Xenon style värk nimi pole täpselt meeles igatahes pirni hind oli160eek/tk väga head valgust annavad.
Tänapäeval teavad inimesed kõigi asjade hinda ja ei millegi väärtust.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 15 Juun 2010, 09:02
- Telefon: 55677404
- Auto: vw passat V5 125kw 2001aasta
- Asukoht:
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
hea põhjalik topic.
Viimati muutis krull490, 29 Juun 2010, 13:19, muudetud 2 korda kokku.
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Avastasin täna, et üks xenoni ballast vett täis jooksnud ja ei tööta enam korralikult, kas ühe ballasti kasutamine kahe pirni ergutamiseks on piisav või omab see tõsist ohtu auto tervisele?
Pirnid on D2S 35 W Ballast 12 V (50W), voolutugevus norm 4,3 A max 15 A e rööpühenduse puhul oleks I1+I2 ja jääks normi piiresse...
Kas keegi on katsetanud? Või loll mõte sellise asjaga pusida....
Pirnid on D2S 35 W Ballast 12 V (50W), voolutugevus norm 4,3 A max 15 A e rööpühenduse puhul oleks I1+I2 ja jääks normi piiresse...
Kas keegi on katsetanud? Või loll mõte sellise asjaga pusida....
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 21 Mär 2010, 11:09
- Auto: VW Golf 4 1,6 16V 77kw 2003a
- Asukoht:
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Üks küsimus mis firma Eestis tegeleb kogu komplekti paigaldusega? ehk pesurid, regulaator ja vastavad tuled ning pirnid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Minuteada ei tohi sa Xenonit isegi siis paigaldada, kui sul on pesurid ja regulaatorid paigaldatud, kuid pole tulel õiget C tähist. Muidugi, kui vahetada ka tuled, on teine lugu. Samas, vahel on keeruline saada õiget tuld.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Auto tehnonõuetes ei ole selle kohta midagi öeldud, et ei või olla ise paigaldatud, kuid tõesti peab olema vastava tähistusega tuli, pesurid ja automaatsed kõrguse regulaatorid. Väike konks on asja juures see, et on öeldud tehnonõuetes, et regulaatorid ja pesurid peavad olema alates 1. jaanuar 2000 arvele võetud autodel. Vanemate kohta ütles mu sõbrale üks politseinik, kes ta 97. aasta autol xenonite pärast virises, et tegu on illegaalse ümberehitusega (ees olid tuuningtuled, kus oli vastav tähistus olemas). Kuid kuna BMW hakkas xenone pakkuma juba 90ndate alguses ja kui ma ei eksi, siis Buick 90ndate keskpaigas, siis ka need peaksid Eestis illegaalsed olema selle loogika järgi ju
Mina isiklikult loen seadusest välja, et pesurid ja regulaatorid peavad olema alates 2000 aastast arvele võetud autodel ja vanematelt nõutakse vaid vastavat tähistust. Aga kuidas tegelikult on peaks mõnelt advokaadilt üle küsima.

