
K: JOM coiloverid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: JOM coiloverid
Kas kellegil on kogemusi selliste "leludega". Juhul Kui jah, kaua vastu peavad meie Eesti teedel?


Siit foorumist, kui ma valetan nyyd siis mitte v?ga palju... 3700.- ja soodus 3000.- komp.Algselt postitas: vibla
mis siis ka maksavad sihukesed "lelud"? ja kust sa leidsid?
myyb seda http://www.jom.de" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
T?nud...Algselt postitas: unoAlgselt postitas: flog86
V?i on targem osta eraldi madaldus ja korralikud amordid?
nonde hind on nii odav,et kardan et peale kiiremaid ringe annavad kohe otsad? V v?idab keegi vastupidist??
On m?ni kiireim ring nendega tehtud ja on ka m??da mnted vuratud, siiani pole otsi andnud
siis v?ib need omale muretseda... kui aasta v rohkem vastu peab siis hea!
Aga Uno kui j?igad naad on?
[Muudetud: 23-2-2009 flog86]
-
- Huviline
- Postitusi: 612
- Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
- Telefon: 53 333 807
- Auto: Madallennuagregaat
- Asukoht: Tallinn/Rapla
- Kontakt:
No nüüd peaks nende JOM'i buumi coilidega olema juba vähe rohkem kogemusi. Kes omavad antud isendeid erinevate VW'de all, andke teada kuidas vastu on pidanud. Milliseid probleeme olete täheldanud? Kui on kogemusi, siis võiks võrrelda ka mugavust/sportlikkust teiste tootjate coiloveritega. Igasugune info oleks teretulnud. Tean, et on mitmeid inimesi, kes kaaluks selliste asjade ostmist, kuid ei julge hästi.
Kristjan
Kristjan
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
Hetkel oskaks neid küll veel soovitada. Panin ise sellised kevadel Vento vr6 alla ning siiamaani on väga normaalsed. Sõidumugavuse osas ei kurdaks, konarlikel teedel on küll veidi hüplik, kuid mind see ei häiri. Kurve on väga mõnus võtta.
Olen mingi 10-15k km maha juba sõitnud ning seni nagu kestavad. Probleeme pole ette tulnud ja talveks ei viitsinud neid ka kõrgemaks tõsta. Arvan, et 3600 krooni eest väga hea ost.
Enne olid mul kollased Koni amordid punaste Koni vedrudega ning coilid on võrreldes nendega väga palju mugavamad
Olen mingi 10-15k km maha juba sõitnud ning seni nagu kestavad. Probleeme pole ette tulnud ja talveks ei viitsinud neid ka kõrgemaks tõsta. Arvan, et 3600 krooni eest väga hea ost.
Enne olid mul kollased Koni amordid punaste Koni vedrudega ning coilid on võrreldes nendega väga palju mugavamad

Arbuus driver since 2010
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Hmm see tundub küll väga kahtlase väärtusega lause, et koni vedru ja koni amordid on ebamugavamad kui odavad JOMi coilid. Ju siis need konid olid vääga väsinud ja surnud.airfrance1 kirjutas: Enne olid mul kollased Koni amordid punaste Koni vedrudega ning coilid on võrreldes nendega väga palju mugavamad
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
Ega nad eriti uued jah polnud. Ja jäikus oli neil ka kellegi poolt kunagi põhja keeratud:smilegrin:alkeemik kirjutas:Hmm see tundub küll väga kahtlase väärtusega lause, et koni vedru ja koni amordid on ebamugavamad kui odavad JOMi coilid. Ju siis need konid olid vääga väsinud ja surnud.airfrance1 kirjutas: Enne olid mul kollased Koni amordid punaste Koni vedrudega ning coilid on võrreldes nendega väga palju mugavamad
Seega on see suht tõene lause. Need Konid olid ka jube kõrged võrreldes coilidega.
