VR6 jamab

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

p??an ?hta panna, kui saan sooja koha..
t?mbasin paagi t?is statoilis ja k?sisin bensiini sertifikaati kah.. vahi nalja.. andsidki sertifikaadi ja tuleb v?lja et k?ik ilusti seadustega vastav ja norra k?tus (Y) :D

tattoo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 20 Jaan 2009, 00:25
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas tattoo »

Aga n??d t?is paagiga ka j?ndab v?i tiksub korralikult!?

Sass187
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 06 Sept 2008, 14:53
Telefon: 56903315
Auto: volvo s60, vw sharan 1,8turbo
Asukoht: Märjamaa

Lugemata postitus Postitas Sass187 »

Algselt postitas: joonas
Tuttav jama. Naisel ka corrado 2.9 92a. Olen vahetanud v?ndaanduri, k??nlad, tempiandurid, uus aku, kontrollitud ?hulugeja t??d, lambda korras. Kahtlustan et viga v?ib olla ketis ja kulunud tallas. K?lmalt k?ies kett teeb k?va h??lt. Plaanis mootor maha v?tta.
mina arvan ,et ketiga seal kyll mingit seost pole.. minu autol olid kett ja tallad nii kulunud ,et kohe olex kotti jooxnud aga t??tas korralikult ka 2,9

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

nii.. andurit ei j?udnud ?ra vahetada veel, aga tegin sellise triki, et panin mingi 3000 oomise takisti pistikusse ja see aitas.. k?tteprobleem lahenes vist natukene.. r?medat bensuhaisu enam ei viska ?les, aga p??rded ikka k?iguvad.. t?hendab kohapeal t??tab normaalselt.. kui gaasi l??a 4500 p??rdeni ja ?ra v?tta gaasilt, kukub kolinal alla ja sureb v?lja j?lle.. s?ites samamoodi, sidurit lahutades kukuvad p??rded alla ja j?nksutab.. t?is paagiga teeb sama nalja.. ma kahtlustan, et ?kki on aku n?rk ja vana? on selliseid juhtumeid ka olnud ju?

pull oli veel see.. et v?tsin k??nlajuhtmeid maha j?rjest, mitte midagi mootoris ei muutnud :S esimese juhtmega oli tunda et hakkas v?he puterdama.. aga teistega.. mitte mingeid m?rkimisv??rseid muutusi, isegi 2 t?kki v?tsin ?ra, ei midagi.. t??tas praktiliselt samamoodi, h??l muutus minimaalselt ega puterdanud :S s??tes on ?kki mingi kala? see oli h?mmastav lihtsalt..


[Muudetud: 20-2-2009 marec]

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

v?ibolla sa k?rvaga ei kuule seda vahet, kuna 5 p?tti on ikka j?rel. 4 p?tasega saaks kohe aru. no 3000 ohmi on ka palju. mingi 300 ohmi ja siis peaks norm olema. aga ehk ongi siis andur saba andnud.
kindel, et t?hik?igumootor ei v?i jamada?

kolmnurk
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:25
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas kolmnurk »

proovi akuklemmilt katsetuseks vedada lisamassjuhtmed kerele ja mootorile.

tattoo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 20 Jaan 2009, 00:25
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas tattoo »

Algselt postitas: marec
nii.. andurit ei j?udnud ?ra vahetada veel, aga tegin sellise triki, et panin mingi 3000 oomise takisti pistikusse ja see aitas.. k?tteprobleem lahenes vist natukene.. r?medat bensuhaisu enam ei viska ?les, aga p??rded ikka k?iguvad.. t?hendab kohapeal t??tab normaalselt.. kui gaasi l??a 4500 p??rdeni ja ?ra v?tta gaasilt, kukub kolinal alla ja sureb v?lja j?lle.. s?ites samamoodi, sidurit lahutades kukuvad p??rded alla ja j?nksutab.. t?is paagiga teeb sama nalja.. ma kahtlustan, et ?kki on aku n?rk ja vana? on selliseid juhtumeid ka olnud ju?

pull oli veel see.. et v?tsin k??nlajuhtmeid maha j?rjest, mitte midagi mootoris ei muutnud :S esimese juhtmega oli tunda et hakkas v?he puterdama.. aga teistega.. mitte mingeid m?rkimisv??rseid muutusi, isegi 2 t?kki v?tsin ?ra, ei midagi.. t??tas praktiliselt samamoodi, h??l muutus minimaalselt ega puterdanud :S s??tes on ?kki mingi kala? see oli h?mmastav lihtsalt..


