t?mbasin paagi t?is statoilis ja k?sisin bensiini sertifikaati kah.. vahi nalja.. andsidki sertifikaadi ja tuleb v?lja et k?ik ilusti seadustega vastav ja norra k?tus (Y)

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
mina arvan ,et ketiga seal kyll mingit seost pole.. minu autol olid kett ja tallad nii kulunud ,et kohe olex kotti jooxnud aga t??tas korralikult ka 2,9Algselt postitas: joonas
Tuttav jama. Naisel ka corrado 2.9 92a. Olen vahetanud v?ndaanduri, k??nlad, tempiandurid, uus aku, kontrollitud ?hulugeja t??d, lambda korras. Kahtlustan et viga v?ib olla ketis ja kulunud tallas. K?lmalt k?ies kett teeb k?va h??lt. Plaanis mootor maha v?tta.
Akut proovi t?esti veel,kellegilt laenata esialgu,korralikku v?i uut.Algselt postitas: marec
nii.. andurit ei j?udnud ?ra vahetada veel, aga tegin sellise triki, et panin mingi 3000 oomise takisti pistikusse ja see aitas.. k?tteprobleem lahenes vist natukene.. r?medat bensuhaisu enam ei viska ?les, aga p??rded ikka k?iguvad.. t?hendab kohapeal t??tab normaalselt.. kui gaasi l??a 4500 p??rdeni ja ?ra v?tta gaasilt, kukub kolinal alla ja sureb v?lja j?lle.. s?ites samamoodi, sidurit lahutades kukuvad p??rded alla ja j?nksutab.. t?is paagiga teeb sama nalja.. ma kahtlustan, et ?kki on aku n?rk ja vana? on selliseid juhtumeid ka olnud ju?
pull oli veel see.. et v?tsin k??nlajuhtmeid maha j?rjest, mitte midagi mootoris ei muutnud :S esimese juhtmega oli tunda et hakkas v?he puterdama.. aga teistega.. mitte mingeid m?rkimisv??rseid muutusi, isegi 2 t?kki v?tsin ?ra, ei midagi.. t??tas praktiliselt samamoodi, h??l muutus minimaalselt ega puterdanud :S s??tes on ?kki mingi kala? see oli h?mmastav lihtsalt..
[Muudetud: 20-2-2009 marec]
Ma r??gin,osta uus aku ja mure murtud!:)Kui ta juba selle poolenisti laetud akuga minna andis siis ikkagi akus viga,arvan et seal sees miskit m?da.Algselt postitas: marec
jama selles, et pole tuttavatel uut akut..:\ tuleb keegi appi?
Eile ?htul sai laetud akut kui ?ritasin mootori tembi andurit vahetada.. tembi andurit ei suutnud vahetada.. kuna splint ei tulnud t?ielikult v?lja, metall seal ?leval takistas.. ja tervet termostaadi korpust ei tahtnud maha kiskuda, kuna jahutusvedelikku polnud kuskilt juurde v?tta parasjagu.. ja tempi andur n?itas normaalset takistust sooja mootoriga.. huvitav.. see selleks.. sai akut laetud mingi 2-3 tundi t?is ta laadija j?rgi ei saanud, k?ll aga p??rded olid jumalast mustikad, kui k?ima panna.. ilusti tulid alla kui tuure andsid.. rahulikult nagu keegi hoiaks seierit kinni ja ei vajunud ega k?ikunud kuhugi.. aga sai linnavahel natuke s?idetud ja siis p?rast mingi 5-6 km kui sai teist k?iku naguke vajutatud 4000 p??rdeni ja sidur ?ra lahutada, tahtis j?lle v?lja surra :S on v?imalik et kuidagi aku pealt toidab midagi? v?i mingit loogikat ?ldse?
Just nimelt.Minul oli n?iteks see pistik seest korralikult ?ra oks?deerunud ja pahandust ning peamurdmist mitmeks n?dalaks. [/quote]Algselt postitas: BlueVR6
Samuti v?iksid ?le kontrollida mootori peapistiku mis asub tsirkulatsioonipumba juures (sellise keeratava lukustusega) - nii m?nelgi on anomaaliate p?hjuseks olnud vilets pistiku?hendus.
Teema alguses mainisid, et oli laadimisega probleeme ja vahetasid genekal pingeregulaatori. Kui n??d laadimispinget m??dad kas see on ilusti ?htalne v?i k?ikuv (tuled vilguvad kergelt). Kui generaatoril m?ni diood katkestuses on siis ei anna ta ?htlast pinget v?lja (ja ajab elektroonika sassi). Kui m?ni diood on l?hises, siis ka pinge k?igub aga siis jookseb seistes aku l?bi generaatori t?hjaks.Algselt postitas: marec
mul on tunne, et tegu on elektriveaga, kuna mootori t??tades t?hik?igul tabloo kergelt virvendab nagu.. j??b mulje nagu oleks vahelduvvool, gaasi andes l?heb ilusti ?htlaselt p?lema, k?ik sees pole samuti probleemi ilusti valge, kohe kui sidur ?ra lahutada ja k?ik v?lja v?tta l?heb tuhmimaks.. kas ei v?i olla kuidagi ikka generaatoriga seotud? Mingi asi tarbib v?ga palju voolu, genekas ei j?ua sellist ?kilist koormust laadida v?i midagi? Ei ole elektri alal v?ga kodus.. ehk keegi seletab?