Arbuus driver since 2010
Sõitsin ühe aasta nendega ja väga head hinna ja kvaliteedi suhtega, kindel see, et pead ka uued tugilaagri puksid ostma, mina ostsin ja sättisin endale vr6 omad alla, mis on vastupidavamad ja paremad. Küll jah veidi kallimad .
Jom omade suhtes ei kurda yldse, head jäigad asjad, said väga palju vatti ja kiirusi näha jne.
Sai ka kruusateid usinasti läbi tõmmatud, mis on väga ebamugav ettevõtmine:D
Kuigi teepeal istub super hästi.
Praegu ostsin alla TA-technix coilid mis on veidikene pehmemad, kui Jomi omad. Aga samuti väga head. Ja siiani on 2 kuud teeninud väga hästi, kõrgeks keeratuna, talve konditsioonis. Juhitavus on väga hea coilidega ning on ju ka klubilisi kes usinasti sõidavad Jomi omadega veel ringradagi;) Niiet ei nurise:)
Coilidel on 2 vedrut, yks on pehme ja lühike ning teine kõva ja pikkem, selle pehme vedru eemaldades saab auto veel veel madalamaks ning veel jäigemaks.
Oleneb mis sinu eesmärk on:)
Kus tahad rohkem sõita jne. Aga suveks saan väga ilusa madala auto endale lihtsalt 4 amorti keerates. Ning ei tasu siis unustada sillaregulli:)
Jom omade suhtes ei kurda yldse, head jäigad asjad, said väga palju vatti ja kiirusi näha jne.
Sai ka kruusateid usinasti läbi tõmmatud, mis on väga ebamugav ettevõtmine:D
Kuigi teepeal istub super hästi.
Praegu ostsin alla TA-technix coilid mis on veidikene pehmemad, kui Jomi omad. Aga samuti väga head. Ja siiani on 2 kuud teeninud väga hästi, kõrgeks keeratuna, talve konditsioonis. Juhitavus on väga hea coilidega ning on ju ka klubilisi kes usinasti sõidavad Jomi omadega veel ringradagi;) Niiet ei nurise:)
Coilidel on 2 vedrut, yks on pehme ja lühike ning teine kõva ja pikkem, selle pehme vedru eemaldades saab auto veel veel madalamaks ning veel jäigemaks.

Oleneb mis sinu eesmärk on:)
Kus tahad rohkem sõita jne. Aga suveks saan väga ilusa madala auto endale lihtsalt 4 amorti keerates. Ning ei tasu siis unustada sillaregulli:)
-
- Huviline
- Postitusi: 370
- Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
- Telefon: 5174819
- Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
- Asukoht: Tartu
Minu tagasihoidlik coli kogemus 3aastat eesti teid, pluss veel aastake olid nad saksas auto all olnud, ütleksin mina et jama. Esimeste sisusid olen juba kordi vahetanud ja juba peaks seda uuesti tegema, tagumised lekivad samamoodi ja ilmselt varsti on õlist tühjad. Ma ostaks ennem vedrud ja korralikud amordid. Minu auto all on FK G1 seeria coiloverid, kallimad variandid on paremad ja peaksid ka olulisemalt kauem vastu.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF
-
- Huviline
- Postitusi: 612
- Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
- Telefon: 53 333 807
- Auto: Madallennuagregaat
- Asukoht: Tallinn/Rapla
- Kontakt:
Arts555: Hea, et sa oma kogemusi jagad. Soovitaksin sul uurida, ehk on võimalik esimestesse amortidesse osta Koni sisud. Minul on näiteks KW coili pandud Koni Sport sisud ja toimivad väga hästi + on reguleeritavad ka.