[Muudetud: 20-2-2009 marec]
Akut proovi t?esti veel,kellegilt laenata esialgu,korralikku v?i uut.

[Muudetud: 20-2-2009 tattoo]

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

jama selles, et pole tuttavatel uut akut..:\ tuleb keegi appi?
Eile ?htul sai laetud akut kui ?ritasin mootori tembi andurit vahetada.. tembi andurit ei suutnud vahetada.. kuna splint ei tulnud t?ielikult v?lja, metall seal ?leval takistas.. ja tervet termostaadi korpust ei tahtnud maha kiskuda, kuna jahutusvedelikku polnud kuskilt juurde v?tta parasjagu.. ja tempi andur n?itas normaalset takistust sooja mootoriga.. huvitav.. see selleks.. sai akut laetud mingi 2-3 tundi t?is ta laadija j?rgi ei saanud, k?ll aga p??rded olid jumalast mustikad, kui k?ima panna.. ilusti tulid alla kui tuure andsid.. rahulikult nagu keegi hoiaks seierit kinni ja ei vajunud ega k?ikunud kuhugi.. aga sai linnavahel natuke s?idetud ja siis p?rast mingi 5-6 km kui sai teist k?iku naguke vajutatud 4000 p??rdeni ja sidur ?ra lahutada, tahtis j?lle v?lja surra :S on v?imalik et kuidagi aku pealt toidab midagi? v?i mingit loogikat ?ldse?

tattoo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 20 Jaan 2009, 00:25
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas tattoo »

Algselt postitas: marec
jama selles, et pole tuttavatel uut akut..:\ tuleb keegi appi?
Eile ?htul sai laetud akut kui ?ritasin mootori tembi andurit vahetada.. tembi andurit ei suutnud vahetada.. kuna splint ei tulnud t?ielikult v?lja, metall seal ?leval takistas.. ja tervet termostaadi korpust ei tahtnud maha kiskuda, kuna jahutusvedelikku polnud kuskilt juurde v?tta parasjagu.. ja tempi andur n?itas normaalset takistust sooja mootoriga.. huvitav.. see selleks.. sai akut laetud mingi 2-3 tundi t?is ta laadija j?rgi ei saanud, k?ll aga p??rded olid jumalast mustikad, kui k?ima panna.. ilusti tulid alla kui tuure andsid.. rahulikult nagu keegi hoiaks seierit kinni ja ei vajunud ega k?ikunud kuhugi.. aga sai linnavahel natuke s?idetud ja siis p?rast mingi 5-6 km kui sai teist k?iku naguke vajutatud 4000 p??rdeni ja sidur ?ra lahutada, tahtis j?lle v?lja surra :S on v?imalik et kuidagi aku pealt toidab midagi? v?i mingit loogikat ?ldse?
Ma r??gin,osta uus aku ja mure murtud!:)Kui ta juba selle poolenisti laetud akuga minna andis siis ikkagi akus viga,arvan et seal sees miskit m?da.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

aku l?ks t?itsa t?hjaks ju ja seisis mingi aeg.. v?is k?veraks t?mmata vms.. targemad mehed r??givad nii :D

Edit:
Pani teise auto aku, aga no see ka lahja, t?pp on must, t?hendab vajab laadimist, sellega jamab samamoodi.. oleks n??d m?ni hea inimene, kes laenaks oma tutikat akut.. tahaks proovida.. t?hja uut ka ei tahaks osta.. kalliks on r?iped l?inud:(

[Muudetud: 21-2-2009 marec]

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

T?na k?isin Audihoolduses diagnostis. Midagi v?ga tarka ei osatud ?elda, sai niipalju teada, et sissev?tu?hu temp on 60 kraadi sooja mootoriga, seega midagi v?ga vale, v?tsin ?hu tempi pistiku tagant ja 20 kraadi kohe ?hk ja k?ttekulu normal. s?idab paar p?eva ja siis l?hen uuesti l?bi, vaatab kas n?itab veel midagi. P??rded k?iguvad ikkagi sellegipoolest, kui sidur ?ra lahutada, kukub alla ja j?nksutab ja kui joppab, j??b mootor t??le. Lambda t??tas normaalselt 0,9... midagi kuni 1.0... midagi.. piirides, seega korras. Soovitati ?hulekked ?le vaadata sisse kui ka v?ljalaskes.. ja lambda k?sitsi ?le m??ta.. rohkem ei ?eldudki. Kompressiooni m??tsin silindrites ?ra, k?ik olid 10 ringi, alla 10 polnud ?kski, enamus 10,5, ?ks oli rohkem, 11,3 vms.. aga see ehk m??tmisviga :D, kompressioon peaks ka ok olema? v?i j??b lahjaks?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kompressioon on normaalne (m??tmisel ikka hoiti seguklappi t?iesti lahti?). T?hik?igu klappi sisse oled piilunud - kui puhas see on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

