Tere.
Probleem nimelt selles et tahaks teada kas pealkirjas nimetatud masin on 1,6 v?i 1,9 mootoriga.Kus asub sellel mootoril tunnus kood,mis vihjaks kubatuurile.Kuna alumine osa nahkas,tahaksin uue vaadata aga ei tahaks huupi midagi ostma hakata.Selle tosooli l?dviku flansi all plokil koodi pole,nagu audi mootoril.
Turbo on KKK ja augu l?bim??t on umbes 4cm (m??dulindiga m??detud).
Oskab keegi veel ?elda,kas plokkidel on ka mingi vahe ja kui siis milline?M?tlen just 1,6D ja 1,6TD.
59 kw on cooleriga variant, juhul kui on vw mootor aiste vahel siis kood peaks ikka olema puhasta see koodi koht liivapaberiga siis saad teada. Kindlasti peab olema!
Kui n??d ?igesti m?letan on kolvi kaal ja materjal erinev. Aga ma v?in eksida, parandage palun kui eksin.
Auto sai alles soetatud ja eelmine omanik ?tles et raamsaale polt oli puruks olnud ja keegi olla selle v?lja v?tnud.Plokil pidi kusagil m?ra sees olema.Ise olen arvestanud uue alumise osa ostmisega,kuna mootoril oli k?ies kolks sees.Muidugi on plaan enne see mootor maha ja laiali v?tta et kontrollida selle jutu ?igsust.Siit ka lisak?simus.Kas mootor tuleb maha ainult koos k?igukastiga v?i on v?imalik v?tta ka ilma?
Autoosad.ee-s selle aasta passati all ei n?ita sellise kw-ga mootorit.Audi 80-nel n?itab aga k?ll.?kki on tegemist mingi ?lemineku mudeliga?Vin kood n?itas et tegemist on 1,6 ja 59kw mootoriga.
Plokil m?ra kuskil.. on ?ks s?mtom. Mootor k?ib ja kolks sees on teine teema. K?imakoti v?tad ikka enne maha ja siis t?stad moti vahelt v?lja. Tean et Audi 89-91 a. vl. oli selline mot. Kas ka ?litus s?steemis on vahel v?ike jahutus radikas?All ja juhipoolses nurgas. Interkooler niikuinii on tal, kuid turbost(turbo kerest) k?ib l?bi ka jahutus vedelik mis turbot jahutab. Huvitab miks neid mootoreid nii v?he tehti? Ju vist mass toodangu huvides (omahind kallis). Teema algatajale...Suht haruldane 1,6 tdi.
M?ra v?idetavalt siis selle murdunud poldi l?hedal ja siduri poolt esimese kinnituse polt olla olnud.Ilmselt seal praeguseks enam saalet pole ja seep?rast kolksubki.Aga see kirjeldus vastab t?pselt minu masinale.V?ike radikas on ja ka turbo jahutus on olemas.
Mootor maas ja laiali.Ploki vahetus on kindel,kuna ?ks raamsaale kaane kinnitus oligi katki.Kolks tekkis sellest et hooratas k?is vastu sidurikoja seina.Sellel plokil siiski koodi ei leidnud.selle koha l?in p?ris l?ikima.Seal olid ainult mingid ?rnad freesimis j?ljed ja mingi kehvasti arusaadav ?mar m?rgis.Kas sellel plokil peaks olema siis ainult kood SB v?i on see CY RA SB.Vajan seda kindlalt teadmist uue ploki ostmiseks.
K?simus veel lisaks.Kas sellele masinale saab mootori panna peale koos k?igukastiga,v?i tuleb panna eraldi?
Kus asub v?ntv?lli otsal m?rk,mille j?rgi rihma paika panna.?lej??nud m?rgid teada.
Algselt postitas: magna1
Kas sellele masinale saab mootori panna peale koos k?igukastiga,v?i tuleb panna eraldi?
Saab ikka koos panna.
V?ntv?lli peal ei tohiks nagu mingeid m?rke olla, need on hooratta ja rihmarataste peal, mida valesti nagu v?nda otsa ei anna panna...
v?ntv?lli m?rgiks loetakse hoorattal olevat m?rki, kui k?igukast otsas, sis seal ?ks auk(punn v?ib ka peal olla) vaatad sisse ja keerad kuni tuleb ?ks kolmnurk n?htavale.
Nii.autol on n??d mootor peal ja vaja veel m?ned vidinad k?lge panna ja siis saab ehk pauku uutmoodi.Aga kas kellegil oleks pakkuda pooltelje polte umbes 4tk.Veel on ilge puudus ?lipunnist,mis kadus ?ra siis kui selle auto t?in ja teisel mootoril puudus p?hi.
T?naseks on siis esimesed s?idud tehtud.
Oskab keegi ?elda,kuidas on ?ra tunda,kui oleks vaja pumpa keerata p?rip?eva v?i vastup?eva.
Milles v?ib h?da olla,kui p??retel viskab tublisti musta v?lja?Kas ?ki pihustites midagi?
kui natuke mustab pole hullu kuid kui pumpa tahad n?ppida siis keera pumpa natuke maha (ehk siis kruvi v?ljapoole, vastup?eva) ja proovi siis kuidas mustab...see kruvi reguleeribki palju k?tet peale annab...kui tahmab siis t?hendab saab k?tet palju (ehk siis ei j?ua k?tet ?ra p?letada).
T?nud.Pumba keeramise all m?tlesin ma nurga muutmist,v?i kuidas seda nimetada,kui keerad pumba kinnitused l?dvaks ja siis liigutad pumpa p?ri v?i vastup?eva.Ja mis tulemusi selline tegevus v?ib anda?
kui pumpa keerata mootoripoole ehk siis otsast vaadates vastup?eva peaks pritse nurk varajasemaks muutuma ning mootor "plagiseb" k?vemini.
kui m?rgid kohakuti siis pole vaja pead vaevata...v?id muidugi lasta teadjameestel indikaatorkellaga veel ?le kontrollida kui soovi.
Ta k?ib mul p?ris ilusti,mingit erilist plaginat pole.(nagu traktor ikka).Kruvisin pumpa ka veits ja tossamise sain ka v?iksemaks.N??d tundub juba p?ris hea.