
(Auto on mul Golf III 1,6 55kw ?93) k?ik algas sellest, et niiskete ilmadega v?i kui lihtsalt lombist l?bi s?ites hakkas mootor jukerdama, madalatel tuuridel poos kinni ja t?hik?igul kippus v?lja surema, pidevalt pidi gaasipedaaliga m?ngima ning foori taga oli suht v?imatu seista... Maanteel, suurema kiirusega t?mbas j?lle heaks kuni j?rgmise porilombini v?i niiske ilmani.
M?ned p?evad tagasi keeldus aga mootor ?ldse k?ivitumast, isegi ei lubanud mitte. Soovitati esmalt ?ra vahetada jagaja kaas, see sai ka tehtud. Nii kui uus kaas peale sai oli auto j?lle nagu paugupill. Tegin kohe ka m?ned proovitiirud, k?ik n?is toimivat, r??mustasin veel, et nii v?ikese vaeva ja kuluga sai asi korda.
Kuid r??mu j?tkus vaid ca. kolmeks tunniks. ?htul uuesti s?itma minnes ilmnes uus jama: mootor k?ivitus k?ll kenasti aga puterdas nagu ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ning j?ud oli pea olematu. Hoo ?les saamiseks (90km/h saavutamiseks pidi ikka pikalt ja vaevaliselt sebima). Kui gaasipedaali liikumatult hoida siis justkui puterdaks v?hem aga nii kui natuke gaasi vajutada siis lonkab ning poob j?lle kinni. Puterdamise ajal on autol ?sna k?va v?rin ka sees. Selline tunne nagu oleks m?ni p?tt tagant ?ra. Vahetasin k??nlad (vanadest kaks olid tahmased k?ll), kuid see ei andnud tulemusi.
M?tlesin, et enne kui auto kuskile t??kotta viin kuulaks v?heke maad ja uuriks mis siinsed spetsialistid arvavad. Mis v?ib sellist asja p?hjustada ja kas need kaks asja kuidagi omavahel seotud on? ?kki polegi asi v?ga hull? ;D