Arvan üldiselt, et tean auto madaldamisest ja sellega kaasas käivast võrdlemisi palju, et seda pole vaja mulle seletada. Parandaks veel nii palju selle lühikese ja pehme vedru kohta. Neid on kahte tüüpi, ühtesid nimetatakse helper spring ja teisi tender spring. Enamasti kasutusel helper spring'd ja need on märksa pehmemad kui tender spring'd. Nad on lausa nii pehmed, et kui auto raskus neile peale langeb, siis nad on täielikult kokku surutud. Seega saab nende eemaldamisega küll auto madalamaks, kuid mitte jäigemaks. Nende eesmärk on hoida peavedru oma kohal siis, kui vedrustus on maksimaalselt "lahti" ehk siis väga suured augud, hüpped jne või kui auto on üles tõstetud. Tender spring on natuke jäigem ning täidab natukene juba vedru eesmärki. Selle eemaldamisega saab tõesti auto jäigemaks ja madalamaks. Aga odavamatel coilidel tavaliselt ei ole neid, kui siis ainult kallimatel variatsioonidel.
Aga tore, et nii palju vastukaja on tulnud ja ootan veel kogemusi jom'i coilide kohta.
Arvan üldiselt, et tean auto madaldamisest ja sellega kaasas käivast võrdlemisi palju, et seda pole vaja mulle seletada. Parandaks veel nii palju selle lühikese ja pehme vedru kohta. Neid on kahte tüüpi, ühtesid nimetatakse helper spring ja teisi tender spring. Enamasti kasutusel helper spring'd ja need on märksa pehmemad kui tender spring'd. Nad on lausa nii pehmed, et kui auto raskus neile peale langeb, siis nad on täielikult kokku surutud. Seega saab nende eemaldamisega küll auto madalamaks, kuid mitte jäigemaks. Nende eesmärk on hoida peavedru oma kohal siis, kui vedrustus on maksimaalselt "lahti" ehk siis väga suured augud, hüpped jne või kui auto on üles tõstetud. Tender spring on natuke jäigem ning täidab natukene juba vedru eesmärki. Selle eemaldamisega saab tõesti auto jäigemaks ja madalamaks. Aga odavamatel coilidel tavaliselt ei ole neid, kui siis ainult kallimatel variatsioonidel.
Aga tore, et nii palju vastukaja on tulnud ja ootan veel kogemusi jom'i coilide kohta.
Järelikult on igatahes jomidel ja Ta- technixi omadel need lühemad ja pikemad vedrud erinevad sellest mida sa rääkisid, sest ega see lyhem nn helper(pehmemad) minul pole kordagi põhja vajunud, ehk siis auto massiga täiesti kokku.Kristjan kirjutas:Arts555: Hea, et sa oma kogemusi jagad. Soovitaksin sul uurida, ehk on võimalik esimestesse amortidesse osta Koni sisud. Minul on näiteks KW coili pandud Koni Sport sisud ja toimivad väga hästi + on reguleeritavad ka.
Arvan üldiselt, et tean auto madaldamisest ja sellega kaasas käivast võrdlemisi palju, et seda pole vaja mulle seletada. Parandaks veel nii palju selle lühikese ja pehme vedru kohta. Neid on kahte tüüpi, ühtesid nimetatakse helper spring ja teisi tender spring. Enamasti kasutusel helper spring'd ja need on märksa pehmemad kui tender spring'd. Nad on lausa nii pehmed, et kui auto raskus neile peale langeb, siis nad on täielikult kokku surutud. Seega saab nende eemaldamisega küll auto madalamaks, kuid mitte jäigemaks. Nende eesmärk on hoida peavedru oma kohal siis, kui vedrustus on maksimaalselt "lahti" ehk siis väga suured augud, hüpped jne või kui auto on üles tõstetud. Tender spring on natuke jäigem ning täidab natukene juba vedru eesmärki. Selle eemaldamisega saab tõesti auto jäigemaks ja madalamaks. Aga odavamatel coilidel tavaliselt ei ole neid, kui siis ainult kallimatel variatsioonidel.
Aga tore, et nii palju vastukaja on tulnud ja ootan veel kogemusi jom'i coilide kohta.