t?hik?iguregulaator sai puhastatud ja klapp liikus sees ilusti.. oli v?he tahmane v?i must see vigur seest aga liikus.. seguklappi ei hoitud lahti.. esimest korda m??tsin :D kuidas siis peab m??tma?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Tulemuste suhtarv j??b samaks - m??tmiste absoluutv??rtused v?ivad veidi ebat?psed olla, oluline ongi silindritevaheline erinevus. Hea oleks teada mis veakoodid ajus olid, need ikka sulle ?elda? Mul enda masin ka jamas hiljuti, viga oli ?hum??turi pistikus mis oli oks?deerunud, n??d k?ib nagu antsu viiul. See seos aku v?i laadimisega v?iks panna m?tlema kas k?ik massijuhtmed on korralikud kapoti all.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Veakoode n?gin, ise istusin k?rval kui toimetas diagnostik.. alguses n?itas lambdat, aga p?rast seda enam ei n?idanud.. lambdat v?is sellep?rast n?idata, kuna ma proovisin ?kskord lambda pistikut tagant v?tta ja k?ivitada.. N??d kui sisselaske?hutemperatuurianduripistiku tagant v?tsin n?itas mingi mass air v?rki.. aga v?hemalt k?ttekulu l?ks normipiiresse. Homme v?i ?lehomme l?heb siis tagasi kompu alla .. n?is mis targemaks saab.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ta seda ei ?elnud, et mis olid siis nagu ajutised vead ja mis p?si vead?
lambda viga v?is t?esti sellep?rast olla.
aga p??dsid ilma ?hulugejata s?ita ja siis oli k?ttekulu norm ja ei l??tsutanud ka?

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Ei mitte ilma ?hulugejata.. sissev?tutemperatuuriandur asib sisselaskekollektori k?ljes.. k?lje peal, seal kus on termostaadi korpus.. selle pistiku v?tsin tagant ja toimis nii, et sissev?tu?huks sai 20 kraadi... aga no p??rded k?iguvad ikka.. sai uut akut ka proovitud, ei mingit vahet :\ p?sivaid vigu nagu otseselt ei olegi.. sain ?he s?bra pool panna ka arvuti taha, see n?itas j?lle v?nda andurit, kuigi audihoolduse diagnost ei n?idanud v?ndaandurit:S n?is, ?lehomme l?hen k?in l?bi audihooldusest, lubasid uuesti panna taha arvuti.. mis siis n?itab..

EDIT:
K?isin uuesti Audihoolduses arvuti all.. ja vead samad.. see pistik mis tagant ?hendasin.. ja v?nda andur oli kah :S aga selle kustutas ?ra ja tagasi ei tulnud.. ?eldi siis niipalju, et ?hulekkeid uurida hoolega, kui v?imalus, siis kellegilt laenata ?hulugejat ja proovida sellega.. siis v?iks pihustid ?ra kontrollida.. ja muud ei ?eldudki. P??rded k?iguvad ikka:\

[Muudetud: 26-2-2009 marec]

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Mul on m?istus otsas ja must masendus kummitab juba.. sai vaadatud ?le l?dvikut p?rast MAFi kuni klapini v?lja, alt mingi karterituulutus (?) oli pragune, teipisin ?ra aga noh see ei m?jutanud midagi.. klapp sai puhastatud.. kontrollisin isegi massi ?hendust, mootori pealpool olid mingid klemmid, puhastasin need ka ?ra, tulemus: ei midagi :\ Homme saab ehk teist MAFi proovida, kuigi ma ei usu et selle viga.. lootus hakkab kaduma vaikselt.. mul on tunne, et tegu on elektriveaga, kuna mootori t??tades t?hik?igul tabloo kergelt virvendab nagu.. j??b mulje nagu oleks vahelduvvool, gaasi andes l?heb ilusti ?htlaselt p?lema, k?ik sees pole samuti probleemi ilusti valge, kohe kui sidur ?ra lahutada ja k?ik v?lja v?tta l?heb tuhmimaks.. kas ei v?i olla kuidagi ikka generaatoriga seotud? Mingi asi tarbib v?ga palju voolu, genekas ei j?ua sellist ?kilist koormust laadida v?i midagi? Ei ole elektri alal v?ga kodus.. ehk keegi seletab?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Pane sigaretis??tajasse voltmeeter (v?i tester kuhugi salongi kus voolu k?tte saad) ja kontrolli s?idu ajal mis pinge teeb. Samuti v?iksid ?le kontrollida mootori peapistiku mis asub tsirkulatsioonipumba juures (sellise keeratava lukustusega) - nii m?nelgi on anomaaliate p?hjuseks olnud vilets pistiku?hendus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