-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 21 Mär 2010, 11:09
- Auto: VW Golf 4 1,6 16V 77kw 2003a
- Asukoht:
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Hmm väga huvitav jutt? Küsimus kas arvele võetud ARK-is ehk Eesti territooriumil ennem 2000 aastat või loetakse seda aastat alates auto registreerimisest ükskõik mis riigis euroopas?daff kirjutas:Auto tehnonõuetes ei ole selle kohta midagi öeldud, et ei või olla ise paigaldatud, kuid tõesti peab olema vastava tähistusega tuli, pesurid ja automaatsed kõrguse regulaatorid. Väike konks on asja juures see, et on öeldud tehnonõuetes, et regulaatorid ja pesurid peavad olema alates 1. jaanuar 2000 arvele võetud autodel. Vanemate kohta ütles mu sõbrale üks politseinik, kes ta 97. aasta autol xenonite pärast virises, et tegu on illegaalse ümberehitusega (ees olid tuuningtuled, kus oli vastav tähistus olemas). Kuid kuna BMW hakkas xenone pakkuma juba 90ndate alguses ja kui ma ei eksi, siis Buick 90ndate keskpaigas, siis ka need peaksid Eestis illegaalsed olema selle loogika järgi juMina isiklikult loen seadusest välja, et pesurid ja regulaatorid peavad olema alates 2000 aastast arvele võetud autodel ja vanematelt nõutakse vaid vastavat tähistust. Aga kuidas tegelikult on peaks mõnelt advokaadilt üle küsima.
Muidugi on mul paar tuttavat, kes töötavad ülevaatus punktis, sealt saan ma isegi konkreetsema vastuse, kui pole veel aega olnud, et neid külastada.
Viimati muutis vahelduvool, 27 Aug 2010, 17:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Esmast registreerimist vist mõeldakse. Minu teada ülevaatuse meestele xenonid ei meeldi. Sõber käis mustalt ülevaatusel, aga öeldi ennem, et xenonid võta ära, sest nendega ei lase ka mustalt läbi, kuigi tuledel vastav tähis. Autoks sama eelpool mainitud 97. aasta masin.vahelduvool kirjutas:Hmm väga huvitav jutt? Küsimus kas arvele võetud ARK-is ehk Eesti territooriumil ennem 2000 aastat või loetakse seda aastat alates auto registreerimisest ükskõik mis riigis euroopas?daff kirjutas:Auto tehnonõuetes ei ole selle kohta midagi öeldud, et ei või olla ise paigaldatud, kuid tõesti peab olema vastava tähistusega tuli, pesurid ja automaatsed kõrguse regulaatorid. Väike konks on asja juures see, et on öeldud tehnonõuetes, et regulaatorid ja pesurid peavad olema alates 1. jaanuar 2000 arvele võetud autodel. Vanemate kohta ütles mu sõbrale üks politseinik, kes ta 97. aasta autol xenonite pärast virises, et tegu on illegaalse ümberehitusega (ees olid tuuningtuled, kus oli vastav tähistus olemas). Kuid kuna BMW hakkas xenone pakkuma juba 90ndate alguses ja kui ma ei eksi, siis Buick 90ndate keskpaigas, siis ka need peaksid Eestis illegaalsed olema selle loogika järgi juMina isiklikult loen seadusest välja, et pesurid ja regulaatorid peavad olema alates 2000 aastast arvele võetud autodel ja vanematelt nõutakse vaid vastavat tähistust. Aga kuidas tegelikult on peaks mõnelt advokaadilt üle küsima.
Muidugi on mul paar tuttavat, kes töötavad ülevaatus punktis, sealt saan ma isegi konkreetsema vastuse, kui pole veel aega olnud, et neid külastada.
Jutt iseenesest on minu tõlgendus auto tehnonõuetest, kus on selline punkt:
Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm
Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) alates 1. oktoobrist 2000. a esmakordselt kasutusele võetud gaaslahenduslampidega M ja N kategooria sõidukil ja alates 10. juulist 2011. a esmakordselt kasutusele võetud hõõglampidega, mille valgusvoog ületab 2000 lm, M ja N kategooria sõidukil, peab lähitule laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, toimuma automaatselt ja sõidukil peab olema laternate hajutiklaasi puhasti;
Vabandan oma eksimuse pärast, mäletasin valesti, et 1. jaanuar 2000 oli.
Viimati muutis daff, 28 Aug 2010, 17:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 15 Juul 2010, 17:04
- Telefon: 5250430
- Auto: VW Passat B8
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Tere ,selline küsimus mis pirn on VW Passatil B6 lähitules ,et on plaan panna xenon kit ,aga ei tea mis pirn läheb?Ja kas keegi on pannud ka ,kas annab tulemust?Samas küsin kohe ära ,mis pirn läheb kaugtule sisse ja mida soovitate sinna panna ,sest lähenevad sügis õhtud ja teed pärjad ja pime varakult tulema.Praegused on kuidagi lahjad.Kaugtule sisse vist ei ole mõttet panna xenon kiti?
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
mõlemad H7 ,et aga kit panna tuleb läpakas taha pista ja suts modida...
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Hoiatasin ka ühte sõpra B6 Passatiga, et ära enne külge pane, kui keegi saab läpakaga ligi olla.fuzzz kirjutas:mõlemad H7 ,et aga kit panna tuleb läpakas taha pista ja suts modida...
Ei kuulanud kuramus

Pimedas aga oli päris karm ilma tuledeta seigelda

kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 15 Juul 2010, 17:04
- Telefon: 5250430
- Auto: VW Passat B8
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
Re: Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
Tänan hoiatamast!!!Pean välja uurima sellelt firmalt ,kes mulle paigaldama hakkab ,et kas nendel on sellised võimalused!