Olen proovinud ainult seda nn tenderit, pikemat vedru(jäik vedru) ning mul tegi see väga jäigaks masina ja samas veel madalamaks. Kuigi sõita eriti ei kannatanud, sest läks liiga madalaks.
Ning, kui pidasid silmas mind, et seletan sulle coilidest jne, siis oli see mõeldud teema algatajale !
-
- Huviline
- Postitusi: 370
- Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
- Telefon: 5174819
- Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
- Asukoht: Tartu
Koni pole tõesti uurinud, aga head bilsut ei saa kahjuks. Mu jutu mõte oli see, et madaldus vedru ja korralik amort oleksid minu arust etem valik kui odavad coilid, mida pärast hakkad remontima ja mööda linna jooksma amort käes ja keegi ei garanteeri, et seda 3-4 kuu pärast uuesti ei tee:).Kristjan kirjutas:Arts555: Hea, et sa oma kogemusi jagad. Soovitaksin sul uurida, ehk on võimalik esimestesse amortidesse osta Koni sisud. Minul on näiteks KW coili pandud Koni Sport sisud ja toimivad väga hästi + on reguleeritavad ka.
Arvan üldiselt, et tean auto madaldamisest ja sellega kaasas käivast võrdlemisi palju, et seda pole vaja mulle seletada. Parandaks veel nii palju selle lühikese ja pehme vedru kohta. Neid on kahte tüüpi, ühtesid nimetatakse helper spring ja teisi tender spring. Enamasti kasutusel helper spring'd ja need on märksa pehmemad kui tender spring'd. Nad on lausa nii pehmed, et kui auto raskus neile peale langeb, siis nad on täielikult kokku surutud. Seega saab nende eemaldamisega küll auto madalamaks, kuid mitte jäigemaks. Nende eesmärk on hoida peavedru oma kohal siis, kui vedrustus on maksimaalselt "lahti" ehk siis väga suured augud, hüpped jne või kui auto on üles tõstetud. Tender spring on natuke jäigem ning täidab natukene juba vedru eesmärki. Selle eemaldamisega saab tõesti auto jäigemaks ja madalamaks. Aga odavamatel coilidel tavaliselt ei ole neid, kui siis ainult kallimatel variatsioonidel.
Aga tore, et nii palju vastukaja on tulnud ja ootan veel kogemusi jom'i coilide kohta.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF
-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Minu komentaar jomi coilide kohta selline ,et sai ka siis passat 3b alla ostetud need aga kahjuks esimesed olid liiga pehmed minu jaoks ja rattad käisid koopasse suht tihti ikka ja kui nyyd võrrelda jomi coile või konisid siis konid olid paremad aga kõrge oli auto nendega
Ja arvan ,et viga selles ,et passatile pakkus ainult seda pehmema vedruga varjanti Jom kuigi jah tellisin omale nyyd golfile ka jomid alla ja vaatan peale jõule kuidas nendega on

Ja arvan ,et viga selles ,et passatile pakkus ainult seda pehmema vedruga varjanti Jom kuigi jah tellisin omale nyyd golfile ka jomid alla ja vaatan peale jõule kuidas nendega on

Küsiks huvi pärast, et mis suurusega velg ja rehv oli ka:)?Asko kirjutas:Minu komentaar jomi coilide kohta selline ,et sai ka siis passat 3b alla ostetud need aga kahjuks esimesed olid liiga pehmed minu jaoks ja rattad käisid koopasse suht tihti ikka ja kui nyyd võrrelda jomi coile või konisid siis konid olid paremad aga kõrge oli auto nendega![]()
Ja arvan ,et viga selles ,et passatile pakkus ainult seda pehmema vedruga varjanti Jom kuigi jah tellisin omale nyyd golfile ka jomid alla ja vaatan peale jõule kuidas nendega on
-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
--keit-- kirjutas:225/40 r18Asko kirjutas:Minu komentaar jomi coilide kohta selline ,et sai ka siis passat 3b alla ostetud need aga kahjuks esimesed olid liiga pehmed minu jaoks ja rattad käisid koopasse suht tihti ikka ja kui nyyd võrrelda jomi coile või konisid siis konid olid paremad aga kõrge oli auto nendega![]()
Ja arvan ,et viga selles ,et passatile pakkus ainult seda pehmema vedruga varjanti Jom kuigi jah tellisin omale nyyd golfile ka jomid alla ja vaatan peale jõule kuidas nendega on
Küsiks huvi pärast, et mis suurusega velg ja rehv oli ka:)?