BlueVR6
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 26 Okt 2005, 18:33
Telefon: 53837888
Auto: VW Golf III VR6
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas BlueVR6 »

Samuti v?iksid ?le kontrollida mootori peapistiku mis asub tsirkulatsioonipumba juures (sellise keeratava lukustusega) - nii m?nelgi on anomaaliate p?hjuseks olnud vilets pistiku?hendus. [/quote]
Just nimelt.Minul oli n?iteks see pistik seest korralikult ?ra oks?deerunud ja pahandust ning peamurdmist mitmeks n?dalaks.
Aju on kõige seksikam kehaosa,sest seda kepitakse kõige rohkem

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Lugemata postitus Postitas 109ase »

Algselt postitas: BlueVR6
Samuti v?iksid ?le kontrollida mootori peapistiku mis asub tsirkulatsioonipumba juures (sellise keeratava lukustusega) - nii m?nelgi on anomaaliate p?hjuseks olnud vilets pistiku?hendus.
Just nimelt.Minul oli n?iteks see pistik seest korralikult ?ra oks?deerunud ja pahandust ning peamurdmist mitmeks n?dalaks. [/quote]

Kui ei eksi on seal minu k?si m?ngus.
Uued juhdmed. :cool:
Kui on mure golfi I II III sama teemaga. siis k?si julgelt.
Uued juhtmed 3 p?eva,sinu materjal, t??raha 500-1500 eek ja asi nagu uus.
Pilt
Pilt

Kui on huvi siis ps

darkraver
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Juul 2005, 18:22
Asukoht: Tartu ja Haapsalu

Lugemata postitus Postitas darkraver »

Algselt postitas: marec
mul on tunne, et tegu on elektriveaga, kuna mootori t??tades t?hik?igul tabloo kergelt virvendab nagu.. j??b mulje nagu oleks vahelduvvool, gaasi andes l?heb ilusti ?htlaselt p?lema, k?ik sees pole samuti probleemi ilusti valge, kohe kui sidur ?ra lahutada ja k?ik v?lja v?tta l?heb tuhmimaks.. kas ei v?i olla kuidagi ikka generaatoriga seotud? Mingi asi tarbib v?ga palju voolu, genekas ei j?ua sellist ?kilist koormust laadida v?i midagi? Ei ole elektri alal v?ga kodus.. ehk keegi seletab?
Teema alguses mainisid, et oli laadimisega probleeme ja vahetasid genekal pingeregulaatori. Kui n??d laadimispinget m??dad kas see on ilusti ?htalne v?i k?ikuv (tuled vilguvad kergelt). Kui generaatoril m?ni diood katkestuses on siis ei anna ta ?htlast pinget v?lja (ja ajab elektroonika sassi). Kui m?ni diood on l?hises, siis ka pinge k?igub aga siis jookseb seistes aku l?bi generaatori t?hjaks.
hardstyler

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

Pinget m??tsin n??d p?rast pingeregulaatori vahetust. Olis 14.5 t?hik?igul ja 4000 p??rde juures oli ka sama, ei muutunud midagi.. vb mingi 0,1v ...
Eks seda peapistikut kontrollin siis homme.. igaks juhuks mingi p?ev proovin teist t?hik?iguregulaatorit kah, golfi pealt, n?is kas muutub midagi. Kuigi puhastasin enda t?hik?iguregulaatori ilusti ?ra ja klapp sees liikus, mingeid probleeme ei n?inud k?ll, aga n?is mis tulemus tuleb.

109ase, ma ei saanud h?sti aru mida sa v?lja pakkusid. Vahetad k?ik juhtmed v?lja?

EDIT:
Oskab keegi seletada, mis juhtuma peaks kui t??tava mootoriga t?hiki?guregulaatori pistik tagant v?tta? p??rded hakkavad k?ikuma?

[Muudetud: 28-2-2009 marec]

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

mootor peaks v?lja surema. minuoma v?hemalt suri.

marec
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Aug 2008, 21:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas marec »

seega, kui kui t?hik?iguregulaator ei t??ta, siis mootor ei t??taks ?ldse?

Vasta

Mine “Mootor”