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Nendel Saksa päritoluga coilidel on tegelikult kõigil üks viga, miks madalas olekus rattad koopasse kipuvad käima.
Nimelt autot madalamaks keerates keerad ka vedru preloadi maha, tegelikult peaks seda aga peale keerama.
Aga see on nende coilide ehitusest tingitud ja midagi pole parata.
Õigetel asjadel saab vedru preloadi eraldi keerata ja kõrguse reguleerimine käib hoopis amordi kinnitusest käändtelje külge.
Sellised on näiteks Jaapani/Taiwani päritolu coilid nagu D2 Racing, Tein jne.
Kui keerad vedru preloadi peale, siis on see esmane vedrustuse käik tunduvalt lühem.
Saksa omadel ongi probleems elles, et inertsiga lohust läbi sõites vajuvad vedrud järsult kõvasti kokku,
kuna vedru preload on sisuliselt maha keeratud.
Samas neid coile üles keerates preload suureneb ja sõidad lõpuks sisuliselt kartautoga,
kuigi koopas on 25cm ruumi vedrustuse käiguks erinevalt madalast asendist.
Nimelt autot madalamaks keerates keerad ka vedru preloadi maha, tegelikult peaks seda aga peale keerama.
Aga see on nende coilide ehitusest tingitud ja midagi pole parata.
Õigetel asjadel saab vedru preloadi eraldi keerata ja kõrguse reguleerimine käib hoopis amordi kinnitusest käändtelje külge.
Sellised on näiteks Jaapani/Taiwani päritolu coilid nagu D2 Racing, Tein jne.
Kui keerad vedru preloadi peale, siis on see esmane vedrustuse käik tunduvalt lühem.
Saksa omadel ongi probleems elles, et inertsiga lohust läbi sõites vajuvad vedrud järsult kõvasti kokku,
kuna vedru preload on sisuliselt maha keeratud.
Samas neid coile üles keerates preload suureneb ja sõidad lõpuks sisuliselt kartautoga,
kuigi koopas on 25cm ruumi vedrustuse käiguks erinevalt madalast asendist.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 694
- Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
- Telefon: 5177458
- Auto: BMW
- Asukoht: [ Tallinn ]
Eks ta nii ole jahh, aga Tein/D2 jms ägedamad koilid maksavad keskmise VWklubilise auto hinda.M-Tech kirjutas:Nendel Saksa päritoluga coilidel on tegelikult kõigil üks viga, miks madalas olekus rattad koopasse kipuvad käima.
Nimelt autot madalamaks keerates keerad ka vedru preloadi maha, tegelikult peaks seda aga peale keerama.
Aga see on nende coilide ehitusest tingitud ja midagi pole parata.
Õigetel asjadel saab vedru preloadi eraldi keerata ja kõrguse reguleerimine käib hoopis amordi kinnitusest käändtelje külge.
Sellised on näiteks Jaapani/Taiwani päritolu coilid nagu D2 Racing, Tein jne.
Kui keerad vedru preloadi peale, siis on see esmane vedrustuse käik tunduvalt lühem.
Saksa omadel ongi probleems elles, et inertsiga lohust läbi sõites vajuvad vedrud järsult kõvasti kokku,
kuna vedru preload on sisuliselt maha keeratud.
Samas neid coile üles keerates preload suureneb ja sõidad lõpuks sisuliselt kartautoga,
kuigi koopas on 25cm ruumi vedrustuse käiguks erinevalt madalast asendist.

Ken